onko lihavalla naisella mitään mahiksia saada miestä?
pituus 165cm ja painoa 120kg. Ei lapsia, ikää 42v.
Kommentit (41)
läskieni takia lähtenyt.
Mutta onhan niitäkin jotka tykkää lihavista. Olennaista varmaan se, kuinka kilosi kannat. Epävarma ja itseään häpeävä läski on varmaan aika hankala kumppani.
tyhmyyteen ei oikeastaan eliniässäkään.
Tero
Ja mietittävä että mitä on ne omat vaatimukset ja mihin ne omat ulkoiset avut riittävät. Ulkoiseen olemukseen kuitenkin alussa kiinnitetään huomiota, myöhemmin sitten tulevat ne muut seikat.
Minä olen paljon vähemmän lihava, pituutta samanverrna kuin ap:lla, mutta painoa 73 kg... Ja nettideiteissä ei ole kukaan ollut minusta kiinnostunut jota olen tavannut koska olen läski, ei kuulemma vaan haluta ylipainoisen kanssa, eräs kommentoi että ei varmaan saisi edes seisomaan :-o
Minä olen paljon vähemmän lihava, pituutta samanverrna kuin ap:lla, mutta painoa 73 kg... Ja nettideiteissä ei ole kukaan ollut minusta kiinnostunut jota olen tavannut koska olen läski, ei kuulemma vaan haluta ylipainoisen kanssa, eräs kommentoi että ei varmaan saisi edes seisomaan :-o
Ennemmin lihava kuin tuollainen käytöstapoja totaalisen vailla oleva ilkimys! En itse ole edes pyöreä saati lihava, mutta tulin silti niin vihaiseksi tuosta! Toivottavasti tuo ei saa naista ikinä.
kuulostaa valitettavan tutulta. Ja nämä miehet itsekään eivät siis ole olleet mitään hunkseja :(
T. 163/68
Jos kiinnostaa noin kertaluonteisesti niin, kirjoittele:
yksikään heistä ei elä sinkkuna, tosin lihavissa miehissä on paljonkin yksieläjiä.
Eli vastaan, että mahdollisuudet ovat hyvät.
kuulostaa valitettavan tutulta. Ja nämä miehet itsekään eivät siis ole olleet mitään hunkseja :( T. 163/68
...että monet miehet pitävät ylipainoisista naisista, ns. isoista tytöistä, vaikka ovat itse painoindeksiltään normaalipainoisia.
Kuulun itse tähän ryhmään. Vaimollani on ylipainoa - mutta myös muotoja, joista olen erittäin kiitollinen. En ole kannustanut häntä laihduttamaan :)
tunnen monta lihavaa naista, joista pari on samaa kokoluokkaa kuin sinä. Selvä enemminstö on parisuhteessa.
Kommentoi esim. Vappu Pimiästä tulleen paljon hehkeämmän kun sai lapsen ts. lihoneen.
t. 145 kg
on, ei ole itsellä ollut vaikeuksia, vaikka paino on yli 120 kg ja mittaa 165 cm. Lisäksi olen ronkeli = kiinnostuksen kohteiden pitää olla molemmilla yhteensopivat. Aika lyhyitä aikoja olen sinkkuna ollut.
Mieheni ei pidä laihoista naisista, joita nimittää hernekepeiksi, itse hän on hoikan ja normaalin välillä (vuodenajasta riippuen, laihtuu aina kesällä).
Nettideittailua en ole kokeillut. Olisko siellä ne painovaatimukset sen takia kovia, kun naamavärkille on vaikea laittaa vaatimuksia? Äly ja luonne nyt kai tulee jotenkin tekstissä esiin? (Tai ainakin niiden puutteet ;D)
kuulostaa valitettavan tutulta. Ja nämä miehet itsekään eivät siis ole olleet mitään hunkseja :( T. 163/68
...että monet miehet pitävät ylipainoisista naisista, ns. isoista tytöistä, vaikka ovat itse painoindeksiltään normaalipainoisia.
Kuulun itse tähän ryhmään. Vaimollani on ylipainoa - mutta myös muotoja, joista olen erittäin kiitollinen. En ole kannustanut häntä laihduttamaan :)
Piti ihan katsella netissä, minkä muotoinen on noilla luvuilla eikä tuollainen nainen olisi mahdoton (kaikkeen se netti vääntyykin). En siis ole mikään friikki vaan ihan vaan mieluummin muotoja kuin liian riuku- katekoriaan kuuluva mies. Mutta noilla kiloilla valitettavasti geeneilläkin alkaa olla väliä, eli mihin kohtaan ne kilot sitten asettuu.
Mutta kuten tuossa jo sanottiinkin, niin nainen ei sitten saa itse ahdistua noista kiloista vaan pitää niitä jopa kilpailuetuna.
deittaillessani totesin, että monet duunarimiehet tykkää kurvikkaista jopa lihavista, mutta akateemiset useammin vaativat hoikkaa ja sporttista.
Mutta noilla kiloilla valitettavasti geeneilläkin alkaa olla väliä, eli mihin kohtaan ne kilot sitten asettuu.
kilot ovat asettuneet pääsiassa perseeseen ja reisiin. Vyötäröllä ei pahemmin ylimääräistä, mutta tissit ovat pienet :(
T. se saamaton 163/68
Mutta noilla kiloilla valitettavasti geeneilläkin alkaa olla väliä, eli mihin kohtaan ne kilot sitten asettuu.
kilot ovat asettuneet pääsiassa perseeseen ja reisiin. Vyötäröllä ei pahemmin ylimääräistä, mutta tissit ovat pienet :( T. se saamaton 163/68
...sellaisiakin miehiä aivan varmasti, jotka tykkäävät kovasti muhevista takapuolista :)
kilot ovat asettuneet pääsiassa perseeseen ja reisiin. Vyötäröllä ei pahemmin ylimääräistä, mutta tissit ovat pienet :( T. se saamaton 163/68
...sellaisiakin miehiä aivan varmasti, jotka tykkäävät kovasti muhevista takapuolista :)
Ei oo tullut vastaan täällä Suomessa..
Ei oo tullut vastaan täällä Suomessa..
On ihanaa kun saa lihavaa, ja on vieläkin ihanampaa, kun saa vieläkin lihavampaa.