Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihoisitko näillä syömisillä? Tässä tän päivän ruokani:

Vierailija
24.01.2013 |

- aamulla pari kuppia kahvia, vähän maitoa seassa. 2 Ruispalaa, päällä rasvaa, juustoa ja kinkkua

- lounas pari lihapullaa, muusia, salaattia, appelsiini jälkkäriksi

- päiväkahvilla pari mokkapalaa

- päivällinen Pirkan ranskalaisia kourallinen, puolikas makkara

- illalla vielä 2 ruispalaa juustolla ja kinkulla

Minusta nää ei oo mitenkään kauhean vähän, vai onko? Saan jatkuvasti kuulla laihuudestani, mutta en minä nyt mitenkään kauhean vähän syö, vai syönkö? Ei vaan maistu enempää.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassakin saa enemmän ruokaa

Vierailija
22/53 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap. sanonut olevansa läski, vaan alipainoinen.Opetelkaa lukemaan ja ymmärtämään lukemaanne, ennekuin kommentoitte.-Kiitos-

[/quote]

Ap kysyi että lihoisinko noilla syömisillä, vastaus: no en kyllä usko, ellen olisi vuodepotilas. Mutta sen sijaan täällä useampi (lihava ihminen) väittää syövänsä paljon vähemmän ja olevansa silti lihavia, luulen että heillä on lukemisen ymmärtämisessä vikaa, koska tosiaan ap:n annoskoot aivan minimaalisia. Tai sitten huijaavat itseään. Toki jos joku _oikeesti_ makaa päivät pitkät sohvalla, niin silloin ei tietenkään tarvi syödä juuri mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- aamulla pari kuppia kahvia, vähän maitoa 2 palaa sokeria/kuppi seassa. 4 Ruispalaa, päällä rasvaa, juustoa ja kinkkua

- lounas 7 lihapullaa, muusia, salaattia, appelsiini jälkkäriksi

- päiväkahvilla pari mokkapalaa

- päivällinen Pirkan ranskalaisia 2 kourallista, puolitoista makkaraa

- illalla vielä 2 ruispalaa juustolla ja kinkulla ja mokkapala

olen 159 cm pitkä ja painan 51

Vierailija
24/53 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan pysyisi paino aika nykyisellään, noin 52 kilossa.

Vierailija
25/53 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan treenaa ja touhuaa hyötyliikuntaakin runsaasti ja silti syö paljon vähemmän.

Mun päivän syömiset:

- aamulla rasvaton marjasmoothie ja maitokahvi

- lounas esim 150g kanaa, kalaa tai lihaa ja paljon sekasalaattia ja kasviksia. Ei kastikkeita ruualle, salaatille 1 rkl oliiviöljyä. Ruokalusikallinen siemeniä salaatin sekaan.

- päivällinen kotiruokaa 3 dl esim keitto, kaalilaatikko, gulassia - eilen pinaattitagliatellea parmankinkku-kesäkurpitsa-kermakastikkeella

- jos olisin syönyt välipalaa se olisi ollut kourallinen pähkinöitä tai muutama salmiakkipastilli

- iltapala ruisleipäsiivu, kevytleviä ja (ohut) siivu juustoa

Viikonloppuisin syön enemmän, ehkä 1600 kalorin edestä (lisäys tulee Lidlin tummasta croissantista ja lusikallisesta hilloa - toisaalta vain 1 lämmin ateria)

Vierailija
26/53 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä laihtuisin varmaan ap/n syömisillä. Annoskoot ovat niin pieniä. Mä syön lounaaksi 6 lihapullaa ja ranskiksia menisi enemmän jos niitä olisi, en kyllä yleensä syö niitä mutta pieni kourallinen ei riittäisi mihinkään.

vaan treenaa ja touhuaa hyötyliikuntaakin runsaasti ja silti syö paljon vähemmän.

Mun päivän syömiset:

- lounas esim 150g kanaa, kalaa tai lihaa ja paljon sekasalaattia ja kasviksia. Ei kastikkeita ruualle, salaatille 1 rkl oliiviöljyä. Ruokalusikallinen siemeniä salaatin sekaan.

- päivällinen kotiruokaa 3 dl esim keitto, kaalilaatikko, gulassia - eilen pinaattitagliatellea parmankinkku-kesäkurpitsa-kermakastikkeella

- jos olisin syönyt välipalaa se olisi ollut kourallinen pähkinöitä tai muutama salmiakkipastilli

Viikonloppuisin syön enemmän, ehkä 1600 kalorin edestä (lisäys tulee Lidlin tummasta croissantista ja lusikallisesta hilloa - toisaalta vain 1 lämmin ateria)

Vierailija
27/53 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä laihtuisin varmaan ap/n syömisillä. Annoskoot ovat niin pieniä. Mä syön lounaaksi 6 lihapullaa ja ranskiksia menisi enemmän jos niitä olisi, en kyllä yleensä syö niitä mutta pieni kourallinen ei riittäisi mihinkään.

Mun päivän syömiset:

Moni AV mamma syö paljon tylsemmin.... muussia ja ruskeaa kastiketta jos viestiketjuihin on uskomista:)

Minä nautin joka päivä ihanista monipuolisista aterioista, hyvästä lihasta ja kalasta, erilaisista kasviksista (mies tekee mm ihania parmesan-kesäkurpitsapihvejä) ja tuohon päivittäiseen marja-annokseen olen suorastaan addiktoitunut!

19/27

Vierailija
28/53 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilokalorit kun on laihduttajan lukemissa ja jos siihen vielä treenaa, niin on kyllä vaikea kuvitella, että paino olisi ainakaan yhtään noussut.

Vierailija
29/53 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai en ainakaan laihtuisi.

Vierailija
30/53 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä jaksaisi syödä noin paljoakaan. Syön normaalisti max 2-3 kertaa päivässä, ei aika riitä syömiseen vaan koko ajan olen menossa. Jos noin söisin, oksennus lentää aika nopeasti, kun maha on liian täynnä eikä ole tottunut.

Vierailija
31/53 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihoisi, nälkä jäisi tuollaisella ruokavaliolla. Sen sijaan krooninen sairauteni alkaisi oireilla noin ravintoköyhällä ruoalla. Bmi reilu 18, enkä liho millään...

Vierailija
32/53 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut syömään heviä niin iskee heti silmään että sun hevin määrä on ehkä 200 g, jos aamulla syöt paljon kurkkuja.. :( Yhtään sinua ei lihottaisi jos söisit kasviksia, mutta suolistosi tykkäisi! Päivälllinen on pelkkää raffinoitua paskaa. Toivottavasti et syö usein makkaraa ja ranskiksia. Miksi et syö silloin heviä? Itselläni suurin syy lihavuuteeni on ollut liikkumattomuus. Söin ennen kuten sinä. Kun ottaa huomioon että syöt 4 kertaa ja se "välipalasi" on mokkapalaa josta tulee yksinään ainakin 1000 kaloria niin se vastaa yhtä ruokaa. Jos päivittäin sinulla on noin niin siitä tulee ehkä 500 kaloria extraa, viikossa se on 3500 ja minulla se jää vyötärölle koska en kuluta määrää puoliakaan. Siis tämä ENNEN. :) Mutta sinä et välttämättä olekaan mikään sohvaperuna, jolloin on varaa syödä pari mokkapalaa. Minäkin voisin syödä, paino pysyisi samana jos liikkuisin kuten nyt teen mutta jos söisin taas huonosti ja jäisin sohvalle niin lihoisin. Ymmärrätkö mitä koitan ajaa takaa? Ex-potkunyrkkeilijänä voin sanoa että vähän potkunyrkkeilyä, kuntosalia ja lenkkiä niin ei tartte miettiä mitä syö.. :)

Mää en kauheasti makeaa syö, mutta entisenä anorektikkona pisti silmään: mokkapalat 1000 kaloria, ainakin. Siis tuohon saisi syödä noin 300g mokkapaloja eli puolentoista suklaalevyn verran. Onko muka kaksi mokkapalaa 300 grammaa?

Meillä taitaa olla ruokamäärät/koot ihan erilaisia?

http://www.fineli.fi/food.php?foodid=32274&lang=fi

Vierailija
33/53 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilokalorit kun on laihduttajan lukemissa ja jos siihen vielä treenaa, niin on kyllä vaikea kuvitella, että paino olisi ainakaan yhtään noussut.

ja paino pysyy samana. Osittain johtuu lihasmassan kasvusta mikä on ollut aika huimaa rankan treenin ansiosta vaikka käynkin vain 2x vkossa.

Mutta jos yhtään lisään syömisiä (esim jäätelötuutti molempina päivinä viikonloppuna, aamiaisella leipä smoothien lisäksi niin paino nousee heti pari kiloa. Ei välttämättä jatka kohoamista mutta en halua ylittää bmi 25 yhtään. Refluksi pahenee ja on tukahduttavan pinkeä olo.

Vierailija
34/53 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt painan 56 kg, pituutta 165.

Vierailija
35/53 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen normaalipainoinen, jos sillä nyt mitään merkitystä on.

Vierailija
36/53 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuon verran söisin. Syön aamulla ison lautasellisen puuroa maidolla. Sitten välipalaksi hedelmiä, illalla usein myös puuroa, 2 kunnon ruokaa (puolikkaasta makkarasta ja ranskiksista tulisi vain kiukku)

Toisaalta, liikun paljon jo työnikin puolesta.

T: 164/56/26v

Vierailija
37/53 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun paljon ja syön tosi paljon. Helposti menisi nuo "herkkumäärät", muuten olisi isommat annoskoot.

Vierailija
38/53 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin jäisi nälkä 2 lihapullan tai puolikkaan makkaran jälkeen. Ja nyt on BMI 21.

Vierailija
39/53 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että lisäksi on kyllä kasviksia joka aterialla.

Bmi on vuosia ollut 18, joten en lihoisi..

Vierailija
40/53 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika saman määrän syön, mutta illalla ja aamulla yleensä yksi ruikkari/puuro. välillä puuro ja näkkäri. kahta leipää en jaksaisi.

minusta ihan hyvä ruoka yhdelle päivälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi