Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko lihavalla naisella mitään mahiksia saada miestä?

Vierailija
28.01.2013 |

pituus 165cm ja painoa 120kg. Ei lapsia, ikää 42v.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noilla kiloilla valitettavasti geeneilläkin alkaa olla väliä, eli mihin kohtaan ne kilot sitten asettuu.

kilot ovat asettuneet pääsiassa perseeseen ja reisiin. Vyötäröllä ei pahemmin ylimääräistä, mutta tissit ovat pienet :(

T. se saamaton 163/68

Siis kun ap:lla kiloja on yli sata niin siinä alkaa olla väliä.

Noilla sinun kiloilla on ihan sama, missä se noin 20 g ylimääräistä on.

Vierailija
2/41 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituus 165cm ja painoa 120kg. Ei lapsia, ikää 42v.

Porvoolaisen rumiluksen saatat saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noilla kiloilla valitettavasti geeneilläkin alkaa olla väliä, eli mihin kohtaan ne kilot sitten asettuu.

kilot ovat asettuneet pääsiassa perseeseen ja reisiin. Vyötäröllä ei pahemmin ylimääräistä, mutta tissit ovat pienet :(

T. se saamaton 163/68

Siis kun ap:lla kiloja on yli sata niin siinä alkaa olla väliä.

Noilla sinun kiloilla on ihan sama, missä se noin 20 g ylimääräistä on.

Mitä trollaamista se on jos sanon, että pakit on tullut koska olen ollut muka liian paksu? Näin on käynyt.

Vierailija
4/41 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina niin ärsyttää kun lihavat ajattelevat, etteivät painonsa takia voisi saada seurustelukumppania. Itse kun on koko ikänsä ajatellut ihan toisella tavalla niin on miehiäkin ollut.

Ja taitaapa suurin osa miehistä ollut ihan normaalipainoisia. Naimisissakin oon normaalipainoisen ja hemmetin komean miehen kanssa. :D

Vierailija
5/41 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskieni takia lähtenyt.

Mutta onhan niitäkin jotka tykkää lihavista. Olennaista varmaan se, kuinka kilosi kannat. Epävarma ja itseään häpeävä läski on varmaan aika hankala kumppani.

Itse kyllä arvostaisin enemmän naista joka tiedostaisi lihavuutensa ja rumat muotonsa, ja yrittäisi epätoivoisesti vaikka tehdä asialle jotain, kuin itsevarmaa läskiä, joka kantaisi läskinsä ylpeänä eikä olisi aikomustakaan laihduttaa miehensä mielyttämisen takia. Itsevarmat läskit luulevat usein että ovat jotenkin mielyttävämpiä, mutta se ei yleensä ole tilanne. Teille äänekkäille läskimatameille vaan on turha sanoa mitään, kun ette te porsaat osaa kuunnella ettekä mielyttää ketään! Aina se oma läskinapa menee kaiken edelle!

-mies

Vierailija
6/41 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen monta lihavaa naista, joista pari on samaa kokoluokkaa kuin sinä. Selvä enemminstö on parisuhteessa.

Huomaa että selvä enemmistö niistä ON parisuhteessa. Ap on lihavuutensa lisäksi jo vanha nainen. Joku kakskymppinen laardilyyli nyt voi vielä saadakin jonkun fattyloverin vierelleen, mutta jos valas on ollut elämänsä yksin ja nyt ikää on yli neljäkymmentä, onhan noi ennusteet sellaiset että yksin sitä ollaan tulevaisuudessakin. Ihan rehellisesti sanottuna, harva väittää tähän vastaan.

Vierailija
7/41 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli:

Kyllähän niitäkin on, jotka lihavien kanssa seurustelevat. Mutta paremmat mahikset saat, kun hoidat itsesi kuntoon. Se on vain ja ainoastaan sinusta kiinni.

Vierailija
8/41 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehiä on ollut ihan koko ikäni vaikken ikinä hoikka ole ollutkaan. Ei se siitä painosta ole kiinni vaan elämänasenteesta.

Vierailija
9/41 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskieni takia lähtenyt.

Mutta onhan niitäkin jotka tykkää lihavista. Olennaista varmaan se, kuinka kilosi kannat. Epävarma ja itseään häpeävä läski on varmaan aika hankala kumppani.

