Sama vartalo miehen ja naisen silmin...?!
Mua hämmentää tuossa vartalonarviointiketjussa, että ovtko positiiviset kommentit tosiaan oikeasti miehiltä, vai tehtaileeko joku pullukan puoleinen niitä puolustaakseen pullukkuutta...
Alkuperäinen viestini tossa toisessa ketjussa, (mutta olisi kuulla käsityksiä haluttavasta vartalosta tässä ettei ap:n ketju sotkeennu):
Olen 168cm ja 65kg ja mielestäni auttamattoman lihava. Miesystävän mielestä en saisi laihduttaa yhtään vaan olen just sopivan kokoinen ja muotoinen. Hän tykkää "pehmeydestäni", mua se inhottaa. Haluaisin olla kymmenen kiloa laihempi mutta miehen mielestä olisin silloin ruma tikku.
Onko miehillä ja naisilla tosiaan näin suuret mielipide-erot vartalosta? Ja kyllä, muhun kieltämättä vaikuttaa naistenlehtien mallit ja kuvat hoikkien vartalojen päällä roikkuvista vaatteista (joka miehen mielestä näyttää karsealta).
Kommentit (25)
Sporttinen ja sopusuhtainen vartalo on yleensä aina kaunis (ei laiha siis). Jekkakahvat ei kaunista ketään, oli sitten mies tai nainen. Se, että on urheilullinen ei tarkoita rasvatonta.
Nyt 160cm/104kg kukaan ei sano mitään ja mieskin löytyy. Ihmeellinen on maailma...
Olen 160-senttinen nainen ja haluaisin itselleni sellaisen lihaksikkaan, voimakkaan, "muodottoman" kropan, jotain 55 kg. Naiset ovat ihania sekä pieninä ja kiinteinä, että muodokkaan pyöreinä. Unelmieni naisellani on isompi rasvaprosentti kuin omalla unelmien vartalollani. Hassua sinänsä, että nyt kun painan 6 kg enemmän kuin laihimmillani, niin enemmän miehiä tulee tyrkylle. Joten kai me jäpikät kestetään läskiä naisella!
ihan sopiva ja kaunis tälläisenä. Tätä mieltä on paitsi mies mutta myös minä itse.
tämän ketjun perusteella. Ilmeisesti siis 170/54 nainen kelpaa vain nuorille pojille, joilla ei näkemyksiä aidosta naisesta? C-kupin rinnatkin ovat auttamattomasti säälittävät ja pieni takapuoli kuin homoa tuuppisi.
Nautin kyllä elämästä ja syön herkkuja, harrastan tosin liikuntaakin ja suvussani ei lihota kovin paljoa vaikka millaisilla elämäntavoilla.
Kummasti vaan siellä Prismoissa teidän big and beautiful -emäntien miesten katseet eksyvät huomaamattanne tällaiseen "kukkakeppiinkin"...