mun mies on aloittanut zumba harrastuksen,siis mä kuolen häpeästä!
tuollainen yli nelikymppinen tavisukko,tää ei voi olla totta,harrastaako teidän miehet tanssia??
Kommentit (33)
sehän menee kuin kuumille kiville siellä zumbatunnilla missä on pelkkiä naisia. Lantiot vaan hetkuu ja tanner tömisee.
siellä on aina muutama mies jorma puolitangossa tsiigamaassa, kun naisten pyllyt ja tissit hytkyy. Mun ryhmässä oli yksi tosipervo yli 40v äijä, oli pakko lopettaa ihana harrastus.
Mun vaimo on houkutellut mua zumbaan mutta en ole suostunut juuri sen takia, kun naiset kuitenkin ajattelee että tulin katsomaan niiden tissejä ja perseitä. Ja varmaan "vahingossa" katsoisinkin. 😀
Ihan hyvä. Ajatella jos tää alotus olisi tyyliin "mun vaimo alko korjaa autoa/ remontoimaan/ pelaa lätkää, siis NIIN noloa, miten saan sen lopettaa??!!" Se lynkkauksen määrä.
En halua sanoa lajia tarkemmin, mutta siinä suurinosa harrastajista on nuoria naisia.
Joukossa oli yksi +50v ällömies, joka heitti aina huonoja ja ällöjä vitsejä. Kesken tunnin ja aulassa kun odotettiin tunnille pääsyä. Ohjaajaakin näytti ällöttävän.
Miehet saa harrastaa mitä haluaa, mutta jos menee harrastukseen x vaan katsoakseen nuoria naisia niin hyi helvetti.
Onneksi siirryin lajissa jatkoryhmään, niin en oo joutunut enää olemaan samalla tunnilla tän ukon kanssa. Se ei varmaan koskaan pääse alkeista eteenpäin :D
Hyi helvetti,eikö tolle saisi porttikieltoa? ^^
Siellä tapaa urheilullisia nuoria naisia. Paljonko muuten painat?
Vierailija kirjoitti:
Siellä tapaa urheilullisia nuoria naisia. Paljonko muuten painat?
Sori nyt vaan ukko, mut ei ne naiset oo susta kiinnostuneet!
Varo vaan ap. Kohta sun mies on timmissä kunnossa ja jättää sohvavalaansa ja somemursunsa langalle soittelemaan ja lähtee etsimään parempaa, ystävällisempää seuraa.
Vieläkö zumbaa ja joko löytyi hillevin perseelle nimi?
Vierailija kirjoitti:
Varo vaan ap. Kohta sun mies on timmissä kunnossa ja jättää sohvavalaansa ja somemursunsa langalle soittelemaan ja lähtee etsimään parempaa, ystävällisempää seuraa.
Eiköhän se löydy sieltä Zumbatunnilta
Tuollahan se sun ukkosi näyttää olevan.
Miten joku voi olla niin rajoittunut että pitää outona jos mies menee zumbaan. Tai ikää/ulkonäköä esteenä :(
Pääasia että harrastaa liikuntaa. Taitaa olla oma itsetunto alhaalla jos ei kestä ukkonsa likkuntaharrastetta naisten parissa. Ja sitten liian suuret luulot itsestään noilla jotka luulee että miehet käyvät zumbaamassa vain heitä tiiratakseen.