Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AHDISTAAKO muita?!

Vierailija
27.03.2024 |

Mä en tiä mikä mua ahdistaa. Ihan koko ajan. Siis kaikki tässä ajassa ja elämässä, vaikka kaikki on varmasti paremmin kuin monella muulla ja olen myös kiitollinen monestakin asiasta. Mä en tunne itseäni enää ollenkaan kohta. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, pitäisikö?

Vierailija
2/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pidä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tunne itseäsi kohta ollenkaan? Onko siis yleistä ahdistusta kaiken takia, ahdistaa vain?

Vierailija
4/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotakin erityistä jota tulisi nyt ottaa huomioon? Oletko havahtunut joihinkin asioihin esimerkiksi?

Vierailija
5/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin ahdistuksesi kanssa. Minua ahdistaa monikin asia, mutta koitan elää hetken ja päivän kerrallaan.

Vierailija
6/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistynyt ahdistuneisuushäiriö ollut jo vuoden. Todella raskasta. Tätä ei voi ymmärtää ellei ole kokenut. Jatkuva pelko ja paniikki. Olen vasta 47 v. Ei tätä jaksa. Kuolema veisi pois tästä 

Vierailija
7/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleistynyt ahdistuneisuushäiriö ollut jo vuoden. Todella raskasta. Tätä ei voi ymmärtää ellei ole kokenut. Jatkuva pelko ja paniikki. Olen vasta 47 v. Ei tätä jaksa. Kuolema veisi pois tästä 

Yhteiskunta on muuttunut aika pahaksi. Tsemppiä sinullekin.

Vierailija
8/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olin joskus aktiivinen, ulospäin suuntautunut ja elämäniloinen. Nyt tuntuu, ettei uskalla haaveilla tai suunnitella mitään. Näyttää jotenkin toivottomalta ja huolestuttaa omien lasten puolesta. ap

Vierailija
9/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä siis ahdistaa? Itsellä alkaa elämässä vihdoin mennä kaikki hyvin niin en jaksa stressata tai ahdistua mistään.

Vierailija
10/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
11/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista koskaan. Olen henkisesti hereillä, elämä on hyvää. Ja jos tulee jotain huonoa, niin tiedän syyn tai se selviää pian. 

Vierailija
12/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Maailman tilanne, kun tietää mitä on tulossa.

Vierailija
13/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jotakin erityistä jota tulisi nyt ottaa huomioon? Oletko havahtunut joihinkin asioihin esimerkiksi?

Läheisten sairastelu (syöpää mm.), omien lasten väsymys koulussa (ovat teinejä), rahasta kituuttaminen, työ itsessään (ei tuo iloa, joutuu tekemään muidenkin töitä kun paljon sairaslomia muilla)... Ennen ei ollut tällaista. Nykyään vaan väsyttää.

Iloa tuo liikunta ja aviopuolison kanssa oleminen.

Vierailija
14/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa tosi paljon, enkä edes tiedä mikä tarkalleen. Tuntuu että rinnassani on möykky, joka on alkanut kasvaa muutama vuosi sitten. Olen  epämääräisen  huolestunut vähän kaikesta. Maailman raakuus ja vastakkainasettelu on räjähtämässä käsiin. Mihin on kadonnut maalaisjärki, ystävällisyys ja inhimillisyys? Pelkään lasteni tulevaisuuden puolesta.

Vierailija
15/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua ahdistukseen.tuleuskoon.fi

Vierailija
16/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skäbä Skulaa Skebaa!!

Vierailija
17/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pliis mitään uskonnollisia juttuja nyt. Mä en saa niistä kuin lisää ahdistusta, kun alan miettiä Jumalaa tms., että voiko sellaista aidosti olla muka olemassa jonkun mielestä. Olisikin niin tulisi vähän jotain toivoa moneenkin asiaan, mutta mä en vaan usko sellaiseen. Ap

Vierailija
18/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa

Kyseessä henkilökohtaiset ja isot asiat

Vierailija
19/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joku tyhjentää valkoviinilasini,missä se viinin ystävä luuraa?

Vierailija
20/22 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa se että ahdistaa ja vielä pahemmin kun en tiedä mikä ahdistaa .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän