Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan 11v - 12v lapsenne menevät nukkumaan viikolla?

Vierailija
23.01.2013 |

Entä viikonloppuna? Meillä tyttösemme menevät yleensä viikolla nukkumaan 20.30 - 21.00 aikoihin ja viikonloppuna nuorempi haluaa jo mennä klo 21 vaikka saisai valvoa maks. 22.00 asti. Monesti nukahtaminen viikolla kuitenkin tapahtuu joskus 21.00 - 21.30.

Nyt vanhempi neitimme (kohta 12v) on alkanut nurisee, että on tosi noloa, että hän joutuu menemään viikolla nukkumaan klo 21 kun kaverit vielä chattailee puhelimella kaverikeskusteluissa 22.30 aikaan ja viikonloppuisin kuulemma vielä 00.30 aikaan. On näyttänyt viimeisimpiä keskusteluita noilta ajoilta.

Olenko liian ankara, että laitan ne nukkumaan tuohon aikaan. Itse päivän päätteeksi kaipaan omaa rauhaa ja just sitä saan illalla ennen kuin menen itse nukkumaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-vuotiaana meni sänkyyn 20:30-21 (puhelin pois viim klo 20), mutta 12v alkoi selvästi unirytmi myöhentyä. Kouluaamuja edeltävästi sänkyyn 21-21:30, yleensä vielä luki sängyssä. Nyt kesällä ja 13 lähestyessä saattaa valvoa kymppiin olkkarissa.

Mutta siis, lapsen puhelin jää olkkariin ja värisee kyllä yötä myöten. Ulkomaan matkan yhteydessä kun lentokentällä käytti puhelinta puolilta öin konetta vaihtaessa, niin aika vilkkaalta vaikutti keskustelu sekä wa:ssa että snapissa. Käskin sanoa kavereille että menisivät nukkumaan ja sain sellaisen silmienpyöräytyksen että hyvä ettei tyttö itse pyörähtänyt perässä. 

Vierailija
22/22 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö meidän 12&10v tytöt menee nukkumaan kouluaamuna 21-21.30 sänkyyn viikonloppuisin 22.00 sänkyyn lomalla kuitenkin venynyt 22.30-23 mutta heräävät 8-9 aikoihin aamulla ja jaksavat kyllä koko pv 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi