Lihoisitko näillä syömisillä? Tässä tän päivän ruokani:
- aamulla pari kuppia kahvia, vähän maitoa seassa. 2 Ruispalaa, päällä rasvaa, juustoa ja kinkkua
- lounas pari lihapullaa, muusia, salaattia, appelsiini jälkkäriksi
- päiväkahvilla pari mokkapalaa
- päivällinen Pirkan ranskalaisia kourallinen, puolikas makkara
- illalla vielä 2 ruispalaa juustolla ja kinkulla
Minusta nää ei oo mitenkään kauhean vähän, vai onko? Saan jatkuvasti kuulla laihuudestani, mutta en minä nyt mitenkään kauhean vähän syö, vai syönkö? Ei vaan maistu enempää.
Kommentit (53)
lihoisi enkä laihtuisi.
Enkä kyllä usko että kovin moni muukaan lihoisi noin pienillä määrillä. En mäkään mokkapaloja ja makkaraa haluaisi vetää, mutta kalorit on varmaan suunnilleen samat kun mulla itselläkin per päivä.
Bmi 21
vielä karkkia ja suklaata ja juon viiniä/kaljaa
mitä juot?
lihoisi, laihtuisin. Syön enemmän, ja paino pysyy samassa.
Tosin mokkapalat jättäisin pois. Tilalle joku hedelmä. Samaten ranskalaisia en juurikaan syö. Ihan normaalia kotiruokaa syön. Lisukkeina aina salaattia ja/tai keitettyjä vihanneksia.
vielä karkkia ja suklaata ja juon viiniä/kaljaa
mitä juot?
No, ruuan kanssa ehkä desi vettä. Noitten ranskalaisten kanssa otin kyllä desin light-colaa. Lightia siksi, kun ei ollu muuta. Oon siis tosi huono juomaan, mulla on harvoin jano. Kahvia kyllä juon, ehkä sitten janooni :) ap
mutta mulla onkin hirveä kulutuskausi kun imetän ja urheilen runsaasti.
että mitä laihaläskin pitäisi sitten syödä?
Nimim. Juuri sellainen
sittenkin, syön paljon enemmän ja makeaa mahan täydeltä lisäksi, ihan joka päivä, kuolisin nälkään noilla eväillä..ja olen ihan normipainoinen, enkä haluaisi edes laihtua.
Syöt mielestäni liian vähän ja erittäin yksipuolisesti. Ei minullekaan maistuisi tuollaiset eväät.
Syö paljon kasviksia, hedelmiä ja marjoja. Vaihda makkara kalaan, linsseihin jne. Syö hyviä hiilihydraatteja niin paljon kuin maistuu.Unohda karkit, suklaat ja leivonnaiset sekä tietenkin ranskikset ja muut pikaruuat.
Älä syö välipaloja vaan kunnon annoksia ruoka-aikana. Älä juo limuja, ei edes sokerittomia.
Minun painoni on pysynyt näillä keinoin yli 10 vuotta suurin piirtein samalla tasolla. Ei ole makeita ja rasvaisia mielitekoja eikä tarvetta laihduttaa tai lihottaa.
En ole lihava enkä laiha. Yritän kyllä syödä vähän terveellisemmin :)
tai ehkä hieman lihoa, vaikea sanoa. PAinoindeksini on nyt 20 ja risat.
Mutta jos en lihoisi, niin ainakin sairastuisin. Tolkuttoman epäterveellinen ruokavalio. Kauheasti sokeria ja hiilihydraatteja eikä kasviksia nimeksikään. Tuolla ravinnolla en jaksaisi sängystä nousta.
olen hoikka, joittenki mielestä luuviulu ja syön enemmän..enkä edes liiku juuri ollenkaan :-/
Niin me vaan ollaan erilaisia! :-)
tuolla, kamalaa moskaa. Kiva turvotus olisi päällä jatkuvasti. Olen 163cm/52kg, syön terveellisesti ja vatsan täyteen mutta en lihaa tai ranskiksia yms.