Saako lapsesi sanoa "Paska"?
Vai onko käytettävä kiertoilmaisua. Äiti mul oli ihan kakka päivä. Äiti mä oon ihan kakkana. Älä puhu kakkaa.
Minkä ikäinen saa sanoa paska?
Kommentit (46)
Onko tämä se illan The Provo?
Eips, joudut vielä ettimään sen oikean, haha!
mutta paskoja päiviä on voinut olla. Paskana ei yleensä olla, ollaan joko klesana tai rikki. Älä puhu paskaa, voi käyttää, jos on tarve.
Ikärajaa meillä ei sinällään ole, se tulee vaan iän mukana, ei lapset pieniniä noita käytä, mutta nyt 11-15veet käyttävät, ihan sallitusti tavallaan. Harvoin tarvii puuttua kielenkäyttöön.
Kiroilua meillä sallitaan ns ääriolosuhteissa.
Onko tämä se illan The Provo?
Eips, joudut vielä ettimään sen oikean, haha!
Täytyy sanoa, että skippailen ne aloitukset, joihin en kerta kaikkiaan jaksa edes perehtyä, kun haisevat niin kauas. Tunustan kyllä, jos olet saanut innostumaan jostakin. O/
Meillä mennään fiinisti "toimitukselle". Joskus on kuopus kyllä puhunut "jäljennöksestä" tässä yhteydessä.
Meillä mennään fiinisti "toimitukselle". Joskus on kuopus kyllä puhunut "jäljennöksestä" tässä yhteydessä.
ja sit teidän kakarat on ihan pihalla, kun joku töissä huutaa, että voisko joku tehdä tästä lapusta jäljennökset, niin voin viedä ne sit toimitukselle...
Miks ihmeessä pitää käyttää totaalisen vääriä sanoa luonnollisista asioista?
ja sit teidän kakarat on ihan pihalla, kun joku töissä huutaa, että voisko joku tehdä tästä lapusta jäljennökset, niin voin viedä ne sit toimitukselle...
Miks ihmeessä pitää käyttää totaalisen vääriä sanoa luonnollisista asioista?
jäjennös mikä jäljennös.
Mä meen aina vessaan "lukemaan lehteä" :D
Tiesitkö että vessassa lehden lukeminen on oikeesti tosi epäterveellistä? Siellä kun istut tuntitolkulla, niin pukamat venyy.
Mä meen aina vessaan "lukemaan lehteä" :D
Tiesitkö että vessassa lehden lukeminen on oikeesti tosi epäterveellistä? Siellä kun istut tuntitolkulla, niin pukamat venyy.
Kuka istuu TUNTIKAUSIA vessassa???
Paskahan on ilmaisuvoimainen sana. Ilman muuta saa kiroilla, kunhan tajuaa, milloin se ei ole soveliasta, eikä wt-tyyliin pilkuta vituilla tekstiään.
People should be able? to use whatever fucking words they want in public. If you have such a problem with it, stay inside. :D:D
mutta meillä oppi (minulta) siinä 2 v paska sanan, ja voi että, kun hävetti!!! Mutta itse lipsautin, sanottu on, että ruma sana, mutta silti huutaa paskaa kun on vihainen...
Mun mielestä on ihan luonnollista kiroilla! Sitä mukaan saa kiroilla kun sen oppii. Oma poikani on nyt 11 ja kiroilee jo aika paljon (mutta ei turhaan!!!)
ei edes aikuiset kiroile, eikä lapset.
Se on se, mitä levitetään pellolle.
eipä niin. Tai kärrätään tallista paskatunkiolle.
eipä niin. Tai kärrätään tallista paskatunkiolle.
sanoa, että "kappas, Jussikin tuolla näköjään ajaa kakkia pellolle", tai että "Leena, ootas mua, hevoseni kakkii".
on punainen vaate ja toisille jokapäiväistä leipää :D
elämästä, saada hyvä työpaikka jne. Alatyylinen kielenkäyttö leimaa lapsen. Vaikka itse halveksisitte 'hienostelua', antakaa lapsillenne mahdollisuus.