Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Casa-blogien joukkopako -keskustelu poistettiin?

Vierailija
23.01.2013 |

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne taulut 250. Jotain muuta pientäkin on saaneet. Aika paljon kun miettii että portaali toiminut vasta syksystä asti.

Serkkuni on portaalibloggaaja, saa paljon yhteistyötarjouksia yms. Vain noin 2% tarjouksista tulee portaalin kautta, muutoin yritykset ovat häneen suoraan yhteydessä. Eli portaalilla ei ole tässä mitään tekemistä juuri koskaan.

Vierailija
2/76 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alkaa suututtaa jo jankkaaminen. Bloggaaja on myöntänyt ihan suoraan että virheitä on tehty. Tässä ei ole mitään salamyhkäistä eikä myöskään ylistystä itse portaaliin.

"Onhan tuossa Casassa valitettavasti pakko olla jotain vialla jos seitsemän blogia on jo irtisanoutunut. Tai ainakin sen julkistanut. Se on aika iso prosentti casan bloggaajista."

"Sitä en kiistä. Me olemme yhdessä bloggaajien ja taustatiimin kanssa lähteneet rakentamaan tätä portaalia ja olemme olleet kaikki uudella alueella. Kukaan ei ole seppä syntyessään ja virheitä sattuu. Ne kuitenkin on pyritty aina korjaamaan."

Menkää kysymään asianne suoraan bloggaajilta. Ihan turhaa jankutusta tästä samasta asiasta.

Ei, bloggaajille EI myyty tuota portaalia noilla sanoilla, että "hei, lähdetäänkö rakentamaan portaalia yhdessä!"

Homman piti olla tekniikkaa, yhteistöitä, mainoksia yms myöten VALMIS! Oliko? No eipä ollut. Kaikki noista kusi.

Eli ne joilla ei ole mitään hajua tästä hommasta niin voi pitää suut supussa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisitte hiljaa ja keskittyisitte siihen bloggaamiseen. Suurimman osan blogit on täyttä kuraa, joiden perusteella en maksaisi teille mitään. Ei varmaan ole kovin järkevää tulla tänne av-palstalle avautumaan.

On kyllä outoa, että te pienet blogit kitisette koko ajan, mutta isoilla blogeilla tuntuu asiat olevan varsin hyvin. Olisiko aika katsoa peiliin, siellä saattaa löytyä osasyyllinen.

Teidän sekoilusta kärsii nyt koko blogimaailma ja huono fiilis on levinnyt. Pitäkää pliis mölyt mahassa ja eläkää elämäänne onnellisena eteenpäin. Tämä alkaa menemään nyt liian pitkälle. Ja ei, älkää tulko tähän enää vääntämään tätä asiaa. Selvittäkää asianne henkilökohtaisesti.

Vierailija
4/76 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska blogi ja paska kirjoittaja. Todella surkeat kuvat ja väittää kameraa syylliseksi. Sanonpa vaan, että vika ei todellakaan ole kamerassa, vaan itse kuvaajassa joka on tekopyhä ja pinnallinen mulkku. Näin, olen puhunut.

Olen vähän samaa mieltä. OKV-blogin layout on todella huono, ihan kuin ala-asteelaisen tekemä. Kuvat ovat huonolaatuisia, eikä tekstissä ole ostosesittelyjen lisäksi koukuttavaa sisältöä. Tulee tuolla käydessä vähän säälivä olo. Olen käynyt katsomassa blogia näiden keskustelujen perustella, ja ei minua kyllä koukuta millään tavalla. On on neksi paljon parempia blogeja.

Vierailija
5/76 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki casa-avauksethan täältä on poistuneet.

Vierailija
6/76 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että bloggaajat selittivät lähtönsä syyn, mutta sen olisi voinut tehdä tyylikkäästikin. Eli yksi postaus aiheesta ja sen jälkeen asiaan ei tarvitsisi enää palata.

Ensin bloggaaja ilmoittaa, että NO MORE DRAMA ja kuitenkin kohta ottaa asian taas puheeksi ja tekee oikein postauksen aiheesta.

Minusta tuollainen ns. entisen työnantajan haukkuminen on todella mautonta. Mutta jos haluaa tehdä itsensä tyhmäksi, niin siitä vaan.

Vierailija
7/76 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisitte hiljaa ja keskittyisitte siihen bloggaamiseen. Suurimman osan blogit on täyttä kuraa, joiden perusteella en maksaisi teille mitään. Ei varmaan ole kovin järkevää tulla tänne av-palstalle avautumaan.

On kyllä outoa, että te pienet blogit kitisette koko ajan, mutta isoilla blogeilla tuntuu asiat olevan varsin hyvin. Olisiko aika katsoa peiliin, siellä saattaa löytyä osasyyllinen.

Teidän sekoilusta kärsii nyt koko blogimaailma ja huono fiilis on levinnyt. Pitäkää pliis mölyt mahassa ja eläkää elämäänne onnellisena eteenpäin. Tämä alkaa menemään nyt liian pitkälle. Ja ei, älkää tulko tähän enää vääntämään tätä asiaa. Selvittäkää asianne henkilökohtaisesti.

Olen itse bloggaaja ja luen paljon blogeja. Tämä sotku on lannistanut ainakin omaa mielialaani ja mietin hetken lopetanko bloggaamisen ja blogien lukemisen kokonaan koska kaikki se ilo ja into on nyt kadonnut tämän myötä. Miksi pitää julkisesti aloittaa tälläinen sota. Eiköhän ne asiat olisi voinut hoitaa muullakin tavalla kuin lapsellisella uhmalla ja ilkeällä kirjoittelulla. Nämä bloggaajat tekivät itsestään nyt täysiä idiootteja ja poistuin heidän lukijoistaan lopullisesti. Toivottavasti osaavat jatkossa olla ihmisiksi ja ehkä blogeihin palaa se ilo takaisin.

Vierailija
8/76 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä lainkaan ymmärrä miten muiden tappelut voisi vaikuttaa omaan bloggaamiseen? Niitä blogeja ei ole pakko lukea. Ja kun ulkopuoliset blogit avautuvat asiasta (mm. onnen omenia) niin käytännössä he vaan lyövät lisää löylyä kiukaalle. Ts. haukutaan tätä draamaa mutta kuitenkin lähdetään itse osalliseksi siihen. Saahan sillä lukijoita ja kommentteja...

Vierailija
9/76 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Casablogit ovat nykyään pelkkä mainoslinkki portaali. White and fresh blogissa on viisi postausta putkeen pelkkiä mainoslinkki postauksis. Onko tuo mielestänne laadukasta sisustusblogiportaali sisällöntuottoa?

Vierailija
10/76 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kaukana hyvästä sisällöstä.

Vierailija
11/76 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuitenkin nyt uudestaan luo linkki ja pistetään uusi keskustelu pystyyn

http://www.imageblackwhite.com/2013/01/suomen-epasuosituin-portaali.htm…

Elikkä jos joku tästä tietää jotain niin saa avautua!

Vierailija
12/76 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt että ei mainita nimiä. Siitä kai ne modet riehaantuu? Tai en muutakaan järkevämpää syytä keksinyt poistamiselle.

Vierailija
13/76 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tänne nyt saada niitä syitä miksi bloggaajat lähtee casasta?

Onko syynä tämä "väritön" blogi ja hänen miehensä?

Ja miksi siis portaalista täytyy lähteä? Miksi siellä on niin paha olla?

Itse löysin sen kautta uusia mielenkiintoisia blogeja, joita luen kyllä jatkossakin.

Vierailija
14/76 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaan ylöspäin, jos olisi asiasta tietäviä paikalla.

Vierailija
15/76 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naulan kantaan :)

Vierailija
16/76 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voisiko joku nyt kertoa MIKSI portaalista pitää lähteä??

Vierailija
17/76 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jättänyt epäselvyyttä ainakaan minulle.

Vierailija
18/76 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko joku väätää ainakin minulle?

Vierailija
19/76 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuvat vaan, ettei ole lupauksia pidetty yms. Mutta mitä oikeasti on taustalla?

Vierailija
20/76 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot saavat enemmän kaikkea, koska kävijöitäkin on enemmän. Palkkiot menevät kävijämäärien perusteella ja pienet blogit eivät siitä tykkää. Minusta tuo on ihan normaalia, että vuosia jo bloggailleet saavat enemmän kuin vasta-alkajat. En ymmärrä tätä kansalaispalkka-ajatusta.

Osa bloggaajista on suuttunut koska eivät saaneet irtisanoutumisellaan kiristettyä itselleen enempää rahaa. Toisesta ketjusta luin että nämä ovat perustamassa omaa portaalia. Se minusta selittääkin kaiken. Kilpailu on näköjään kovaa bloggaajillakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän