Olen 161cm ja vaaka näytti tänään 99,8!!!!
Kommentit (18)
vielä pari pullaa ja se on siinä! pinnistä!
Mulla on tohon vielä matkaa, sama pituus ja 73 kg nyt painoa. Mutta vankasti nousujohteista on ollut painon kehitys viimeiset 10 vuotta joten eiköhän se kymmenystonniraja saavuteta seuraavan 10 vuoden aikana. Enkä jaksa edes välittää.
Odotin millaisia vastauksia saan!!
Näen vaa'assa seitsemään vuoteen kaksinumeroisen livun, joten en voisi olla onnellisempi!!
Vielä 5kk painoin 132,5kg.
jos vaaka näyttäisi liki sataa kiloa. :/
Olen saman mittainen kuin ap ja painan 53,7kg. Joulun jälkeen pitäisi pudottaa 500g niin saisi jenkkakahvat sopivan kokoisiksi. Mutta ihan hyvä näinkin. Askel on kevyt ja olo on notkea näillä kiloilla :) Raskaana painoin enimmillään 73kg ja tuntui, ettei jalkojen niveleet tahtoneet kestää painoa.
:) hymynaama on paikallaan. Onnittelut ja jatka samaan malliin!
-7-
Harmittaa silti ainainen ajatteleminen siitä, et jos on läski, ei oo tehny mitään, ottaa nyt niskasta kiinni. Lääkärikin sanoi, mulle ensimmäisenä, kun menin kyselemään rintojenpienennys-leikkauksesta, että: "on kyllä aihetta, mutta kyllä sun nyt jotain pitää tehdä itsekin, en minä ala leikkaamaan jos sinä aiot vaan syödä"
Tuli tosi paha mieli kun just on muuttanut koko elämänsä ja puottanu jo yli 30kg.
Kohta mahdut pöydän alle sekä seisomaan että makaamaan! ;) You go girl! Tsemppiä ja jatka samaan malliin!
Itse olen samanpituinen ja painan 58 kg...
niin painoindeksisi on suurin piirtein se 30, mikä on yleensä yläraja rintojenpienennykselle. Sen leikkauksen kun saat (ja vielä valtion kustantamana), voin vannoa, että niin elämänlaatusi kuin ulkomuotosi kohenee.
Tsemppiä muodonmuutokseen!
t. yksi rintojen pienennyksessä käynyt ja siitä ikionnellinen
Mikä sua vaivaa? MIKSI olet päästänyt itsesi noin kauheaan kuntoon?? En voi ymmärtää.
Upeaa ap! :) Onnittelut sinulle mahtavasta saavutuksesta ja kaikkea hyvää tälle vuodelle!
3 lasta ja oma laiskuus. Lisäksi yksi pulla mulle on 2 kiloa vaa'assa. Sano, mitä sanot, mut toisille se tulee helpommin.
Itseäni voin vain syyttää, kiitos sinullekin, onneksi olet itse kuitenkin hoikka eikä sun tarvi nähä muakaan enää kauaa läskinä:)
Lääkäri sanoi minulle 92 olevan raja jolloin pääsen leikkaukseen, koska rintani todella ovat niin suuret, että ovat haittana normaalissa elämässä ja liikkumisessa:)
Siihen siis pyritään!
Upeaa ap! :) Onnittelut sinulle mahtavasta saavutuksesta ja kaikkea hyvää tälle vuodelle!
Läpi käynyt. Painoa todella kannatta pudottaa Ennen leikkausta, leikkauksen jälkeen on helppo alkaa sitten liikkua vielä enemmän ja kiinteytyä :)
Itse ei onneksi tarvinnut tiputtaa kuin n 10 kg, mutta motivaatiota se leikkaus toi, nyt on mahdollisuus saada se unelma kroppa, joka ei olisi ollut vanhoilla roikku/lupa mega tisseillä mahdollista.
Että mitä hymyilemistä tuossa painossa on, mutta hienoa että olet laihduttanut jo noin paljon! Tsemppiä jatkoon ja muista että elämäntapojen pysyvä muutos on tärkeintä.
Olen juuri samanpituinen ja pelkään jo parin kilon painon nousua, kun sekin näkyy ja tuntuu näin pienessä ihmisessä. Arveluttaa lopettaa imetys kun silloin pitää olla entistä tarkempana herkkujen kanssa....lapsi on jo 1,5v. Molemmat vanhempani ovat olleet ylipainoisia ja sydän-verisuonitautisia, joten tarkkana on oltava...
T. hoikka herkuttelija
Joku hankkikoon silikonit vastaavasti niin pysyy tasapaino:) leikkausjonoon pääsy antaa tosiaan motivaatiota!!:)
ja ei, en ole värikäs pipsa, vaikka värikäs ihminen kyllä itsekin;)
Eilen ostin polveen asti ylettyvät nahkasaappaat, voitteko kuvitella, miten hyvältä tuntuu kun ne mahtuu pohkeen yli!!!!
himpan verran pienemmät. Sanon sinulle saman, kuin tänään peilikuvalleni:
Ota nyt perhana itseäsi niskasta kiinni, ennenkuin sä olet 100kg!
Mutta tsempit lähtee täältä sulle, jos lähdet kapeammalle tielle.