Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi kaikkein voimakkain/provosoivin

Vierailija
22.01.2013 |

mielipiteesi jostain asiasta? Uskallatko/viitsitkö sanoa sen kelle tahansa myös kasvokkain?

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten pitää mennä niin ajoissa nukkumaan,että ei tarvitse erikseen herättää aamulla. Lapsi jota pitää herätellä esim. kouluun/tarhaan, menee liian myöhään nukkumaan. Ja nämä lapset ovat juuri niitä, jotka kiukuttelevat ja itkevät aamulla väsymyksestä, kun sinne tarhaan pitää mennä.

Ajoissa nukkumaan menneet lapset heräävät itsekseen aamulla ja ovat pirteitä kun sinne tarhaan menoaika on tullut, ei itkupotkuraivareita.

Mutta tähätän moni äiti ei halua myöntää. Ei osata jämptisti laittaa niitä lapsia ajoissa nukkumaan, vaan on lipsuttu tästä. Miksi joissakin perheissä ennen nukkumaanmenoa on hirveä huuto ja härdelli? Lapset kiukuttelevat, eivätkä halua mennä nukkumaan/iltapesulle jne...

Monet äidit/isät eivät vain jaksa nostaa sitä omaa persettään sohvalta ja alkaa ajoissa laittaa niitä lapsia iltapesulle, iltapalalle, hampaiden pesulle jne. Huutavat sitten sieltä sohvannurkasta lapsille, että nyt sinne iltapesulle jne. Ja lapset vain leikkivät, eivätkä malta lopettaa leikkejään.

Tätä kuviota olen nähnyt niin monessa tutun perheessä.

Kun olin lapsi, meidät laitettiin aina tosi aikaisin nukkumaan (tais olla klo 20 vielä murrosiässäkin) ja muutenkin oli ihan natsi kuri, mut en vaan ikinä olisi jaksanut herätä aamulla kouluun kukonlaulun aikaan ja ekat tunnit menikin ihan täydessä unessa.

Ja kas - syynä ei ollutkaan vanhempien lepsuus vaan luontainen rytmi: olen iltavirkku ihminen. Minulle ei aikuisenakaan tuota tuskaa esimerkiksi koko yön kestävät yövuorot tai iltaan painottuvat työt/harrastukset, mutta kuudelta en ala itseäni repimään enää koskaan sängystä, koska en vain sellaisina päivinä tuota yhtään mitään tälle yhteiskunnalle.

Vierailija
82/97 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mielipiteitä mitä en uskaltaisi sanoa kasvokkain.

Esim.yhteiskunnan tuhoa havittelevat virkamiehet ja alemmalla tasolla käskyjä ottavat suorittavan työn tekijät pitäisi pysäyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako silloin syödä eineksiä?

Että lapsilleen eineksiä syöttävät perheet ovat yksinkertaisesti vain laiskoja.

Poikkeustapaukset ymmärrän, esim. äiti on synnärillä, tai vakavasti sairas jne.

Meillä syödään eineksiä, harva on kyllä koskaan tullut sanomaan laiskaksi, mutta enpä siitäkään suuttuisi. Sanoisin että eineksiä syövät arvottavat jonkin muun asian (vapaa-ajan) korkeammalle kuin kotiruuan, siinä ero. Saattavat olla hyvinkin ahkeria muilla elämänaloilla, esim. työssä, harrastuksissa, yhdistystoiminnassa tmv.

Vierailija
84/97 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä sossu maksaa merenrannalla olevia kalliita kerrostalojen vuokria? Sitten esim. keski-tuloisella ei ole varaa samaan aikaan nähin taloihin muuttaa vuokralle/ hankkia omaksi.

Sitten siinä sikakalliissa kerrostalossa asuu sossunelättejä, ja sikarikkaita, koska vain näillä ryhmillä on varaa asua siinä.

Tavalliset, keskituloiset työssäkäyvät perheet eivät pääse kovien vuokrien/hintojen takia näihin asuntoihin kiinni...

Minusta sossu saisi maksaa vain halpojen vuokratalojen vuokrakuluja, ei kalliiden alueiden.

Mutta täytyy sanoa, että yhdessäkään maassa, missä on annettu köyhien slummiutua tietyille omille alueilleen, ei ole kyllä yhteiskuntarauha siitä pidemmän päälle parantunut. Että kyllä Suomen sekoittamispolitiikka saa ainakin multa kannatusta, vaikken itse ole sen paremmin sossun elätti kuin sikarikaskaan.

Vierailija
85/97 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei kerro, että vain usko Jeesukseen pelastaa. Jäsenet ovat rivijäseniä, eivät oikeasti uskossa, vaan tapakristittyjä. Lapsikaste ei pelasta. Todellista evankeliumia ei jaeta.

Silti kirkko kehuu, että "meitä on jo yli neljä miljoonaa". Niin, missä? Kirkot ovat tyhjiä.

