Olen ehkä liian herkkä työelämään
En pyytänyt syntyä maapallolle, mutta näin kävi. Musta tuli tosi herkkä. Mietin usein mitä toinen sanoo päässäni kuukausia. En tiedä jaksanko olla työelämässä.
Kommentit (31)
Ahdistaa että joku nauraa työnhakuvideolla.
Itkettää jos joutuu heräämään aamulla töihin.
Tärisyttää, jos joku kysyy töissä jotain.
Kuulostaa tutulta, valitettavasti. Onneksi hyvinvointivaltiossa elämää voi elää ilman työnteko-pakkoa ja tehdä oma vointi edellä hyvinvointia edistäviä ja tukevia asioita. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Olen tuo, Tänään oli joku tapaaminen ja tuli taas masennus koko päiväksi. Kun olen yksin tai kumppanini kanssa, niin on vain mukava olo.
Muitakin on. Et ole ainoa. Luonto ja kotitoimisto sopii joillekin paremmin. Tai henkinen ajatustyö, josta ei saa palkkaa sillä tavalla.
Toivoisin et olisin syntynyt hyvä itsetuntoiseksi tai sosiaaliseksi tyypiksi, mutta näin kävi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Muitakin on. Et ole ainoa. Luonto ja kotitoimisto sopii joillekin paremmin. Tai henkinen ajatustyö, josta ei saa palkkaa sillä tavalla.
Olen ajatellut freelanceriksi ryhtyä, mutta en olekyllä missään hyväkään.
Minulla asia on päinvastoin. Työelämä ei kestä kärkkäitä mielipiteitäni ja sitä, että asiat pitää tehdä niin kuin minä sanon. Pomonikin on usein purskahtanut itkuun kun olen "perustellut" miksi tapani hoitaa esimerkiksi rutiinisähköpostit ovat ainoa oikea. Vaadin myös kuulemma liikaa palkkaa. Koska työpanostani ei arvosteta enkä saa kiitoksia, olen alkanut saikuttamaan kostona. Siitäs saatte. Pitäkää tunkkinne, so long suckers!
Pystytkö olemaan työelämän ulkopuolella? Ehkä sinulla tai puolisollasi on varallisuutta niin, ettei sinun tarvitse hakea töitä. Elämää voi joutua ns. down gradeaamaan mutta se voi silti olla parempi vaihtoehto kuin jatkuva ahdistus.
Suomalaisista on tullut huonolaatuisia. Onneksi kukaan ei kohta halua enää tulla suomalaiseksi, ongelma ratkeaa itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö olemaan työelämän ulkopuolella? Ehkä sinulla tai puolisollasi on varallisuutta niin, ettei sinun tarvitse hakea töitä. Elämää voi joutua ns. down gradeaamaan mutta se voi silti olla parempi vaihtoehto kuin jatkuva ahdistus.
Ollaan köyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisista on tullut huonolaatuisia. Onneksi kukaan ei kohta halua enää tulla suomalaiseksi, ongelma ratkeaa itsekseen.
En tiedä olenko huonolaatuinen. Mielestäni olen tosi kiltti, herttainen, empaattinen. Mutta vieraiden ihmisten kanssa olen voida huonosti.
Niin minäkin olin ennen jotain muuta mut lopullinen alas ajo uskovaisten toimesta työpaikalla enää ette paina ja painosta kiikkuun menen mieluummin kun ainoatakaan tuntia teen pilkan kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli monesti räjähtävä ripuli ennen työpäivää. Jännitin niin paljon.
Nyt on vuoro lähi-idän naisten tulla ulos kodeistaan ja auttaa suomalaisia naisia. Ahdistus ja työtaakka ei voi olla vain yksien harteilla.
Mitä tehdä jos lapsi syntyy herkäksi
Nyt on vuoro lähi-idän naisten tulla ulos kodeistaan ja auttaa suomalaisia naisia. Ahdistus ja työtaakka ei voi olla vain yksien harteilla.
Vaan heillä on ihan toinen valloitussuunnitelma.
Saat jäädä kotiin <3