Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna-Raipe Helminen?

Vierailija
27.01.2013 |

En millään tajua hahmon suosiota, ei ole mielestäni ollenkaan hauska. Voisko joku joka kyseisestä hahmosta tykkää kertoa mikä siinä iskee? En oikeasti vaan ymmärrä miksi Sanna-Raipesta pidetään niin paljon.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen järjetön itseluottamus ja töykeät käytöstavat. Suun nykiminen ja ottatukan heilutus.

Pitkästä aikaa joku tuollainen viihdyttää mua, olisko se jotenkin realistinenkin...

En keksi mitään väkisin väännettyjä vitsejä tai yliliioiteltuja hauskuuksia.

Vierailija
2/78 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi farkut+pusero ja otsis riittää 80-luvun nuorelle -> on tavallaan hauska reliikki omasta nuoruudesta.

Vierailija
4/78 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sastamalassa ja kyllä toi niin tyypillistä sen seudun touhua on, murre varsinkin.

Vierailija
5/78 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. No kai olen sitten liian nuori että tajuaisin :)

Vierailija
6/78 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan vankka itseluottamus, jota kehonkieli ei suinkaan tue.

noi farkut+pusero ja otsis riittää 80-luvun nuorelle -> on tavallaan hauska reliikki omasta nuoruudesta.

Vierailija
7/78 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nokaimmääny tierän nää säännöt", vaikkei ole hajuakaan. Huitelee ympäriinsä eksyneen näköisenä ja mutisee että "mihimmäänymeen". Aina on vika muissa, ei voi paljastaa ettei tiedä tai osaa jotain, eikä ainakaan osallistu aikuisten typeriin juttuihin. :)

Vierailija
8/78 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen järjetön itseluottamus ja töykeät käytöstavat. Suun nykiminen ja ottatukan heilutus. Pitkästä aikaa joku tuollainen viihdyttää mua, olisko se jotenkin realistinenkin... En keksi mitään väkisin väännettyjä vitsejä tai yliliioiteltuja hauskuuksia.

Vierailija
9/78 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. No kai olen sitten liian nuori että tajuaisin :)

Toisaalta, samat piirteet tunnistaa nykynuoristakin. Kova kuori, jonka alla on epävarma tyttö.

Vierailija
10/78 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä sitä hahmoa! Yks typerimmistä, heti veli ja sisko sikiön jälkeen! Onneks sisko sikiö tippu jo! Hänmän:kin oli tosi tylsä, onneks sekin tippu viimeks. Jotenki tänä vuonna ykskään hahmoista ei oo tehny suurempaa vaikutusta meikäläiseen.. kaikki yhtä mauttomia ja hajuttomia ja tylsiä. Edellisillä kausilla oli sentään jotain henk.koht. suosikkejakin, mutta ei tällä kertaa.

Vierailija
11/78 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoruutesi Pirkanmaalla, pienellä paikkakunnalla 80-luvulla niin ymmärtäisit. Sanna-Raipen ajatus- ja käytösmaailma hyvinkin tuttu. Ja joo, ei se ollut hehkeää aikaa ihan oikeasti.

Vierailija
12/78 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollei ole elänyt 80 lukua on vaikeaa ehkä löytää ne huvittavat piirteet :) Tukka silmillä, neule ja itseluottamus samaan aikaan kun on ihan hukassa... se on oikeesti hauska koska siitä tunnistaa nuoren itsensä.

Mutta varmasti se on enemmän hauskaa niille jotka ovat sen ajan nuoria. Ja se käsi miten pitää kiinni toisesta kädestä, noinhan kaikki aina seisoi :D

Vierailija
13/78 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen syntynyt -72 ja olin teini 80-luvulla ja juuri Sanna-Raipen näköisiä tyttöjä oli yläasteen luokkakuvissa varmaan 80%. Ja kädet juuri samalla tavalla. Ja kyseessä ei ollut edes Tampere vaan Pohjois-Suomi. Että kyllä siinä hahmossa jotain universaalia on, ainakin meille 80-luvun teineille.

Vierailija
14/78 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei voi itse muistaa tuota. Mitenköhän on hahamonsa rakentanut?

Vierailija
15/78 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen turkulainen ja hyvin tunnistan itseni :D

Vierailija
16/78 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei iske minuun. Siinä ei ole mitään hauskaa. Ja meilläpäin ei tuollaisia nuoria ollut, vilkaisin luokkakuvaakin, mutta ei, ei löytynyt tuttua.

Vierailija
17/78 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitää sitä humoristisena? Jos he antavat sinun pitää oman mielipiteesi? Käykö?

ei iske minuun. Siinä ei ole mitään hauskaa. Ja meilläpäin ei tuollaisia nuoria ollut, vilkaisin luokkakuvaakin, mutta ei, ei löytynyt tuttua.

Vierailija
18/78 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahmosta. Meitä muita on paljon, me äänestämme S-R:n jatkoon!

Missä päin muuten vietit nuoruutesi?

Vierailija
19/78 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei voi itse muistaa tuota. Mitenköhän on hahamonsa rakentanut?

saman ikäinen, kuin Armi, ja muistan kun isommat tytöt, joita me ihailtiin, oli juuri tuollaisia, ja itekin yritettiin näyttää samalta.

Vierailija
20/78 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tolla tavalla Manses ja lähiseuduilla on puhuttu ja puhutaa varmaavviä erelleenki.. :D

Kaikki noi sanavalinnat, "kyylätä", "eisenniivväliä" (joka muuten tarkoittaa suomeksi "kyllä" :D), Kauppise Jari -heitot, "kyläkaimmääny..."

Ah, nii kotoisa kuulosta... :)

Ketju on lukittu.