Raskaus ja vaatteiden säilytys
Kunka olette (saaneet aikaiseksi) rastkaisseet raskausajan vaatesäilytyksen? Oletteko tyhjentäneet kaikki ei-äitiysvaatteet varastoon vai heittäneet kirpparille osan ja loput säilöön?
En saa aikaiseksi yhtään mitään asian tiimoilla ja vaatteiden pois heittäminenkin olisi paikallaan, mutta en raaski :/ tsempatkaa mua laiskaa :(
Kommentit (4)
ne muutamat äitiysvaatteet mahtui kyllä nykyisten sekaan hyvin
Siis miksi ne pitäisi heittää pois tai ylipäätänsä raivata johonkin piiloon? Et kai sä nyt mitään metrin kekoa niitä äitiysvaatteita tarvitse tai ole hankkinut? Etkö meinaa palautua entisiin mittoihin jos kerran kaikki entiset vaatteet pistät pois?
Mä ainakin hankin 2 äitiyshousut (mustat suorat ja farkut), 2 legginsit ja yhden mekon, mutta senkin vain, koska oli yhdet hääjuhlat kuukautta ennen laskettua aikaa. Siinäpä ne varsinaiset äitiysosastolta tehdyt hankinnat sitten olikin.
Muuten käytin ihan normaaleja vaatteita, joista uhrasin sitten muutamat trikoopaidat venytykselle loppuaikana. Pari paitaa heitin pois raskauden jälkeen kun oli lörpähtäneet mahasta. Muuten samat topit ja trikoopaidat menee ihan hyvin edelleen. Gina Tricoista hain edullisia pitkiä toppeja, peittää hyvin vatsan kun pituus antaa myöden. Ja käyttöä on edelleen alustoppeina, urheilussa jne. kun eivät menneet juuri miksikään. Ja tunikoita käytin myös, ovat löysiä, joten eivät kärsi tai venahda, vaikka vatsa kasvoikin. Ne vaatteet, joita en voinut raskausaikana käyttää sulloin peremmälle vaaterekissä ja hyllyillä, nyt ne taas menevät oikein hyvin.
Niin ja ei tullut ihan vähän kiloja, 20kg ja ksoka olen lyhyt, oli vatsakin aika messevä :). Eli ei ole kyse siitä, että vatsa olisi jäänyt miniksi.
normaalisti olivat kaapissa, pari äitiyspaitaa ja kahdet housut mahtui kyllä sekaan. Heti kun sektiohaavan puolesta on ollut mahdollists, on entiset vaatteet palanneet käyttöön.
Muutamat raskaushousut on hyllyssä etummaisena. Mulla on kyllä aikas pieni maha ja kiloja on tullut vähän, joten tietyt normaalit paidat on käytössä.
Aika vähän on muutenkin vaatteita käytössä tällä hetkellä. Ne samat vaatteet pyörii. Kunhan saa tän pari kuukautta jotenkin menemään.