Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vikoja sinussa on AV-palstan mukaan?

Vierailija
26.01.2013 |

Itse olen aivan liian pitkä (176 cm.). Kukaan mies ei voi pitää minusta. Tuskin omanikaan.

Pimppinikin on ruma (usein posliini, useammin melkein) eikä siitäkään kukaan mies pidä. Tuskin omanikaan.

Olen opettaja. En siis hallitse ammattiani ja elän AV-mamman rahoilla. Lomailen aivan liikaa ollakseni kunnon ihminen. Tähän toim. huom. kotiäideillä ei ole koskaan lomaa, opettajilla on enemmän.

Ostan joskus siivouspalveluja. Olen siis hyväksikäyttäjä, joka ei viitsi itse omia paskojaan siivota.

Meillä on yhteiset rahat, vaikka miehelläni on isommat tulot. Olen siivelläeläjä ja elätti. Ai niin ja huora myös, koska annan seksiä parempituloiselle miehelleni, joka ostaa vessapaperini.

Näin alkuun tällaista. Kuinka viallinen sinä olet AV-kriteereiden mukaan?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vapaaehtoisesti lapseton ts. narsistinen, tunnekylmä ja uusavúton bileperhonen

- maahanmuuttokriittinen ts. junttipersunatsi

- sinkku ts. jollakin tapaa viallinen, kun en kenellekään kelpaa tai ketään kelpuuta

- rupsahtanut ts. yli 4-kymppinen

- tyhmä naistiedehörhö ts. loppututkinto humanistiselta alalta

- estoinen pihtaaja ts. en halua peppujuttuja

- epäsiisti ja haiseva ts. en ajele alapäätä

- ressukka ts. en voi ymmärtää elämästä mitään, kun en lapsia ole tehnyt

Helpotti!

Vierailija
2/50 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kerran keskusteli jossakin ketjussa, että onko hullu vai joku jeesus ihan. Olin aika kauhuissani, tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuskaan lasta viisi kertaa viikossa jääkiekkoharjoituksiin.

Vierailija
4/50 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ansiotyössä, laiminlyön siis lapsiani. Tosin jos olisin kotiäiti, vaarantaisin Suomen kansantalouden ja eläisin mieheni siivellä.

He olivat jopa alle 3-vuotiaina tarhassa. Tosin, jos olisin jäänyt kotiin, olisin ollut yhteiskunnan elätti.

Ostan myös siivouspalveluja, olen siis riistäjä ja muiden naisten alistaja. Itse pitäisi siivota koti, joskaan sitten en ehtisi olla lasteni kanssa, jolloin olisin heistä välinpitämätön.

Pyydän joskus äitiäni ja isääni hoitamaan lapsia, eli olen riistäjä ja hyväksikäyttäjä useammallakin sektorilla. Vaikka he tulevat tosi mielellään.

Lisäksi vielä rajoitan lasteni nettiaikaa, eli kasvatan heistä teknisesti avuttomia ihmisiä.

Ja pahin kaikesta: katson Putousta, kehtaan jopa nauraa sille. Olen siis sivistymätön ja korkeakulttuurista piittaamaton wt.

Itse olen aivan liian pitkä (176 cm.). Kukaan mies ei voi pitää minusta. Tuskin omanikaan.

Pimppinikin on ruma (usein posliini, useammin melkein) eikä siitäkään kukaan mies pidä. Tuskin omanikaan.

Olen opettaja. En siis hallitse ammattiani ja elän AV-mamman rahoilla. Lomailen aivan liikaa ollakseni kunnon ihminen. Tähän toim. huom. kotiäideillä ei ole koskaan lomaa, opettajilla on enemmän.

Ostan joskus siivouspalveluja. Olen siis hyväksikäyttäjä, joka ei viitsi itse omia paskojaan siivota.

Meillä on yhteiset rahat, vaikka miehelläni on isommat tulot. Olen siivelläeläjä ja elätti. Ai niin ja huora myös, koska annan seksiä parempituloiselle miehelleni, joka ostaa vessapaperini.

Näin alkuun tällaista. Kuinka viallinen sinä olet AV-kriteereiden mukaan?

Vierailija
5/50 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuskaan lasta viisi kertaa viikossa jääkiekkoharjoituksiin.

