Miksi junassa pärskivä ihminen tulee Aina viereeni
Lähes joka päivä sama toistuu junassa. Selvästi sairas ihminen tulee Ai astelemaan, yskimään ja pärskimään joko eteeni tai viere ni. Sama toistuu lähes joka päivä, joten ei voi olla enää sattumaa. Miksi kipeät ihmiset hakeutuu juuri mun luo???? Ahdistavaa. En halua muiden ihmisten flunssia. Inhottaa.
Kommentit (11)
Sä olet karismaattinen. Simple as.
Sano sille että älä saatana räi siinä
Olet hysteerinen lammas. Vika löytyy peiliin katsomalla.
Kaikki ihmiset niiskuuttaa, yskähtelee, aivastelee jne. Koska sairastumisen pelko aiheuttaa sinussa ahdistusta tarkkailet sitä aktiivisesti.
Haiset homeelle, kuten minäkin :-)
Lähellesi tulevat ihmiset alkavat yskimään ja räkimään hajujemme seurauksena.
Teen jo työkseni työtä missä oon tautiriskissä koko ajan, joten siksi en haluaisi myös vapaa-ajalla joutua aina niiden seuraan.
Ei, kyse ei ole mistään yskäsystä vaan siitä että selvästi flunssassa olevat hakeutuu lähelle. Junassa sen huomaa etenkin kun melkein päivittäin istutaan juuri mun lähelle vaikka paikkoja on muuallakin.
Ja ne on juuri nää flunssaset, muut yleensä ei istu lähelle.
Ota maskeja mukaan ja anna sellainen pärskijälle.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset niiskuuttaa, yskähtelee, aivastelee jne. Koska sairastumisen pelko aiheuttaa sinussa ahdistusta tarkkailet sitä aktiivisesti.
Jokainen yskii tai aivastaa tai niiskuttaa silloin tällöin, mutta jos on sairas, silloin ei pitäisi mennä ihmisten joukkoon muita tartuttamaan. Olisi suotavaa, että pandemiasta olisi opittu edes se vähä. Mutta ap:n kuvaamien ihmisten takia minä käytänkin joukkoliikennevälineissä FFP2-maskia. En halua edes kesäflunssaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen yskii tai aivastaa tai niiskuttaa silloin tällöin, mutta jos on sairas, silloin ei pitäisi mennä ihmisten joukkoon muita tartuttamaan. Olisi suotavaa, että pandemiasta olisi opittu edes se vähä. Mutta ap:n kuvaamien ihmisten takia minä käytänkin joukkoliikennevälineissä FFP2-maskia. En halua edes kesäflunssaa.
Allekirjoitan. Varovaisuudesta huolimatta, jostain silti olen taudin poiminut. Viikko kuumeessa, enkä pääse odottamiini lakkiaisjuhliin.
Vierailija kirjoitti:
Teen jo työkseni työtä missä oon tautiriskissä koko ajan, joten siksi en haluaisi myös vapaa-ajalla joutua aina niiden seuraan.
Ei, kyse ei ole mistään yskäsystä vaan siitä että selvästi flunssassa olevat hakeutuu lähelle. Junassa sen huomaa etenkin kun melkein päivittäin istutaan juuri mun lähelle vaikka paikkoja on muuallakin.
Ja ne on juuri nää flunssaset, muut yleensä ei istu lähelle.
Nyt on allergiakausi. Sinulla on pakkoajatuksia.
Et sovellu työhösi etkä joukkoliikenteeseen. Vaihda alaa.
Sä oot yhteinen tekijä. Sä saat ne sairastumaan