Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä kauniilla voi olla huono itsetunto nykypäivänä?

Vierailija
27.01.2013 |

Kaikkialla saa varmasti huomiota ja kehuja, ja nykyään vielä lisäksi FB:ssa. Eli ei pelkästään känniörveltäjiltä toisin kuin ennen saattoi olla.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sattuu esimerkiksi olemaan hyvin ujo ja sosiaalisesti estynyt kauneuden lisäksi. Sellaista ihmistä pidetään vain ylimielisenä kusipäänä helposti.

Vierailija
2/28 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sattuu esimerkiksi olemaan hyvin ujo ja sosiaalisesti estynyt kauneuden lisäksi. Sellaista ihmistä pidetään vain ylimielisenä kusipäänä helposti.

Oon kaunis, pitkä ja hoikka, mutta lähinnä ne on naispuoliset kaverit, jotka kehuu ulkonäköä fb:ssä tai livenä. Baarissa tosiaankaan en saa kehuja muilta kuin kovassa humalassa olevilta miehiltä. Kyllä ne on ne tavallisemman näköiset, joita kunnolliset miehet lähestyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on suhteellista. Itse en pidä kauniina sellaista peruspissistä jolla on pitkät laitetut hiukset, bilemeikki (myös arkena) sekä paljastavat vaatteet. Jollekin teinipojalle tuo taas on unelmien täyttymys. Ja sellaiset kai saavatkin niitä kehuja eniten?

Olikohan ap:lla nyt mielessä joku ihan tietty tyyppi, jota hän pitää kauniina, joka ruikuttaa olevansa ruma tms. Monestihan paljon kehutulla nousee neste kupoliin ja kehuja yritetään sitten metsästää tuolla tavalla, itkemällä että olen ruma, nyyh. Ja tietysti sen ruman pullukkakaverin vieressä. Näin minun laihat ja suositut kaverini ainakin nuorena toimivat ;)

Vierailija
4/28 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla saa varmasti huomiota ja kehuja, ja nykyään vielä lisäksi FB:ssa. Eli ei pelkästään känniörveltäjiltä toisin kuin ennen saattoi olla.

Itseään ei ole mitään tekemistä kehujen kanssa. Eikä ulkonäön. Narsistisesti häiriintynyt ihminen janoaa jatkuvasti kehuja, koska siten hän tuntee olevansa jotenkuten olemassa, mutta narsistisella ihmisellä on surkea itsetunto ja minäkuvaa. Se onnekas joka on saanut lapsena hyvää hoivaa ja turvaa ja oppinut rakastamaan itseään aidosti, ei ole kehujen tarpeessa, ehkä ovat mukava piristys, ei muuta. Pinnallisiksi ulkonäkökehuilla ei kenenkään itsetuntoa rakenneta. Itsetunto tulee lapsuudesta, siitä että sut on hyväksytty sellaisena kuin olet, myös heikkona, rumana, tyhmänä.

Vierailija
5/28 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka puolelta sataa kauniita naisia,kuinka voit olla siinä sitten mitään vaikka kaunis olisitkin.

Vierailija
6/28 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetuntoinen tarvitsee jatkuvasti kehuja, hakee ja onkimalla onkii niitä. Päätyy imartelijan kanssa sänkyyn, uudestaankin, ja kuvittelee, että se fuckbuddy olisikin se unelmien mies. Mutta saa taas kolhun itsetuntoonsa kun mies haluaakin vain seksiä. Sitähän moni kauniilta naiselta haluaa, ja tämä raukka sekoittaa sen ihastumiseen tai pahimmassa tapauksessa rakkauteen.

Vierailija
7/28 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa kauneutta on vaikea ymmärtää. Näkeehän sen jo kaikista julkkiksistakin jotka ravaa kaikenmaailman huulten täytöissä ja tissiklinikoilla. Melkein tuntuu että mitä kauniimpi, sitä vimmasemmin ettii vikoja ittestään.

Vierailija
8/28 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin naisvaltaisilla työpaikoilla ja vastaavissa porukasta poikkeavan kaunis saa osakseen todennäköisimmin syrjimistä ja seläntäkana puhumista. Eli ihan päinvastaista kuin ap uskoo. Pitää olla erittäin lahjakas sosiaalisesti, että saa pahansuovat tyypit kavereikseen ennenkuin ne alkavat puukottaa selkään.

Vierailija
9/28 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin naisvaltaisilla työpaikoilla ja vastaavissa porukasta poikkeavan kaunis saa osakseen todennäköisimmin syrjimistä ja seläntäkana puhumista. Eli ihan päinvastaista kuin ap uskoo. Pitää olla erittäin lahjakas sosiaalisesti, että saa pahansuovat tyypit kavereikseen ennenkuin ne alkavat puukottaa selkään.

Naiset kyllä osaavat olla todella julmia ja halpamaisia.