Vierailija
6/50 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pienet rinnat (a/b); Oikealla Naisella kuuluu olla vähintään D:t

- en ole posliini (eli av-tulkinnan mukaan olen siis ruokkoamaton rämemajava, koska muita vaihtoehtojahan ei tässä mustavalkoisessa maailmassamme ole)

- olen mielisairas sillä perustella, että kirjoitan yli 10-lauseisia vastauksia ja perustelen kantani kunnolla (av:lla kun kuuluu pikemminkin vaan vastata jotain sattumanvaraista lukematta edes aloitusta)

- olen liian pitkä (174)

- olen hoikka/laiha (miehiä oksettaa luuviulut)

- mulla on "alkkisperse" (alhaalta melkein kapeampi kuin ylempää)

- en osaa kirjoittaa tarpeeksi selviä otsikoita (av-mammalle koko viestin sisältö tulisi olla tyhjentävästi selvitettynä otsikkokentässä, koska av-mamma ei jaksa lukea viestejä)

- olen kielinatsi

- asun vuokra-asunnossa

- mulla on Ikean kalusteita

- katson telkkaria (sehän on tosi tosi wt:tä verrattuna esim. tähän av:lla muhimiseen)

- lomailen Kanarialla

- olen vain kandi, eli lähes wt

Vierailija
7/50 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammoan makaronilaatikkoa ja säilykeananaksen tunkemista ruokiin. Mielestäni suomalainen peruskahvi on hapanta ja laihaa litkua. En juo "paria saunakaljaa" enkä "paria lasia viiniä hyvän ruuan kanssa".

Kaikki nuo saavat aikaan melko rajuja reaktioita palstalla. Ei tahdo mammojen pilkkanimivarasto riittää, kun väärinajattelijaa ojennetaan.

Vierailija
8/50 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa nyt kerrankin rehellisiä. Mä en vaan jaksa noita elämänvalheita.

Elämänvalheita on mm. mitkä?

Vierailija
9/50 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen epäkelpo aikuisten maailmaan.

Olen myös lihava. Olen siis laiska ja kuvottavannäköinen, käyn kalliiksi yhteiskunnalle.

Olen yksinhuoltaja. Siinä mielessä olen kuitenkin onnistunut, ettei lapsellani ole vuoroasumisjärjestelyä. Sehän olisi ihan kamala asia.

Olen kuitenkin sabotoinut lapseni isän elämän, koska hän ei ole saanut huoltajuutta eikä tapaamisoikeuksia. Sillähän ei ole merkitystä, ettei hän ole ollut niistä kiinnostunut. Ja olen tietysti pilannut lapsenikin elämän sillä, että olen se paha lähiäiti eikä lapseni siis ole saanut isästään lähivanhempaa. Tällä järjestelyllä olen kuitenkin saavuttanut sen plussan, että en ole hylkääjä-äiti, jollainen etä-äiti aina on.

Siinäkin olen epäonnistunut, ettei lapsen isä joudu maksamaan elatusmaksuja. Siltä kantiltahan tämä on hyvä asia, että en ole ollut sikamainen huora, joka vaatii puolitutulta panolta ruokkoja lapsesta, josta tuo puolituttu pano ei ole kiinnostunut. Kuitenkin olen lastani ajattelematon idiootti, joka päästää lapsen buologisen vanhemman livistämään ilman, että lapsi hyötyisi mm. perintöoikeudestaan.

Siinäkin olen sitten epäonnistunut, että olen rakastunut, vaikka olen ollut äiti. Tai sehän ei ole huono asia, mutta se on, että olen tapaillut paljonkin tätä rakastettuani. Tästä on aiheutunut se, että lapsenikin on tavannut rakastettuni ja he ovat läheisiä.

Suurin epäonnistuminen onkin se, että nykyään asumme rakastettuni kanssa yhdessä. Olemme uusperhe!

Sitten koulutusvalinnoissahan olen täysin epäonnistunut. En ole käynyt lukioa, en ole ylioppilas, olen käynyt vaatimattomasti ammattikoulun ja sen pahimman wt-koulun: amk:n!

Työelämässäkin olen täysin epäonnistunut. Olen ollut paljon työttömänä, mutta olen myös muuttanut paljon työn vuoksi. Muuttamisen vuoksi olenkin siten tehnyt lapsestani juurettoman ja työmarkkinoilla epäillyttävän, koska mahdollinen työllistäjä ei voi tietää, milloin taas muutan. No en tietenkään olisi muuttamassa, jos töitä riittäisi. Sitten toisaalta olen taas työtävieroksuva, koska en enää suostu muuttamaan ennen kuin lapseni on omillaan, vaikka olen taas työttömänä.

Palstan mielestä olen myös psykopaatti, koska olen joskus unohtanut laittaa herätyskellon soimaan ja siksi myöhästynyt töistä.

Listaa voisi jatkaa loputtomasti ja kaikkea en nyt halua tunnustaa kerralla.

Vierailija
10/50 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huvittavan näköinen ja persjalkainen (157 cm), eikä kukaan mies voi kiinnostua minusta.

Olen läski. (54 kg)

Olen tyhmä. (humanisti)

Muitakin löytyy varmasti. :)

Vierailija
11/50 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekäs ja pyörin vain oman napani ympärillä, lapsista ja lapsiperheistä mulla ei ole mitään käsitystä. Luultavasti vihaan lapsia ja voisin pitää pääni kiinni kaikesta vähänkin aiheeseen liittyvästä. Mahdollisesti en ole oikea nainen ollenkaan.