Itse kyllä arvostaisin enemmän naista joka tiedostaisi lihavuutensa ja rumat muotonsa, ja yrittäisi epätoivoisesti vaikka tehdä asialle jotain, kuin itsevarmaa läskiä, joka kantaisi läskinsä ylpeänä eikä olisi aikomustakaan laihduttaa miehensä mielyttämisen takia. Itsevarmat läskit luulevat usein että ovat jotenkin mielyttävämpiä, mutta se ei yleensä ole tilanne. Teille äänekkäille läskimatameille vaan on turha sanoa mitään, kun ette te porsaat osaa kuunnella ettekä mielyttää ketään! Aina se oma läskinapa menee kaiken edelle!

-mies

Älä ota läskiä muijaa, jos et halua sellaista katsella. Ja jos muijasi lihoo, jätä se, ettei joudu raasu olemaan tuollaisen älykääpiön kanssa sekuntiakaan liian pitkään.

Vierailija
10/41 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä nyt tarkoita, että ne olisivat mitään kamalia ällöpervoja, vaan ihan normaalia arkea nekin elävät. Sun mitat voivat olla jollekin unelmien täyttymys, ihan tota ikää myöten. Meitä on niin moneen junaan :D

Ehkä jossain Saksassa tai Jenkeissä voisi olla paremmat markkinat kaltaisellesi naiselle?

Vierailija
11/41 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

deittaillessani totesin, että monet duunarimiehet tykkää kurvikkaista jopa lihavista, mutta akateemiset useammin vaativat hoikkaa ja sporttista.

Oma mieheni on akateeminen eikä mikään läskifetissi. Laihoista ei pidä ja olen huomannut, että pitää normaalipainoisia laihoina.

Vierailija
12/41 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

deittaillessani totesin, että monet duunarimiehet tykkää kurvikkaista jopa lihavista, mutta akateemiset useammin vaativat hoikkaa ja sporttista.

Oma mieheni on akateeminen eikä mikään läskifetissi. Laihoista ei pidä ja olen huomannut, että pitää normaalipainoisia laihoina.

Tunnen miehen, joka on lyhyempi kuin minä. Ei siis pidä paikkaansa, että miehet olisivat yleensä pitempiä kuin naiset.

Vierailija
13/41 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduta!

Mies

Vierailija
14/41 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen paljon vähemmän lihava, pituutta samanverrna kuin ap:lla, mutta painoa 73 kg... Ja nettideiteissä ei ole kukaan ollut minusta kiinnostunut jota olen tavannut koska olen läski, ei kuulemma vaan haluta ylipainoisen kanssa, eräs kommentoi että ei varmaan saisi edes seisomaan :-o

Ennemmin lihava kuin tuollainen käytöstapoja totaalisen vailla oleva ilkimys! En itse ole edes pyöreä saati lihava, mutta tulin silti niin vihaiseksi tuosta! Toivottavasti tuo ei saa naista ikinä.

Jos ei norsu kiihota, niin mitä sitten. Ei kaikki voi kiihottua kaikesta.

Itseäni ei ylipainoiset haluta millään tavalla. Mieluummin runkkaan.

Vierailija
15/41 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen paljon vähemmän lihava, pituutta samanverrna kuin ap:lla, mutta painoa 73 kg... Ja nettideiteissä ei ole kukaan ollut minusta kiinnostunut jota olen tavannut koska olen läski, ei kuulemma vaan haluta ylipainoisen kanssa, eräs kommentoi että ei varmaan saisi edes seisomaan :-o

Ennemmin lihava kuin tuollainen käytöstapoja totaalisen vailla oleva ilkimys! En itse ole edes pyöreä saati lihava, mutta tulin silti niin vihaiseksi tuosta! Toivottavasti tuo ei saa naista ikinä.

Mutta löytyyhän näitä "miehiä", jotka panevat lehmiä ja lampaita ja läskejä. Niille kelpaa reikä, eivät tarvitse muuta. Alkuihmisiä.

Vierailija
16/41 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta löytyyhän näitä "miehiä", jotka panevat lehmiä ja lampaita ja läskejä. Niille kelpaa reikä, eivät tarvitse muuta. Alkuihmisiä.

No ketä nyt läski oikeasti kiihottaisi? Paremman puutteessa monikin sortuu.

Vähän niinkuin joskus on syötävä makkaraa, jos ei muuta ruokaa ole pitkiin aikoihin saatavilla.

Vierailija
17/41 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavia miehiäkin. Niin miksei?

Vierailija
18/41 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
19/41 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyhän lihavia miehiäkin. Niin miksei?

lihavat miehet harvoin kelpuuttavat lihavaa naista.

Vierailija
20/41 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta vois olla hauskaa lillua pehmeällä patjalla :)

jos ei halua lihavaa miestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi