Morsiuspuku ja asusteet - mielipiteitä!
Jos on valmiiksi melko näyttävä hääpuku, minkä verran siihen kannattaa yhdistää esim koruja, ettei vaikutelma menisi aivan yliampuvaksi?
Mikä teidän silmiänne miellyttää?
Kommentit (12)
että olisi korvikset ja kaulakoru.
kihlasormus ja pienet (helmi)korvakorut. Hiuksissa ehkä vielä jotain koristetta.
Keskikokoiset valkokulta korvakorut (neutraalin väriset kivet) ja rannekoru riittää. Vasemmassa ranteessa pitäisi olla rannekoru.
Tai vaalean beige Mikimoto helmet:)
Kaulakorun pois jättäminen mietityttääkin eniten. Jotenkin alaston olo ilman, joten olisiko se kovinkin liikaa kyseisen mekon kanssa?
Mites siro, ei liian näyttävä, kaulakoru + yksinkertaiset timanttikorvakorut?
Ranteessa mahdollisesti jokin paksumpi helmikoru.
Tuossa koltussa on niin paljon tapahtumaa helmassa, että kaulakoru killumassa kaulalla on jo liikaa. Rikkoo muutenkin avaran kaulaosan ja dekolteen, jos siihen tuo kaulakorun.
Panosta korvakoruihin. Nuo pienet helmikorvikset ovat klassikko, mutta mielestäni tuon puvun kermakakkumainen, runsas helma tarvitsisi parikseen perus-helminappiorviksia näyttävämmät korbvakorut. Osta jotkin näyttävämmät, mutta ei liian isot ja liikaa roikkuvat timanttikorvikset. Sellaiset, jotka sitten jatkossakin käyvät juhlapuvun parina. Voithan ostaa niille myöhemmin kaveriksi sopivan kaulakorun muiden asujen kanssa käytettäväksi.
Muuten sitten vain kihlasormus ja jos on jokin muu sinulle tärkeä sormus, jota muutenkin käytät aina, niin sellainen voi olla myös. Esim. ammattikuntasormus, tmv. Rannekoru voisi olla myös hyvä.
Panosta koruihin, joilla on sinulle itsellesi merkitystä. Itse löysin korvikset, joihin ihastuin ja joilla vielä oli sama nimi kuin minulla. :) Lisäksi ostin rannekorun, joka on käsityöläisen tekemä ja valmistettu minulle tärkeässä paikassa saaristossa. Siten "kannoin" saaristoa, merta ja sen antamaa henkistä tukea mukanani minulle tärkeänä päivänä.
Kihlasormuksen lisäksi minulla oli sormus, joka liittyy työhöni, inspiraation lähteiseeni, jonka olen saanut läheiseltä ihmiseltä lahjaksi vuosia sitten ja joka on minulla sormessa aina.
Jos kenkien osalta käy, niin nilkkakoru voisi muuten olla kiva, pikantti lisä. :)
Onko puvun miehustassa paljetteja tms. somistetta, kuvasta voisi päätellä niin? Siinä tapauksessa älä ainakaan laita kaulakorua, tulee liikaa kaikkea muuten.
Jos haluat jotain erikoista, osta soikea, isohko kamee-solki. Sellainen, jossa pohjakivi on vaaleansininen ja kiinnitä se puvun helmaan siihen kohtaan, joss on sivulle koottu kangasta tuollaisiksi ruusukkeiksi. Se olisi "jotain sinistä", vähän erilaista ja superia, muttei liian yliampuvaa.
Tuohon pukuun ei vaan kaulakoru sovi. Jos se on iso kaulakoru, se kilpailee liikaa puvun kanssa. Jos se on pieni kaulakoru, se on mitätön puvun rinnalla ja vaikuttaa turhalta ja eripariselta.
Pukusi on niin näyttävä, että se on häätyylisi "se juttu". Yksinkertaisemman puvun kanssa voisi sitten taas jujuna olla jokin näyttävä, upea kaulakoru.
Sinuna hankkisin jotkin hiukan erikoisemmat kuin ihan perus-nappitimanttikorvikset. Vaikka Lapponialta jotkut vähän erikoisemmat, puku kestäisi kyllä sen. Se olisi piste iin päällä.
Rannekoruksi ostaisin myös jotain vähän erikoisempaa kuin helmirannekorun. Jotenkin perushelmet eivät vain mielestäni mätsää tuon upean puvun ja sen kimallekoristeiden kanssa.
Esimerkiksi tämä Amore-rannekoru toisi mielenkiintoista särmää pukusi kanssa http://www.lapponia.com/korut/mallit/327869185
Tämä Summer Romance sopisi myös pukuusi!
http://www.lapponia.com/korut/mallit/227754
Saarikorpi Designilla on ihania uniikkikoruja!
http://www.saarikorpidesign.fi/?gclid=CMHC2YDgibUCFY98cAodfwQApg#galler…
olisivat roikkkuvat korvakorut ja rannekoru. Unohda kukat hiuksissa, kaulakoru ja helmikorut, eivät sovi puvun tyyliin. Tiukka nutturakampaus myös nou nou.. Puku on todella kaunis, hyvä valinta!
Sen mukaan sitten muut korut.
Pukusi ei ole perinteinen. Unohda ne helmikorut ja keksi jotain, mikä sopii puvun henkeen!
Iso kaulakoru veisi huomion kauniilta koristeluilta, pieni olisi vain mitätön. Panosta näyttäviin korvakoruihin ja massiiviseen rannekoruun, siinä se :)
A-linjainen, olkaimeton.
http://www.niinatar.fi/image_view.php?name=0%2F61016.jpg