Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaas mikä se on mikä erotuttaa pienen naisen teinistä? Menipäs vaikeaksi!

Vierailija
08.01.2013 |

Se ei voi olla pelkkä pituus. Pitkä, rinnaton kukkakeppi on enemmän kehittymätön teini kuin muodokas, täysirintainen, lyhyt nainen.

Miten eroavat toisistaan naisen ja teinin kasvot? Kuulema kasvoilla on suurin merkitys vakipartnerin "haussa", mutta kropalla irtosuhteissa. Näin ollen pieni, muodokas, mutta kasvoiltaan nätti nainen voi ollakin etulyöntiasemassa missin mitoissa olevien kanssa. Langanlaihuus viestittää myös, että "nälänhätä" eikä otollinen lisääntymään.

Väitelkääs vähän! Tämä on provo!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minua on luultu teiniksi pitkälti yli kolmekymppisenä. Varmaan juuri koska olen lyhyt ja hoikka (161 cm, 48 kg) ja kasvotkin on lapsenomaisen pyöreät. Siihen vielä isot pyöretä silmät ja vaaleat hiukset niin johan näyttää kakaralta, vaikka oikeasti olisi jo pientä ryppyä silmän ympärillä.

Vierailija
2/6 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihminen alkaa puhumaan, ikä usein paljastuu... mutta ei sekään aina toimi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilainen iho; erot tietysti korostuvat ajan mittaan. Toki kolmekymppinen voi "näyttää" teiniltä jos ei katsota liian tarkkaan mutta kun tämän kolmekymppisen laittaa seisomaan oikean keskivertoteinin viereen niin eiköhän ole melkein aina selvää kumpi on kumpi.

Raajojen ja vyötärön paksuus on myös eri luokkaa noin keskimäärin.

Vierailija
4/6 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekymppisellä on iho jo "paksuuntunut" eli se nuoruuden kuulaus on hävinnyt. Sen tosiaan huomaa kun laittaa oikean teinin ja kolmekymppisen vierekkäin, eroa ei voi sokeakaan huomaamatta.

Erilainen iho; erot tietysti korostuvat ajan mittaan. Toki kolmekymppinen voi "näyttää" teiniltä jos ei katsota liian tarkkaan mutta kun tämän kolmekymppisen laittaa seisomaan oikean keskivertoteinin viereen niin eiköhän ole melkein aina selvää kumpi on kumpi.

Raajojen ja vyötärön paksuus on myös eri luokkaa noin keskimäärin.

Vierailija
5/6 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekymppisellä on iho jo "paksuuntunut" eli se nuoruuden kuulaus on hävinnyt. Sen tosiaan huomaa kun laittaa oikean teinin ja kolmekymppisen vierekkäin, eroa ei voi sokeakaan huomaamatta.

Teininä oli rasvainen, punoittava ja näppyläinen huono iho. Kaikkea muuta kuin kuulas. 25 ikävuoden jälkeen nuo ongelmat on vähenneet ja nyt 38-vuotiaana on erittäin kuulas, näpytön ja tasaisen värinen iho.

Eikä noita kaula- ja rintaryppyjäkään ole vielä tullut tuntomerkeiksi iästä. Mun tapauksessa, jos voisi nähdä minut teininä ja minut nyt rinnakkain, suurin ero olisi varmaan lapsenpyöreyden häviäminen kasvoista. Teininä olin semmoinen pallonaama vaikka olinkin muuten hoikka, nyt erottuu kasvojen luusto paremmin kun on vähemmän rasvaa naamassa.

Vierailija
6/6 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaikka aikuisen iho olisi kuulaskin niin joku juttu se on ihossa mikä erottaa aikuisen teinistä. Vaikka mitää hirveitä ryppyjä ei olisikaan. Se on se ihon nuoruus vaikka olisi finninenkin :)

Teininä oli rasvainen, punoittava ja näppyläinen huono iho. Kaikkea muuta kuin kuulas. 25 ikävuoden jälkeen nuo ongelmat on vähenneet ja nyt 38-vuotiaana on erittäin kuulas, näpytön ja tasaisen värinen iho.

Eikä noita kaula- ja rintaryppyjäkään ole vielä tullut tuntomerkeiksi iästä. Mun tapauksessa, jos voisi nähdä minut teininä ja minut nyt rinnakkain, suurin ero olisi varmaan lapsenpyöreyden häviäminen kasvoista. Teininä olin semmoinen pallonaama vaikka olinkin muuten hoikka, nyt erottuu kasvojen luusto paremmin kun on vähemmän rasvaa naamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän