Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku normaalipainoa lähellä oleva onnistunut laihtumaan Kiloklubin kalorirajoituksella?

Vierailija
10.01.2013 |

Mietin vaan että 1668 kaloria pitäisi syödä päivän mittaan ja se kuulostaa paljolta. Pituus vähän alle 160 ja paino jotain 65. Tavoitteena olisi painaa kesän alussa 58 kg eli hirveä kiire ei ole.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin painosta 64 kg, minulla pituutta 161. Teen istumatyötä, enkä harrasta muuta liikuntaa paitsi että koiranomistajana tulee lenkeillä käveltyä rauhallisesti noin 1,5-2 tuntia yhteensä päivässä. Tavoitepainoni oli 53 kg, ja sen myös saavutin Kiloklubin ohjeella joka mulle oli syödä 1660 kcal / päivä.

Alkuun tosin ekan kuukauden jopa lihoin, ilmeisesti koska kroppa oli ihan säästöliekillä vuosikausien pikakuuri-lihomisjojoilun takia. Mutta sitten alkoi tasainen laihtuminen, alkuun puoli kiloa viikossa, sitten lopuksi vähemmän. Mutta oli tosi hyvä tapa laihduttaa koska sai ihan kunnolla syödä ja herkutella toisin kuin niillä rääkkipikakuureilla.

Vierailija
2/4 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kolmen kilon pudotus nopeudeksi 7 viikkoa!

Nuo 3 kiloa pitää olla pudotettuna helmikuun loppuun....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse noudattaa, minulle kävi niin etten laihtunut. Tiputin 1300 kaloriin ja laihtuminen alkoi.

Vierailija
4/4 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtöpaino 73 ja pudotin lopulta 63 kiloon, vaikka alustavasti tavoite oli vain 68. Aikaa kului alle puoli vuotta.

En kalorimäärää osaa sanoa, kun urheilin myös aktiivisesti tai ainakin säännöllisesti, mutta varmaan jotain 1700-1900kcal väleissä urheiluista riippuen.

Rasvan käytön opettelin täysin uudelleen ja pääsin suht hyvin eroon mässäilystä, joskin uutena tapana ruokavalioon tuli suklaan syöminen pienissä määrissä lähes päivittäin. Mahtuu hyvin kiloklubin "ohjelmalla" suositusmääriin.

Nyt joulun turpoamisen ja syömisen jälkeen otan taas pari kiloa pois samalla systeemillä, eli merkkaan tarkemmin syömiset ruokapäiväkirjaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän