Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on pettänyt pari kuukautta...:(

Vierailija
28.01.2013 |

Tänään sain selville että mieheni on pettänyt minua marraskuun lopulta asti kymmenen vuotta nuoremman työkaverin kanssa.

Epäilin miehen etäistä käytöstä ja yöllistä koneella notkumista ja luin hänen tekstiviestinsä. Mies on kirjoitellut tälle tytölle tyyliin "Huomenta ihanaiseni, hirveä ikävä!" "Olisin mieluummin siellä peiton alla sun kanssas" Hyvää joulua ihana, oot mun rakas xxx"

Ollaan oltu naimisissa kuusi vuotta ja meillä on neljävuotias lapsi. Mies kuulemma lopetti heti suhteen kun paljastui tänään ja haluaa jatkaa minun kanssani, olen kuulemma elämänsä nainen.

Olen shokissa ja vain itken kotona, mies on iltavuorossa. Elämäni on romahtanut enkä tiedä miten päin olisin. Ahdistaa suunnattomasti, miten jatkan elämääni tästä eteenpäin?

Kaikki tuntuu toivottomalta ja pyörittelen vain päässäni niitä viestejä sille toiselle naiselle. En pysty syömään ja oltuani kaksi vuotta savuttomana olen tänään polttanut askin tupakkaa.

Voiko tästä selvitä? Mitä pitää tehdä? Mies sanoi ettei kadu kokemustaan mutta katuu sitä, mitä on tehnyt minulle ja tälle suhteelle. Haluaa jatkaa, niinkuin minäkin, mutta kaikki tuntuu kaatuvan ja pystyn vain huokailemaan ja kävelemään ympäri kämppää.

Olisiko vertaistukea? Miten olette selvinneet? Oletteko selvinneet? Kyse ei siis ole vain yhden illan jutusta...

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon, kaikki tuki on nyt todellakin tarpeen...:(

Vierailija
22/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta voi selvitä, MUTTA et saa missään nimessä päästää miestä helpolla. Katso, miten paljon mies on valmis suhtenne ja sinun vuoksesi tekemään.

Pitkä, kaavamainen pettäminen on vaikea antaa anteeksi. Itse pystyin just ja just antamaan anteeksi yhden miehen nuoruuden kännisekoilun. Meidän lapsi oli silloin 2v.

Meillä meni kolme vuotta saada asiat hyvin, oli raskasta ja halusin välillä vaan kuolla, mutta kaikki tuska ja vaiva kannatti.

Olemme onnellisia ja tasapainoisia ja tehneet lujasti suhteen eteen töitä.

Nyt pistät miehen kämpästä ulos ja pyydät miettimisaikaa. Siinä selviää, miten tosissaan mies sut haluaa pitää. Voi mennä vanhemmilleen tai kaverille vähäksi aikaa.

Puhu ystävien kanssa, sukulaisten, kenen tahansa. Huomaat, että tätä on kokennut liiankin moni.

Aika parantaa haavat, vaikka nyt siltä ei tunnu. Jos todella mies katuu ja haluaa sinut takaisin, anna mahdollisuus, jos ITSE niin haluat. Mutta sulla on oikeus olla pirun loukkaantunut ja mies saa kyllä pitkään madella edessäsi.

Voimia. Tätä ei parissa kuukaudessa ratkaista, varaa itsellesi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän 6 yhteistä vuottanne ja lapsenne on paljon tärkeämpää kuin parin kuukauden suhde.

Yritä edes. Se voi kannattaa.

Vierailija
24/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi voit antaa, mutta et unohtaa. Mulla samanlainen kokemus, olin tosin raskaana ja esikoinen reilu vuoden vanha. Mies jätti toisen naisen saman tien ja teki kaikkensa ettei erottais. 2,5 vuotta kesti ennen kun pääsin yli. Kaikilla asioilla on tarkotuksensa. Meillä kokemus vaan vahvisti suhdetta, näin jälkikäteen ajateltuna... Olin kyllä ihan rikki kun tää kaikki tapahtu, ja todellakin jäin suhteeseen vaan lasten takia aluksi. Käytiin pariterapiassa, josta oli apua alkuvaiheessa. Jos mies haluaa tosissaan korjata virheensä, kannattaa antaa mahdollisuus, ainakin yrittää... Luulen että olisin katunut myöhemmin sitä jos en olis antanu mahdollisuutta, vaikka oltaiskin erottu... Voimia!

Vierailija
25/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuesta ja kokemuksista. Siltä tällä hetkellä tuntuukin että lapsen takia en saman tien eropapereita laita vetämään, mutta tosiaankin vain lapsen takia.

Tuntuu vaan niin pirun pahalta kun ajatuksissa pyörii vaan ne viestit ja se, mitä siellä on yhdessä tehty...:(

Vierailija
26/58 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole sinun häpeäsi vaan miehen. Kerro kaikki ystävälle, äidillesi, siskollesi tai muulle luottohenkilölle. Ilmoita yleisesti suvullesi tai vaikkapa fb:ssä, että suhteenne on kriisissä, kun mies on mokannut pahasti.

Sen jälkeen kerrot miehellesi, että jatko on kiinni siitä, miten kovasti haluaa muuttua. Luottamus on mennyt, sehän on selvää. Miehen on osoitettava olevansa luottamuksen arvoinen. Ekana tietysti pariterapiaa.

Veikkaan, että mies ei ole vielä valmis luopumaan kummastakaan, ei perheestään eikä tästä nuoresta naisesta.

Ei nyt alkushokissa kannata alkaa fb:ssä huutelemaan tuollaista. Voi kaduttaa sitten kun shokki on ohi.

Vierailija
27/58 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni valvoessa koko yö. Itkettää vaan enkä osaa ajatella että miten tästä eteenpäin...:(

Vierailija
28/58 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten puistattavaa. Pahinta todellakin tuo, että hän katuu vain kiinni jäämistään, myöntää auliisti ettei kadu tuota suhdetta.

Mieti nyt, onko sellainen todellakin ihminen, jonka kanssa haluat loppuelämäsi viettää? Voisitko muka luottaa häneen joskus? Miksi? Hänhän itse sanoo, ettei kadu sitä että petti, mutta harmi kun kiinni jäi...

Jätä mies ja arvosta itseäsi. Mä en koskaan voisi olla enää onnellinen ja luottavainen tuollaisen kanssa, tai sitten uskoisin valheeseen.

Vierailija
29/58 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sä pelkäät nyt sitä muutostilannetta (talon myyntiä, yksin jäämistä, outoutta) mutta se on vain väliaikainen tilanne se. Sen jälkeen sulla kuitenkin alkaa elämä uudestaan. Ei se muutos ole sun loppuelämääsi! Tsemppiä. Joskus vielä voit saada sellaisen miehen johon luottaa, mutta tuon nykyisen kanssa et voi koskaan enää luottaa. Tai olet yksin ja arvosi sinulla silloinkin, nykyinen ei arvosta sinua.

Vierailija
30/58 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta tässä on se, että lapsi selvästi vaistoaa että kaikki ei ole enää hyvin. Heräili yöllä itkeskelemään eikä olisi millään halunnut lähteä päiväkotiin aamulla vaikka yleensä mielellään lähtee.

Olemme yrittäneet käyttäytyä normaalisti lapsen nähden, mutta en voi mitään itselleni ja itkeskelen välillä.:(

Mitä lapsen kuuluu saada tietää ja mitä voin kertoa hänelle kun hän kysyy miksi äiti itkee? Viimeksi haluan että lapsi tästä kärsii...

Vierailija
31/58 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän 6 yhteistä vuottanne ja lapsenne on paljon tärkeämpää kuin parin kuukauden suhde.

Yritä edes. Se voi kannattaa.

Vastaaja, huomioitko tässä, että mies itse sanoo ettei kadu suhdetta? Se olisi jatkunut jos hän ei olisi jäänyt kiinni. Minä en koskaan tuollaisen jälkeen jatkaisi miehen kanssa. Tämä mies ottaa joskus vielä toisen suhteen, mutta pitää tarkemmin huolen ettei jää kiinni. Hänellehän jäi vain hyvät fiilikset tästä suhteesta eikä potenut omantunnon tuskia..

Vierailija
32/58 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ketään live-kamua jolle voisit purkaa? Tai siskoa? Tai edes lapsenvahtia, jos puhuisit mielummin miehesi kanssa...

Mäkin suosittelisin terapiaa jos mies suostuu ja haluaa... Ainakin kokeeksi. Vaikka mies nyt lupais mitä hyvää niin eihän sun tarvii - lupaat vaan katsoa ja yrittää.

Perin vittumainen tilanne teillä, otan osaa.

Vierailija
33/58 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta tässä on se, että lapsi selvästi vaistoaa että kaikki ei ole enää hyvin. Heräili yöllä itkeskelemään eikä olisi millään halunnut lähteä päiväkotiin aamulla vaikka yleensä mielellään lähtee.

Olemme yrittäneet käyttäytyä normaalisti lapsen nähden, mutta en voi mitään itselleni ja itkeskelen välillä.:(

Tottakai lapsi vaistoaa. Eikä se ole sun syytäsi. Mieshän tästä on vastuussa. Hän teki tämän sinulle ja omalle lapselleen. Mietin nyt! Voitko todella jatkaa tuollaisen kanssa?! Minä lähtisin jonnekin lapsen kanssa, tai ennemminkin käskisin miehen lähteä samantien. Sinä hajoat jos siinä esität miehesi kanssa että ei tässä mitään.... Mies painukoon samantien jonnekin kun tuon tilanteen aiheutti.

Lapselle sanoisin että äidillä ja isillä on riitaa ja siksi äidillä paha mieli. Ei johdu sinusta mitenkään eikä sinun tarvitse olla huolissasi.

Mitä lapsen kuuluu saada tietää ja mitä voin kertoa hänelle kun hän kysyy miksi äiti itkee? Viimeksi haluan että lapsi tästä kärsii...

Vierailija
34/58 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin takas alkuun ja otin silmän käteen ja mitä?? Siis että mies EI kadu suhdetta? Perun pyhät puheeni terapiasta... huh!

Ensinnäkin se, että ei kadu ..ja sitten on vielä niin pöljä, että tässä tilanteessa ei edes väitä katuvansa.

Vierailija
35/58 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tajua, minkä helvetin takia ap menisi terapiaan miehen kanssa, joka ei kadu sivusuhdetta? Mitä mies siellä tekisi, näyttelisi katuvaa vai?! Hei haloo!

Ap kovasti tahtoisit pitää miehesi, mutta hän haluaisi olla peiton alla sen toisen naisen kanssa ja on hyvin v-tuuntunut kiinni jäämisestä. Sä mietit terapiaa sen kanssa!!

Vierailija
36/58 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on tulossa nyt aamupäivällä tänne ettei tarvitse olla yksin. Nyt täytyy vain saada voimia jostain kohdata asiat niin kuin ne ovat, sievistelemättä ja kaunistelematta mitään. Kiitos paljon tuesta, täältä löytyy oikeasti hyviä ihmisiä.

Vierailija
37/58 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jättäisin tuon miehen. Ei muuta sanottavaa. Terapiaan mennään sellaisen kanssa, joka itkee ja katuu, sanoo että ei tajua mikä itseen meni eikä todellakaan halua sitä toista naista jne jne.

Vierailija
38/58 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies jäi kiinni pettämisestä kun kuopus oli 2vkoa vanha, esikoinen vajaa 1,5v. Halusi yrittää, yritettiin, käytiin terapiassa. (Olin jo valmis lähtemään ja jättämään kaiken, mutta vauva ja taapero yksin kauhistutti.) Tästä on nyt 3,5 vuotta aikaa eikä tää paremmaksi ole muuttunut. Edelleen meidän liitossa on ollut kolmas. Vuoden vaihteessa tein päätöksen, että aloitan oman elämän, olen sen arvoinen, että mua arvostetaan ja kunnioitetaan. Ensi viikonloppuna muutto, helpottavaa. Ainoa mikä sattuu, on se, kun 5v. itkee niin katkerana.

Lähetä siis se pettäjä sinne missä pippurikasvaa, kuten joku sanoi, katuu vain kiinnijäämistä. Tuo suhteen lopettaminen on niin suurta skeidaa, ettei suurempaa ole, niin monta tapausta nähnyt. Meilläkin tuo muka lopetti suhteen, kilinkukka. Mieli tekisi toiselle naiselle laittaa viestiä, että pidä hyvänäs, samat ongelmat ne odottaa siellä.

Vierailija
39/58 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi, koska ei edes kadu suhdettaan. Tuo vain kertoo että on valmis vielä joskus tekemään saman, jollei nyt jo halua jatkaa tuota nykyistä suhdettaan.

Nyt vain puhut, puhut ja puhut muiden kanssa ja käsittelet tunteitasi.

Minä itse lähtisin, ja lähdinkin. Puolivuotta jaksoin aikanaan yrittää mutta kun oma itsetunto ja luottamus aivan pohjamudissa, totesin että minä ja lapsi pärjäämme kyllä. Ja hyvin on pärjättykin joten kyllä pärjäät sinäkin Ap!

Vierailija
40/58 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastuminen oli niin kovaa, että ei välittänyt vaikka tiesi tekevänsä väärin. No jäimme kiinni ja suhde loppui siihen. Mies teki kaikkensa saadakseen vaimonsa takaisen, ei heidän suhde alkujaankaan ollut huono. Ovat olleet onnellisia siitä lähtien eikä mies takuulla ole enää hairahtunut. Tuli kerralla selväksi kuka on rakkain.

Vieläkin kaduttaa tuo huuma ja toisen naisen loukkaaminen.