Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

enne uni? vai ei?

Vierailija
23.01.2013 |

moi. olen jo kauon halunnut kokeilla panna vaimoa kakkoseen ..ja en oo ihan varma mitä se semmosesta ois mieltä..mutta ainako rakastellaan niin hyväilen sormilla sen välilihaa ja anaalia ..tuntuu et sillä tulee heti melkeen orkkuko jos vaikka panen sitä takaa ja hyväilen rintoja ja sit sormella levitän pillunestettä välilihaan ja persereijänympärille ja sievästi painan sisäänpäin ..mut ei kuitenkaan sisään..sormeilen vaan siitä reijästä ..se laukeaa heti.. noh sit se sano yks päivä että oli nähny unta että olin pannu sitä kunnolla perseeseen..minä nauroin.. ja sit se oli pannu mua vissii jollain vyödildolla..=) mut aattelin vaan et uskaltasko ehottaa.. ???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin viime viikolla pariinkin otteeseen sellaista unta, että ahmin prinssinakkeja. Nyt kävi sitten niin, että viikonloppuna rakastelin ensimmäistä kertaa uuden miesystäni kanssa ja hänellä oli tosi lyhyt kalu.

Alan vahvasti uskoa, että näkeämäni unet tiestivät, mitä tuleman pitää. Minua ikäänkuin varotettiin etukäteen. Lisäksi horoskoopissani sanottiin, että viikonloppuna tulen pettymään. Tämä ei voi olla sattumaan.

Vierailija
2/3 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin viime viikolla pariinkin otteeseen sellaista unta, että ahmin prinssinakkeja. Nyt kävi sitten niin, että viikonloppuna rakastelin ensimmäistä kertaa uuden miesystäni kanssa ja hänellä oli tosi lyhyt kalu.

Alan vahvasti uskoa, että näkeämäni unet tiestivät, mitä tuleman pitää. Minua ikäänkuin varotettiin etukäteen. Lisäksi horoskoopissani sanottiin, että viikonloppuna tulen pettymään. Tämä ei voi olla sattumaan.

kuulostaa hyvälle.. vähän oisin onnellinen jos se unikävis toteen.. =) uskatasko ehottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös kokemuksia noista enneunista. Se oli siinä joulun tienoilla, kun näin unta lämpöisistä vällyistä. Ihanan lämpoisiltä näyttivät, sitten yhtäkkiä vällyille luikertelee puolimetrinen paksu käärme. Jäin tuota uneani miettimään pitkäksi aikaa herättyäni.

Ja niin kävi, että tasan viikon kuluttua launataina olin peiton alla miehen kanssa jolla oli todella paksu ja pitkä siiti, oikea vällykäärme tosiaan.

Kyllä unet tietää, olen varma siitä. Heti tuli tuo uni mieleeni sitä siitintä vatkatessani siellä lämpimässä peiton alla.