Miksi Casa-blogien joukkopako -keskustelu poistettiin?
Kommentit (76)
Minulle on paskan hailee missä kukakin bloggaa. Minä luen tasantarkkaan vain niitä blogeja joita tahdon ja minulle on aivan sama missä tämä blogi sijaitsee.
Minulle on paskan hailee missä kukakin bloggaa. Minä luen tasantarkkaan vain niitä blogeja joita tahdon ja minulle on aivan sama missä tämä blogi sijaitsee.
Mutta voisiko joku nyt kertoa MIKSI portaalista pitää lähteä??
Hyvä syy on lähtemiselle. Sitä en ymmärrä miksi tätä asiaa täytyy vatkata täällä vauvalla tai muuallakaan. En minäkään tule tänne avautumaan siitä kun sain loparit ja haukkumaan entistä työnantajaa. Jotain rajaa nyt sentään.
joku kertoi tämän yhden bloggaajan olleen töissä portaalissa muutenkin kuin bloggaajana. Bloggaaja itse sanooa tehneensä vain jotain satunnaisia viestintäjuttuja tms. Mitä salaperäistä tuossa touhussa oikein voi olla, ettei suoraan voi kertoa mitä tekee ja mitä ei? Tai mikä pointti jollain on valehdella että joku tekeekin jotain mitä ei oikeasti teekään? Näin monimutkaisesti selitettynä :D
Mullekin ihan sama missä portaalissa kukakin on, mutta kieltämättä aika omituisen kuvan saa Casablogeista tämän kalabaliikin seurauksena.
Olen varma että blogistit täällä haukkuu toisiaan. En voi uskoa että lukijoita kiinnostaisi osallistua tähän. Jokaiselle blogille riittää varmasti lukijoita joten en ymmärrä tätä kissatappelua.
Hyvä syy on lähtemiselle. Sitä en ymmärrä miksi tätä asiaa täytyy vatkata täällä vauvalla tai muuallakaan. En minäkään tule tänne avautumaan siitä kun sain loparit ja haukkumaan entistä työnantajaa. Jotain rajaa nyt sentään.
Mutta jos yli puolet bloggareista ei ole tyytyväisiä, niin onhan silloin jotain OIKEASTI vialla. Ja mikä on niin iso vika, ettei portaalissa voi olla?
Mutta voisiko joku nyt kertoa MIKSI portaalista pitää lähteä??
yksikään bloggaaja ei ole tullut tänne haukkumaan Casablogeja. Vain me lukijat tästä jauhamme, ja sehän on sallittua ja jopa suotavaa :) täältähän ne portaalinpitäjät voivat ottaa vinkkiä, mitä parannettavaa heillä työssään olisi.
joku kertoi tämän yhden bloggaajan olleen töissä portaalissa muutenkin kuin bloggaajana. Bloggaaja itse sanooa tehneensä vain jotain satunnaisia viestintäjuttuja tms. Mitä salaperäistä tuossa touhussa oikein voi olla, ettei suoraan voi kertoa mitä tekee ja mitä ei? Tai mikä pointti jollain on valehdella että joku tekeekin jotain mitä ei oikeasti teekään? Näin monimutkaisesti selitettynä :D
Niin niin! Ja kun taustavoimissa on oma mies!
Eikä sitä kerrota lukijoille, vaan kehutaan miten hyvä tiimi on. Naurettavaa! Lukijoiden huijaamista!
yksikään bloggaaja ei ole tullut tänne haukkumaan Casablogeja. Vain me lukijat tästä jauhamme, ja sehän on sallittua ja jopa suotavaa :) täältähän ne portaalinpitäjät voivat ottaa vinkkiä, mitä parannettavaa heillä työssään olisi.
Niinpä! Minä en ainakaan ole bloggaaja, vaan lukija. Ja yhtä tiettyä blogia en nyt sitten enää lue. Hah. :)
Niin niin! Ja kun taustavoimissa on oma mies!Eikä sitä kerrota lukijoille, vaan kehutaan miten hyvä tiimi on. Naurettavaa! Lukijoiden huijaamista!
Kävin laittamassa oma koti valkoisen uusimpaan postaukseen suoran kysymyksen miehensä osuudesta casaan. Jos ei vastaa tai julkaise kommenttia niin siitäpähän tiiätte.
isot blogit kuitenkin jää casaan ja uusia isoja blogeja aloittaa ilmeisesti helmikuussa. Tuskin hirveästi vaikuttaa, että pikkublogit lähtee. Olisi kiinnostavaa nähdä bloggaajien kävijätilastoja. Se varmaan selittäisi kaiken.
Hassua, kun kirjoitat just tasan samoin sanoin kuin se eräs bloggaaja, joka on tehnyt satunnaishommia Casa-blogeille muutenkin kuin rivibloggaajana. Tosi jännä sattuma hei ;)
No tietää sen muutenkin. Ystävämme google kertoo. :)
isot blogit kuitenkin jää casaan ja uusia isoja blogeja aloittaa ilmeisesti helmikuussa. Tuskin hirveästi vaikuttaa, että pikkublogit lähtee. Olisi kiinnostavaa nähdä bloggaajien kävijätilastoja. Se varmaan selittäisi kaiken.
Hassua, kun kirjoitat just tasan samoin sanoin kuin se eräs bloggaaja, joka on tehnyt satunnaishommia Casa-blogeille muutenkin kuin rivibloggaajana. Tosi jännä sattuma hei ;)
Olen aika paljon vanhempi ja en omista blogia. Luen kyllä mielelläni hänen blogiaan ja pidän hänen kirjoitustavastaan. Otan tämän kohteliaisuutena.
Hieman tapausta tunteneena voin sanoa että portaalin bloggareita on kusetetuu ja rankasti. Siinä ei ole mitään tekemistä lisätietestien kiristämisen kanssa.
miksi sinä kirjoittelet perättömiä valheita tänne?
Hieman tapausta tunteneena voin sanoa että portaalin bloggareita on kusetetuu ja rankasti. Siinä ei ole mitään tekemistä lisätietestien kiristämisen kanssa.
Penniäkään ei ole alkuperäisille bloggareille maksettu, kysymyksiin on saanut välillä odotella vastauksia kuusikin viikkoa. Ja yhteistöitä? Jos 4-5 kuukaudessa on seinätarra ja muutama päiväpeitto/lakana/pääty, niin aika nolo on suoritus.
sanoisin, että tuommoiset "tiedän miten asia on, mutta enpäs kerrokaan HÄHÄÄ" -viestit on ihan yhtä tyhjän kanssa. Kiusaat vaan näitä uteliaita, joilla lähtee mielikuvitus sitten ihan lapasesta.
Jos jotain tiedät, etkä voi kertoa niin ole mielummin vaikka hiljaa.
Juurihan minä sanoin että jos teitä kiinnostaa tietää mistä on kysymys, niin bloggareilta on kusetetttu, siksi he lähtivät joukolla. Eli siinä selitys.