Löysin mieheni salitreenirepusta naisten alusvaatteita. MIKSI? Yleensä en
hänen reppuunsa koske, mut nyt etsin likapyykkiä mistä vain, jottei ois tarvinnut pestä vajaata koneellista.
Siellä oli rintsikat (a-kuppi, mulla C), stringit ja sukkanauhat. Eivät siis minut.
Jos olisin palstamamma -niinkuin olen-, mitä tekisin? Mies tulee töistä kotiin neljän jälkeen.
Kommentit (31)
miehesi taitaa käyttää naisten alusvaatteita! transu siis..
Miksi se nimittäin toisen naisen alkkareita repussaan kuljettelisi. ap
kun haluaa varmaan että miehesi päättäisi kumman ottaa. Kyllästynyt olemaan kakkonen.
miehesi taitaa käyttää naisten alusvaatteita! transu siis..
Miksi se nimittäin toisen naisen alkkareita repussaan kuljettelisi. ap
Ääh, taitais tarttea kupin kaffia, että jaksais alkaa tähän... joku?
Mulle tulis ekana mieleen että reenien sijaan onkin käynyt tapaamassa toista naista. Miettisin että kuinkahan kauan tätä on jatkunut. Mitä tekisin? En tiedä.
niiden rintsikoiden ympärysmitta on? Mahtuisivatko miehellesi?
Onko käytetyn oloiset?
Itse jättäisin ne näkyvästi vaikka keittiön pöydälle ja katsoisin, miten mies reagoi ja selittelee niitä. Ja sen perusteella sitten "jatkotoimenpiteet".
Epäilemättä olivat toisen naisen vaatteet!
Lahja pikku rakastajattarelle? Jossain pitää kantaa suht huomaamatta niin, että saa näppärästi matkaan kun kutsu käy.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2013 klo 10:56"]yhä,kuinka imartelevaa :)
Mies ei tiennyt mitään ko. alusvaatteista, oli ihan öö aapisessa kun otin puheeksi ja nakkasin ne hänen läppärinsä näppikselle eilen. Oli niin vakuuttava, että uskon. Jonkun typerä pila tosiaankin vain. Miehen ja pelikavereidensa onni, etten ole mustasukkaista tai helposti suuttuvaa sorttia!
Kyyläsin vielä tarkkaan ne vermeet, vaikuttavat aika käyttämättömiltä ja lisäks niin pienet tosiaan etteivät miehelleni mahtuisi -> ei tarvinne pelätä että se on transu.
ap.
[/quote]
Ja taas sai yksi pettäjä anteeksi. :)
Vitun lapsellista tuollaiset mukahauskat jekut. Kyllä miettisin tarkkaan haluanko olla tuollaisten pentujen kans tekemisissä. Jos mies suuttuisi jekusta niin voisin antaa kerran anteeksi mutta toinen jekku niin sais mieskin mennä jos haluu tollaset pellet pitää kaverinaan.
...kyllä mäkin oon osannut leikkiä vakuuttavaa. Jotkut on hyviä näyttelemään. Tyhmät uskoo.
toivon että oli toisen naisen vaatteet :D
varmaan joku teini-ikäinen tyttönen. Tyttönen on kyllästynyt siihen kun mies on vaan pari tuntia kerrallaan, ja tällännyt alusvaatteensa sulle viestiksi matkaan. Tiettyki.
Tuli muuten mieleen, että aaveemammamaisempaa olisi ehkä veistellä se viesti keittiön kaapin oviin, koska jos käykin niin että tälle on joku tosi outo mutta rehellinen selitys, tyyliin että sairaalloisen mustasukkainen samalla salilla käyvä mieheesi rakastunut homomies on yrittänyt rikkoa miehesi liiton lavastamalla miehesi pettäjäksi, niin sitten saa keittiöön kaappiremontin!
T: 2