Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hyötyä naiselle on tavoitella salilla hyvää kroppaa jos naama on kuin petolinnun perse?

Vierailija
23.01.2013 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään huolehtii itsestään, liikkuminen ja ryhti muuttuvat salamannopeasti mikä tarkoittaa että ihminen saa olemukseensa määrätietoisuutta. Miehet tykkää, mutta niin tykkää kaikki muutkin. Urheilijoiden olemus on viehättävä juuri siksi, että he kantavat kroppansa sen sijaan että raahaisivat sitä.

Jos tästä vielä jatkaa - ja saa vyötärön ja kiinteän pyllyn - ah - alkaa naama olla sivuseikka..

Vierailija
22/29 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä, ette itseänne varten? voi juma! on olemassa tissi miehiä ja persemiehiä. ikinä en ole kuullut naamamiehistä.

ei ole tissimies, eikä persemies vaan silmät- mies ja kokonaisuus- mies. mulla oli tavatessamme tosi surkeat a-kupin tissit ja roikkuva läskinen perse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuollaisia menee kirjoittelemaan.

Voisiko mitenkään olla mahdollista, että liikuntaa harrastettaisiin muistakin motiiveista edeten kuin ulkonäkökeskeisistä? Jos sinäkin hilaisit joskus sen läskisen perseesi vaikka lenkkipolulle tai muualle oikean liikunnan pariin, niin saattaisit huomata että siitä tulee hyvä olo ja siitä on paljon hyötyä muutenkin.

Vierailija
24/29 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se treenaaminen naamankin kaueuteen vaikutttaa. Lähtee pöhötykset eikä ole kalvakka.

Vierailija
25/29 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet treenannut kroppasi kuntoon mutta naama edelleen ruma?

Vierailija
26/29 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksua ja muuta liikuntaa. Ihan omaksi ilokseni ja vastapainoksi työlleni.Olen hoikka, syön mitä mielin ja tällä ei ole mitään tarkoitusta miellyttää miehiä. Omanarvontuntoni ei ole kiinni miehiltä saadusta huomiosta.

Vierailija
27/29 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelastaa paljon- olen ylipainoinen, rintava-persevä (vyötärö löytyy toistaiseksi)mutta naamastani nätti. Hymykuopat, kaunis hymy ja isot silmät. Miestä on aina piisannut vaivaksi asti...

Itsekin olen ylipainoinen, mutta kauniskasvoinen. Pukeudun kauniisti ja pidän muutenkin ulkonäöstäni huolta. Ei ole tarvinut paljon miesten perään vongata, sen kun valitsee jonosta!

Ai niin: hyvä ryhti ja iloinen ilme ennen kaikkea.

Vierailija
28/29 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä naiselle on tavoitella salilla hyvää kroppaa jos naama on kuin petolinnun perse?

kun ainakaan minun elämäni tarkoitus ei ole miesten miellyttäminen.

Vierailija
29/29 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä persenaamaa kukaan huomaa kun kroppa on täydellinen :)

Joskus oikein näkee pettymyksen ilmeen tulon miesten naamalle kun alkavat jutella mulle jotain ja näkevät naamapuoleni. Kroppa on kyllä hyvä mutta naama ihan kamalan näköinen, kapea, teräväpiirteinen, noita-akkamainen. Jotkut näyttää ihan pelästyvän ettei se hyväkroppainen pitkätukkainen nainen ollutkaan naamasta kaunis.

Varmasti olet aivan normaalin näköinen nainen kasvoistakin. Mä en ainakaan voi sanoa että olisin koskaan nähnyt niin rumaa ihmistä että se oikein kiinnittäisi huomioni. Mun mielestä on olemassa kauniita, nättejä ja aivan ihmisen näköisiä ihmisiä. Ei kukaan jolla nyt on silmät, suu ja nenä siellä missä kuuluukin voi olla pelottavan näköinen.