Pelkkä kirkkoon kuuluminen ei auta. Jos ihmiset todella tietäisivät minkälaisen voiman saavat ottaessaan Pyhän Hengen opettajakseen tulisi vallankumous. Mutta kirkko on jostain syystä hiljaa.

Vierailija
86/97 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä miesasiamiesten kanssa siitä, että naisilla on paljon seksuaalista valtaa ja että esimerkiksi Suomessa naiset saavat elämässä paljon kaikkea hyvää pelkästään sukupuolen takia.

Ymmärrettyäni sen, kuinka suuresti olen saanut sukupuolen perusteella, olen oppinut huomaamaan miten miehet minuakin palvelevat monissa asioissa ja katsovat minulta kaikkea sormien läpi.

Vierailija
87/97 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olevat tupakoitsijat ja alkoholia käyttävät ovat totaaliluusereita eivätkä välitä lapsistaan.

Velat aivan varmasti katuvat lapsettomuuttaan viimeistään 60 vuotiaina.

Ne jotka eivät onnistu tulemaan luomusti raskaaksi, ei ole tarkoituskaan hankkia lapsia. (Ärsyttää myös heidän jatkuva narina ja, että pitää ottaa joka pirun asiassa heidän tunteet huomioon. Minä haluan, piruvie, iloita raskauksistani ja lapsistani!)

Mustalaiset ovat kaikki rikollisia.

Jumala on olemassa.

Vierailija
88/97 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
89/97 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- abortti on aina murha - seksiä pitäisi harrastaa vain avioliitossa (uskon että näin seurustelusuhteet olisivat onnellisempia,ihmisten käytös siveämpää, pettämistä,särkyneitä sydämiä,hyväksikäytettyjä ihmisiä,ei-toivottuja raskauksia,abortteja,avioeroja,mustasukkaisuutta,kaikkia näitä vähemmän.) -kiroilu on NIIN sivistymätöntä ja tyhmää. -inhoan mustalaisia, ja sitä etteivät tee töitä! Ja muitakin asioita heissä. - samaa mieltä kuin joku muu kirjoittaja,että narkkarit, alkoholistit,ym. Saarelle, missä tekisivät työtä, lepäisivät, söisivät ja RAITISTUISIVAT. He ovat aivan liian suuri kulu yhteiskunnalle! -en hyväksy homoliittoja enkä sitä mitä tekevät, ällötys. Ihmisinä hyväksyn,heillä on ihmisarvo. Osan näistä voin sanoa ääneen.riippuu tilanteesta.

Vierailija
90/97 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ovat kuvottavia. Toisten lapset ovat hirviöitä.

Vierailija
91/97 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

av edustaa edes osaa heistä.

Vierailija
92/97 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niin kovasti haluaa biologisia jälkeläisiä niin maksakoon omasta pussistaan.

Vierailija
93/97 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat rumia ja naurettavia. Erityisesti naisilla.

En sanoisi kasvokkain henkilölle, jolla on tatuointi.

Vierailija
94/97 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en sanoisi ääneen.

Vierailija
95/97 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mielestäni suurin osa nykylasten diagnooseista on turhia. Väkisin väännetään jotain aistiyliherkkyyttä, tunne-elämän säätelyn häiriöitä ynnä muuta kuraa, mitkä ennen luokiteltiin vain luonteenpiirteiksi (okei, aistiyliherkkyys ei mutta tajuatte pointin)

- 40-vuotias nainen pienten lasten kanssa on irvokas näky, en voi olla säälimättä lapsia, vaikka olen itsekin "vanhan" äidin lapsi

- Raskausaikana tupakoinnin pitäisi olla laitonta

- Huolehdin automaattisesti tavaroistani, kun vastaan tulee mustalainen

Vierailija
96/97 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pysyä huonossa liitossa, jos kukaan ei ole aidosti onnellinen?

t. Ydinperheen äiti onnellisessa avioliitossa

Vierailija
97/97 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat yksinkertaisesti vain laiskoja.

Poikkeustapaukset ymmärrän, esim. äiti on synnärillä, tai vakavasti sairas jne.

Mutta että normaali perhe, vaikka olisikin vuorotyöt, tai lapsilla paljon harrastuksia, niin ihan on asenteesta kiinni se ruuanlaitto.

Monet perheet tuntuvat selittelevän einesruokaa kiireellä ym. mutta kyllä sen kiireen takana on myös laiskuus. Ja joka päivä ei tarvitse sitä ruokaa laittaa jos vähän miettii mitä tekee ja kuinka paljon, ja osan voi aina pakastaa jne.

Mutta sitten selitellään kaikkea tekosyytä yms. miksi ei voida laittaa kotiruokaa.

Että kotiruuasta ja vaikkapa talonsa siisteydestä vauhkoavat ja sillä ylpeilevät naiset pätevät sillä ainoalla, mikä heillä on. Kun ei ole yhteiskunnallista asemaa, ei varakkuutta, ei älyä jne. niin sitten pädetään sillä, että meillä EI syödä eineksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme