Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin kyllästynyt itseeni, vaivaa vaivan perään.

Vierailija
25.01.2013 |

Mä olen niin monisairauksinen =0/. Diagnooseja on monta, mutta vaivoja vielä enemmän. Tännekin joskus kirjoittanut siitä, että olen aina räkäinen.

Nyt päälimmäiseksi vaivaksi nousee se, että mun suu on aina "rikki", sattuu syöminen(ainakin tomaattien). Mä en ole millekään allerginen, mutta oireita on joka lähtöön. En millään jaksaisi kamppailla näitten mitättömien vaivojen kanssa, jotka alkavat hallita elämääni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huulet rikki, osta apteekista (ilman reseptiä saa)Daktacortia, mulla oli suupilet rikki, mutta sillä lahti viikossa...

Onko kotona hometta?? Onko tutkittu? Millainen elämä sulla on? syötkö terveellisesti, liikutko? vai ootko vaan kotona pizza sylissä ja ihmettelet miksi sydän reistailee?? En vittuile, kyselen vain...

Vierailija
2/5 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi kannattaa jättää viljat ja sokeri pois, ehkä maitokin. Minä myös olin ennen monivaivainen ja juuri tuo limaisuus oli jatkuvaa, piti aina yskäistä ennenkuin aloin puhumaan, ettei lima rohissut kurkussa. Flunssa oli monta kertaa vuodessa. Aloitin vhh-ruokavalion reilut 4 v sitten ja parin kuukauden kuluttua lima oli hävinnyt. Flunssaa en ole sairastanut yli 2 vuoteen. En ole enää varsinaisesti vhh:lla, mutta viljat jäi pois pysyvästi mun ruokavaliosta. Ja maidonjuonti. Syön kyllä muuten maitotuotteita, esim. turkkilaista ja kreikkalaista jugurttia, viiliä, rahkaa ja juustoa. Perunaa aika vähän ja sokeria harvoin pieniä määriä.

Mieti samalla muutenkin syömisesi; syö runsaasti sekä kypsennettyjä että raakoja kasviksia, riittävästi luonnollista rasvaa, eli voita ja kylmäpuristettua oliivi- ja kookosöljyä, rasvaista kalaa, pähkinöitä, manteleita, siemeniä, avokadoja ja myös rasvaisempia maitotuotteita. Oikeat rasvahapot ja vitamiinit ja kivennäisaineet ovat todella tärkeitä.

Kannattaa käyttää myös D-vitamiinia, välttää lisäaineita ja lääkkeitä. Liiku sopivasti päivittäin, esim. kävelyä, hiihtoa, pyöräilyä, joogaa, jumppaa. Mutta elimistönsä voimavaroja ei kannata tuhlata liian raskaaseen liikuntaan. Pitää muistaa myös nukkua riittävästi, jos mahdollista pienet päiväunet voi nukkua myös.

Jos voit, niin käy energiahoidossa. Tosin energiahoitoa on monenlaista, parhaat todella hyviä, huonoimmat mitäänsanomattomia. Energiahoito pistää liikkeelle kehosi omat parantavat voimat...ja voi avata sinulle kokonaan uusia mahdollisuuksia.

Elämäsi on omissa käsissäsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hometta? käy etelässä jos rahallisesti mahdollista...tarkista vitamiinit... mitä testejä sulle on tehty??? Olisi helpompaa neuvoa lisää.. kerro ap nyt enemmän...

Vierailija
4/5 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista =0).

Olen 1tyypin diabeetikko, sairastanut sitä koko elämäni. D.n myötä on tullut muutama muu sairaus. Syön monipuolisesti, olen keittiöalan ammattilainen joten se puoli on hallussa, vihanneksia syön erittäinkin paljon. En tupakoi ja sydän on varmaankin ainoa elin jossa ei vielä ole diagnostisoitua vaivaa. Kaikesta hyvästä huolimatta retkahdan joskus rasvaiseen ruokaan joka varmaan on suurin kompastuskiveni. Harrastan vain hyötyliikuntaa joten sitä pitäisi lisätä, mutta kun paikat sattuu...neuropatiaa kai, tai tekosyy ;?. Homeista en tiedä koska ei ole tarkastettu, mutta pelkään tehdä hometarkastuksen, koska rakastan kotiani, ohho.

Vierailija
5/5 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin n.3vk.sitten homeopaatilla, käytän nyt hänen suosittelemia tuotteita. Aikaa tuosta on nyt vasta niin vähän ettei tiedä vielä tuloksia.