Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun elämäni on tällaista

Vierailija
28.01.2013 |

Olne kotona koska vaikka minulla on lukusia sairauksia en saa eläkettä,mies elättää minut ja lapsemme.Toisinaan kuntoni on hyvä mutta sitten on näitä päiviä kun se on huono.Lapsemme on 10 päivänä kuussa päiväkodissa.Olenko teistä lusmuilija?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saisit kotiopasteet, niin voisit ehkä saada huimauksen hallintaan.

Vierailija
22/24 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtäväisesti mieheen. Hänkin voi olla väsynyt. Sairaasta omaisesta on rankkaa pitää huolta, kun hoitaa vielä lapsen ja käy töissä.

Silloin kun olet paremmassa kunnossa niin yritä antaa miehelle tilaa vähän hengähtää ja levätä. Pientä hemmottelua ja luksusta arkeen miehellekin. Ekös niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtäväisesti mieheen. Hänkin voi olla väsynyt. Sairaasta omaisesta on rankkaa pitää huolta, kun hoitaa vielä lapsen ja käy töissä.

Silloin kun olet paremmassa kunnossa niin yritä antaa miehelle tilaa vähän hengähtää ja levätä. Pientä hemmottelua ja luksusta arkeen miehellekin. Ekös niin?

paitsi niinä 10 päivänä kuussa kun on hoidossa.Ja tottakai antaisin miehelleni hemmottelua jos sitä haluaisi mutta esim.viikonloppuvapaata emme voi kaksin viettää kun ei ole lasten hoitajaa.Ja olen kokeillut asentohuimaushoitoa ei auta yms.

Vierailija
24/24 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kun on sellaisia joita on valtavan monilla ja käyvät töissä ihan normaalisti. Jatkuva huimaus nyt on ainoa merkittävästi rajoittava noista. Mutta jos se oikeasti on niin pahaa että estää edes istumatöissä käymisen niin kyllä siihen sitten pitäisi aktiivisesti etsiä kunnon diagnoosi (nythän oli vasta epäily meniéren taudista) ja hoito tai sitten eläkepäätös.

Mitkään keliakit, pco:t, skolioosit eivät tosiaan ole eläkeperuste eivätkä rytmihäiriötkin (niihin on hoitojakin olemassa).

sitä on ollut vuosikymmeniä mutta viime vuodet ovat olleet kaikista pahempia se on runsaasti pahentunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi