Miksi joku nostelee ikivanhoja keskusteluita?
Kuinka joku edes jaksaa kaivautua niin syvälle AV:n syövereihin, että vastaan tulee näitä ikivanhoja aloituksia. Minä ainakin katson vain etusivun ja joskus tylsänä päivänä saatan siirtyä korkeintaan sivuille 2 tai 3 asti, en kauemmas.
Kommentit (8)
Et kai sä ap tosissas luullut että joku selaa monta vuotta taaksepäin näitä sivuja??? :D Niitähän tulee jo yhdessä päivässäkin ihan hulluna.
Jos nyt heitetään että päivän aikana sivuja tulis vaikka 15 (en tiedä paljo tulee oikeasti) niin 6 vuoden aikana niitä sivuja tulis melkein 32 850 kpl :D:D
Eiku selaamaan! :'D
käyn yleensä läpi kaikki viestit, mitä on tullut edellisen palstailun jälkeen. Vain harvoin, kun olen viikkoja reissussa, jää jonkin verran lukematta.
päivä 9.10.2005 löytyy sivulta 31454 :)
"samankaltaisia keskusteluja" tms ja mä ainakin olen useamminkin haksahtanut lukemaan sieltä ja kommentoimaankin. Viesti on saattanut kuitenkin olla useamman vuoden vanha.
Täällä ei ehkä niinkään, mutta monella muulla palstalla ihmiset tulee heti länkyttämään jos joku aloittaa keskustelun, josta on jo (hui sentään, keskustelupalstalla) ennenkin aloitettu keskustelu.
Toiseksi et ole ehkä huomannut, että täällä on nykyään ketjuissa linkkejä aiempiin keskusteluihin. Luuletko, että joku oikeasti selaa sivu sivulta viestejä johonkin vuoteen 2006 asti? :D
"samankaltaisia keskusteluja" tms ja mä ainakin olen useamminkin haksahtanut lukemaan sieltä ja kommentoimaankin. Viesti on saattanut kuitenkin olla useamman vuoden vanha.
Mutta ihmeen ajankohtaisia aiheita ne usein on edelleen, vaikka aloitus saattaa olla vuodelta 2006 :) Ei siis tosiaan tarvitse av:n syövereihin kaivautua, ketjuja tarjoillaan ihan proaktiivisesti.
Niin aika usein se tuottaa tuloksia keskustelupalstoilta. Joskus sitä unohtaa etä päätyi johonkin vanhaan keskustwluun googlen kautta ja tulee vahingossa siihen kommentoineeksi.
Et kai sä ap tosissas luullut että joku selaa monta vuotta taaksepäin näitä sivuja??? :D Niitähän tulee jo yhdessä päivässäkin ihan hulluna.
Jos nyt heitetään että päivän aikana sivuja tulis vaikka 15 (en tiedä paljo tulee oikeasti) niin 6 vuoden aikana niitä sivuja tulis melkein 32 850 kpl :D:D
Eiku selaamaan! :'D
on sillä, milloin aloitus on tehty, jos haluaa keskustella jostakin aiheesta? Eri asia on tietysti, jos ap on kysynyt jotakin vuonna 2005, niin ehkä ei kannata enää vastata kysymykseen.
Pijä tunkkis!