Mitä hyötyä naiselle on tavoitella salilla hyvää kroppaa jos naama on kuin petolinnun perse?
Kommentit (29)
on yli puolet naisen "arvosanasta".. :/
no miten ois vaikka terveys? Hyvinvointi? Pitempi elämä?
Toisaalta, välillä mietin kyllä, että mitä varten naiset ylipäätään kouluttautuu, kun äly ja käsityskyky on kuitenkin loppujen lopuksi AP:n tasolla...
ja terveenä. En treenaa siksi, että miellyttäisin miehiä. Sitähän ap kai ajaa takaa. Minulle riittää, että itselläni on hyvä olo.
Koska miehet katsoo. Nimimerkillä been there done that
laitat kommandopipon ja vartalonmyötäiset vaatteet?
Ei sitä persenaamaa kukaan huomaa kun kroppa on täydellinen :)
Koska miehet katsoo. Nimimerkillä been there done that
laitat kommandopipon ja vartalonmyötäiset vaatteet?
Aloin käymään salilla neljänkympin tietämillä koska terveys ei kestänyt toimistotyötä. No, nyt ei ole enää selkä eikä niskat eikä hiirikäsi kipee. Täydellisenä yllätysbonuksena tuli se että miehet rupes vilkuilemaan ensimmäistä kertaa elämässäni Pari kuukautta sitten kävin yhdessä miesvaltaisessa työpaikassa, ja palaveriin tunki aivan turhaan erittäin flirtti mua 10 vuotta nuorempi mies harrastamaan small talkia. En pidä sormusta. Kun kävi ilmi että olen naimisssa tunnelma laski heti ja se häipyi saman tien :D.
En treenaa siksi, että miellyttäisin miehiä. Sitähän ap kai ajaa takaa.
Korjaus: et treenaa VAIN siksi, että miellyttäisit miehiä. Treenaat MYÖS siksi, että miellyttäisit miehiä.
miehiä, ette itseänne varten?
voi juma!
on olemassa tissi miehiä ja persemiehiä. ikinä en ole kuullut naamamiehistä.
Ei sitä persenaamaa kukaan huomaa kun kroppa on täydellinen :)
Joskus oikein näkee pettymyksen ilmeen tulon miesten naamalle kun alkavat jutella mulle jotain ja näkevät naamapuoleni. Kroppa on kyllä hyvä mutta naama ihan kamalan näköinen, kapea, teräväpiirteinen, noita-akkamainen. Jotkut näyttää ihan pelästyvän ettei se hyväkroppainen pitkätukkainen nainen ollutkaan naamasta kaunis.
pelastaa paljon- olen ylipainoinen, rintava-persevä (vyötärö löytyy toistaiseksi)mutta naamastani nätti. Hymykuopat, kaunis hymy ja isot silmät.
Miestä on aina piisannut vaivaksi asti...
koska vaikutat niin typerältä henkilöltä ettei ketään aivot omaavaa ihmistä kiinnosta sun möläytyksesi?
Mitä järkeä sun on avata suutasi tai kirjoittaa mielipidettäsi minnekään, koska vaikutat niin typerältä henkilöltä ettei ketään aivot omaavaa ihmistä kiinnosta sun möläytyksesi?
voi tehdä syväanalyysin sen kirjoittajasta!:):D
*pussss*
ap
Mitä järkeä sun on avata suutasi tai kirjoittaa mielipidettäsi minnekään, koska vaikutat niin typerältä henkilöltä ettei ketään aivot omaavaa ihmistä kiinnosta sun möläytyksesi?
voi tehdä syväanalyysin sen kirjoittajasta!:):D *pussss* ap
Ihan sen takia, että naamalleni en mitään voi, se on perintölahja vanhemmiltani. Mutta siihen voin vaikuttaa omilla valinnoillani, että olenko läski vai en.
En ole kiinnostunut miehistä enkä naisista. En ole olemassa miellyttääkseni seksuaaliseti tai muutenkaan toisia ihmisiä. Kelpaan itselleni ja riitän itselleni juuri sellaisena kuin olen, ja jos MINÄ ITSE koen hyvää oloa siitä, että voin hyvin, miksi en silloin myös hakeutuisi niiden asioiden pariin, joista nautin? Vaikka olenkin ruma kuin synti.
Ja toinen asia: vaikka olenkin ruma ja vieläpä vanha, hallitsen käytöstavat, osaan ottaa huomioon toisen ihmisen riippumatta siitä, mitä ja miltä hän ulkoisesti näyttää - kohdata ihmisen ihmisena, arvokkaana omana itsenään.
Siihen tarvitaan enemmän älyä kuin mitä sinulla on. Siihen tarvitaan ominaisuuksia, jotka eivät ole nätti naama tai tietynlainen kroppa.
Ei ihmisarvon mittarina voi olla ulkonäkö, paino, tai vaatteet vaikka valitettavasti usein niin on. Minä olen ihan yhtä arvokas vaikka olen ylipainoinen rumilus ja köyhä kuin että olisin nätti timmikroppanen ja hyväosainen. vai?
voi tehdä syväanalyysin sen kirjoittajasta!:):D *pussss* ap
samaan analyysiin päädyin minäkin. Toki saattoi olla provokin, mutta kertoo aloittajasta aika paljon siinäkin tapauksessa.
Eihän tossa ap:n logiikassa ole mitään järkeä. Eli salille saa mennä vain jos on naamaltaan nätti? Samalla periaatteella voisimme kieltää meikkaamisen ja hiusten laittamisen kaikilta läskeiltä.
Eli jokainen tavallaan ja jokainen treenaa omien mieltymystensä ja syidensä mukaan. Jos sattuu olemaan vähän rumempi naama, mutta kiva kroppa, niin se on parempi kuin ruma naama ja roikkuvat läskit.
että kannattaa olla joko hyvä kroppa, tai nätti naama, jos haluaa miesten huomiota. Toisen voi vielä antaa anteeksi.
Mutta vakavasti sanottuna tärkeämpää on se miten kroppansa tai naamansa kantaa ja tuo esille. Eli hyvänmakuista luonnetta ja asennetta, niin varmaan on jos jonkinnäköistä jormaa jonossa =)
Mä treenasin nuorena, mutta eipä miesten huomiota silti saanut vaikka oli hyvä kroppa, kun naama on tosiaan kuin petolinnun perse aamupaskan jälkeen.