Vierailija
10/28 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä vanhaa ketjua täältä, kun  mielestäni tää on omituinen aihe... JOs oikeasti on kaunis ja huoliteltu, niin tuntuu ettei kelpaa yleisesti kenellekään.. Toki ystävilleen mutta muuten ainakin pienillä paikkakunnilla tuupitaan henkisesti eikä oteta porukkaan mukaan.  Terkut vaan mm Mll:n paikallisosastolle... Kisuaamisen vastaisia kamppanjoita lisää ,vaikka omille työntekijöilleen ensin.....

Vierailija
11/28 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se huonontaa itsetuntoa, kun miehet ovat aina vain pillun perässä eikä ketään kiinnosta luonne tai oikea suhde.

Vierailija
12/28 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei aina ole ollut kaunis. Ruma ankanpoikanen.

Vierailija
13/28 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaunis ja älykäs, ymmärtää että ulkonäköön liittyvät kehut on oikeastaan aika masentavia. Eikö minussa mitään muuta mielenkiintoista ole? Ja tosiaan hyvä itsetunto lähtee kotikasvatuksesta ja hyväksytyksi tulemisesta omana itsenään, ei jostain aikuisiällä facessa saaduista peukutuksista.

Vierailija
14/28 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit kehuu nätiks mutta uskonko, en. Pitkä ja hontelo ja pelkästään huonoja kokemuksia miehistä saaneena olen oppinut pelkäämään ja pitämään etäisyyttä. Peruskoulusta muistan lähinnä vain kiusaamisen ja sen että kaikki pitivät huolen että ruma apina open lellikki outo huora jää yksin. Olen tottunut saamaan paskaa niskaan perheen iltatähtenä kun nuorin muista sisaruksista oli minua silti 14 vuotta vanhempi. Minulle on aina naurettu ja vasta viime vuosina olen tavannut rakkaita ystäviä ketkä nauravat minun kanssa eivätkä minulle. Kyllä tässä vielä toinen samanmittainen elinikä vierähtää ennenkuin saan itsetuntoni kasaan, olkoon sama vaikka olisin Miss Vitun Universumi.

Vierailija
15/28 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

janoan kuulla lisääteidän kauniiden sielunelämästä... Itseeni kehut eivät uppoa millään tavalla..jotenkin ajattelee, että mitä sitten vaikka on kaunis... se ei kohota elämänlaatua ollenkaan...

Vierailija
16/28 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2013 klo 22:30"]Kaikkialla saa varmasti huomiota ja kehuja, ja nykyään vielä lisäksi FB:ssa. Eli ei pelkästään känniörveltäjiltä toisin kuin ennen saattoi olla.
[/quote]

Tuo on aika tavallista kauniiden ihmisten joukossa että on todella huono itsetunto. Vaikka muuta voisi heti kättelyssä olettaa.

Vierailija
17/28 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvoiltani komea mies. Minulla on huono itsetunto, koska olen ujo.

Vierailija
18/28 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään ei ole mitään tekemistä kehujen kanssa. Eikä ulkonäön. Narsistisesti häiriintynyt ihminen janoaa jatkuvasti kehuja, koska siten hän tuntee olevansa jotenkuten olemassa, mutta narsistisella ihmisellä on surkea itsetunto ja minäkuvaa. Se onnekas joka on saanut lapsena hyvää hoivaa ja turvaa ja oppinut rakastamaan itseään aidosti, ei ole kehujen tarpeessa, ehkä ovat mukava piristys, ei muuta. Pinnallisiksi ulkonäkökehuilla ei kenenkään itsetuntoa rakenneta. Itsetunto tulee lapsuudesta, siitä että sut on hyväksytty sellaisena kuin olet, myös heikkona, rumana, tyhmänä.

täyttä asiaa koko vastaus. Ihmettelen yleensä tällaisia aloituksia..kai jokainen täysjärkinen ymmärtää, että ulkonäkö ja itsetunto ovat täysin eri asioita. Kiteytit sen hienosti.

Terkuin Kaunis, mutta huono itsetuntoinen..aina vaan vaadittin, kiitokset vaan vanhemmille.

Vierailija
19/28 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia ihmiset luulee, että olen ylimielinen ja pinnallinen kusipää, kuka sellaista kehuu?

Vierailija
20/28 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina on jotain parannettavaa.

Photosopatut alienit lehtien sivuilla ja mainoksissa asettavat riman niin korkealle, että tavalliset ihmiset eivät siihen yllä ikinä.

Ole siinä tyytyväinen itseesi, kun joka puolelta annetaan ymmärtää, etä naisen tulee olla virheettömän kaunis, älykäs, menestyvä ja seksuaalisesti sopivan aktiivinen.

Loppujen lopuksi, itsetunnolla ei ole paljoakaan tekemistä sen kanssa, millainen ihminen on. Enemmän merkitystä on sillä, kuinka sinua on rakastettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän