miehelle tuli tekstari jonka tyttö luki ääneen - joku Lotta
tai mikä nimi se nyt oli kirjoitti jotain että "ois kiva tavata kaffilla"...?! Mies ei reagoinu mitenkään, enkä minäkään. Hän on kyl töissä paljon kauppioiden kanssa, ajattelin että ehkä joku kauppajuttu....tai sit ei. En edes meinaa kysyä, aivan sama. Olenko outo kun en halua edes tietää kuka oli, olisitko sinä kysynyt?
Kommentit (4)
Vanhempien kännyköitä?
Jos ei reagoinut ukkos mitenkään, sillä on sutinaa.
Jos olis joku normi juttu, olis sanonut.
tyttö 9vee saa lukea iskän viestejä ja vastata hänen puheluihin mutta ei koske minun omaani. On tottunut tähän, minä en halua että joku koskee mun kännykkään, mies ei välitä tästä ollenkaan. Siis ei todellakaan vaivaa mua, meillä menny kauan huonosti ja melkein toivon että olisi suhde että saataisi joku reaktio johonkin suuntaan.
tyttö 9vee saa lukea iskän viestejä ja vastata hänen puheluihin mutta ei koske minun omaani. On tottunut tähän, minä en halua että joku koskee mun kännykkään, mies ei välitä tästä ollenkaan. Siis ei todellakaan vaivaa mua, meillä menny kauan huonosti ja melkein toivon että olisi suhde että saataisi joku reaktio johonkin suuntaan.
erotkaa
toisesta maailmasodasta kysymys ja siellä olevista Lotista. viesti ehkä joltakin historiantutkijalta