Olen myös toinen nainen, väistämättä siis av-logiikalla huora. Olen varustettu huonolla itsetunnolla ja alemmuuskompleksilla, olen täysin vailla minkäänlaista moraalia, tunteeton miestennielijä jolle kelpaa kaikki. "Tyypillinen" toinen nainen siis :D

Vierailija
12/50 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- väärän pituinen

- painoindeksi ei ole 20 ja 25 välissä

- olen ottanut miehen, jolla lapsia

- olen saanut ensimmäisen lapseni ennen kuin oltiin naimisissa

- asun vuokralla

- olen ollut kotiäitinä siihen asti että nuorin täytti 3v

- olen laittanut lapset päiväkotiin ja siirtynyt työelämään

- olen ollut lähiäitipuoli ja kasvattanut toisen naisen lapsia

- en ole akateeminen

- en harrasta liikuntaa

- lapseni eivät harrasta mitään

Vierailija
13/50 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös toinen nainen, väistämättä siis av-logiikalla huora. Olen varustettu huonolla itsetunnolla ja alemmuuskompleksilla, olen täysin vailla minkäänlaista moraalia, tunteeton miestennielijä jolle kelpaa kaikki. "Tyypillinen" toinen nainen siis :D

Ihan uteliaisuudesta, mikä/millainen sitten olet omasta mielestäsi? Onko toisena olo mielestäsi sinulle ihanteellinen ratkaisu?

Vierailija
14/50 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen norsu, tukkani on maantienväri´nen, en ole akateeminen (vaikka kolmen ällän yo)vaan pelkkä merkonomi, lapsikin on amis (mies kuitenkin akateeminen), karvatlöytyvät, Kanaria on minusta mukava (jos sinne edes pääsisi). En tiedä kuka on Muru, en seuraa Putousta tai Iholla tms. Huora en kyllä ole, koska kuka maksaisi? Os´tan välillä eineksiä(osaan kyllä tehdä ruokaa, mutten viitsi). Makaan mieluummin sohvalla:D

Vierailija
15/50 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan liikaa pituuteeni nähden, bmi 25.

Tienaat vain 3000 kuussa.

Olen vapaaehtoisesti lapseton, tää on tietty pahin.

Vierailija
16/50 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun liikaa ja harrastan vääriä lajeja

Olen liian laiha

Siivoan liian vähän

Lapseni harrastavat liian paljon

Olen liian vähän koulutettu

Työni osaa ihan kuka tahansa

Olen nipo

Pukeudun väärin

Olen ollut liian kauan lasten kanssa kotona

Lapset aloittaneet kiinteät liian aikaisin

Lapset syöneet tuttia

Lapset nukkuneet vauvoina omassa huoneessa

Onhan noita vikoja vielä enmmänkin,

mut ei jaksa kirjoittaa (laiskakin siis)

Vierailija
17/50 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jymäläytä, toivottavasti jokainen teistä nyt sai ihanan martyyriorgasmin kun sai muhia voi sori nyt kun mä oon tällainen -mehuissaan aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Vierailija
18/50 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai paremminkin lähiäiti. Kuitenkin jos olisin jäänyt suhteeseen lasten isän kanssa, olisin ollut vastuuton ja lasteni hyvinvoinnin vaarantava luuseri, koska exä oli väkivaltainen ja erittäin narsistinen (mutta todellisuudesshan exän narsismi on vain omaa kuvitelmaani, koska ei ole mahdollista että minun kohdalleni olisi osunut oikea narsu koska heitä on vain pieni osuus väestöstä).

Sen lisäksi, että olen yhteiskunnan virallinen kusitolppa (af Grannia lainatakseni :) )eli yh, olen itsekäs paskamutsi koska otan muutaman kerran viikossa itselleni aikaa ja lähden kuntoilemaan. Lapsiparat raahaan itsekkäästi mukana muksulaan, joskin reppanat yleensä haluavat lähteä mukaan vaikka pärjäisivätkin jo kotona ikänsä puolesta.

Ja myös minä olen säälittävistä säälittävin perheenrikkojahutsulutkahuora, kun pidän yhteyttä naimisissa olevaan perheenisään - joka alunperin hakeutui suhteeseen kanssani, koska "oli eroamassa". Tulee olemaan tietysti minun vikani, jos pari aikanaan eroaa, vaikka mies on ollut tyytymätön liittoonsa jo vuosien ajan ja (omien sanojensa mukaan) ehdottanut vaimolle eroa.

Vierailija
19/50 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jymäläytä, toivottavasti jokainen teistä nyt sai ihanan martyyriorgasmin kun sai muhia voi sori nyt kun mä oon tällainen -mehuissaan aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Vierailija
20/50 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuuntelen" vain ne viestit, joissa kehutaa, kannustetaan tai neuvotaan asiallisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi