Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en vaan jaksa tätä elämää enää...

Vierailija
28.01.2013 |

oon niin loppu, ettei mitään järkeä. Oon 23-vuotias yksinhuoltaja, opiskelin viimeistä vuotta koulussa kunnes viikko sitten mun kädessä todettiin hermovaurio. Jouduin lopettamaan koulun kesken ja syön vahvoja kipulääkkeitä että pärjään edes tavan arkisissa askareissa. Mulla on 4,5-vuotias poika, jolla on ADHD-epäily, käytös on niin hirveää, etten enää pärjää ollenkaan. Mummo on alkoholisti ja toinen mummo liian kiireinen, joten heistä ei oo apua millään lailla. Lapsen isä lähti 15 wee tytön matkaan ja muutti 400 km päähän, eikä oo sen jälkeen lastaan pahemmin tavannut. Millon nyt sattuu huvittamaan, viimeksi vuosi sitten.. Raha-asiat kaatuu niskaan kun tuet tökkii sairasloman takia. Tekis mieli vaan vetää ittensä narun jatkoks, kun ei vaan jaksa. Pakko oli johonkin avautua kun ei ole edes ketään kenelle puhua näistä tunteista... miten ihmeessä tästä voi selvitä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäädessäni kahden lapsen yh:ksi 23-vuotiaana. Aloitin opinnot ja prjäsin, rankkaa oli mutta se kannatti. Tukiverkkoja ei minullakaan ollut, eikä biol. juoppoisää lastenhoito kiinnostanut.

Vierailija
2/2 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä voisi löytyä ehkä ihmisiä, jotka osaavat auttaa eteenpäin. Entä ystäväsi? Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla