Voiko psykoosi tulla ja mennä edestakaisin?
Tuttuni on välillä ihan omuituinen ja puhuu osekavia. Muutaman tunnin kuluttua taas tyyppi on ihan järkevä, kunnes taas puhuu höpöjä. Vaiko onko tämä bipolaaria tai joku split persoona?
Kommentit (24)
mutta minua vain ihmetyttää tuo, että oireet katoaa yhtäkkiä mutta palaa takaisin.
joskus sitten antaa mennä. Psykoottisilta sen jutut kuulostaa. Ehkä sen sivupersoonalla on psykooosi.
Lopeta nyt tuo lapsellinen diagnosointi. "Mutta miksi tuttuni joskus skarppaisi seurassani ja joskus sitten antaa mennä" No sellaista se vaan on, ylianalysoit vaan ihan turhaan. Jos jutut tosiaan kuulostaa ja vaikuttaa aivan selvästi psykoottisilta niin sitten työkaveri luultavasti on psykoottinen. Ei se sen kummempaa analysointia vaadi, paitsi oikean diagnoosin saaminen tietysti vaatii lääkärin. Mietin vaan, että onko se jutut edes oikeasti psykoottisia kun vaikuttaa siltä että sulla on aika suuri tarve tehdä jotain diagnooseja.
mutta minua vain ihmetyttää tuo, että oireet katoaa yhtäkkiä mutta palaa takaisin.
joskus sitten antaa mennä. Psykoottisilta sen jutut kuulostaa. Ehkä sen sivupersoonalla on psykooosi.
Lopeta nyt tuo lapsellinen diagnosointi. "Mutta miksi tuttuni joskus skarppaisi seurassani ja joskus sitten antaa mennä" No sellaista se vaan on, ylianalysoit vaan ihan turhaan. Jos jutut tosiaan kuulostaa ja vaikuttaa aivan selvästi psykoottisilta niin sitten työkaveri luultavasti on psykoottinen. Ei se sen kummempaa analysointia vaadi, paitsi oikean diagnoosin saaminen tietysti vaatii lääkärin. Mietin vaan, että onko se jutut edes oikeasti psykoottisia kun vaikuttaa siltä että sulla on aika suuri tarve tehdä jotain diagnooseja.
No johan se nyt on moneen kertaan tässä ketjussa selitetty.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 16:42"]
Minkä asteinen pakko ajaa ihmisen jatkuvasti arvostelemaan kysymyksen kysyneen henkilön persoona tai kysymyksen oikeellisuutta?
Tämä ilmiö jaksaa ihmetyttää edelleen ympäri internettiä. Varsinaiseen kysymykseen ei kommentoida mutta kommentoidaan kysyjän persoonaa kysytyn kysymyksen takia.
Haloo, ihmiset
[/quote]
Jos muhun viittaat joka sanoin kapasiteetista, niin aloittajalle nimenomaan vastattiin moneen kertaan juuri siihen hänen kysymykseensä, mutta hän silti jankutti samaa kysymystä. En mä netti-ilkeilyä kannata ja pitäis itsekin yrittää hillitä itseään enemmän vaikka ärsyttäisi. Joskus vaan menee hermo jos itse yrittää oikeasti keskustella ja vastapuoli jankkaa jotain samaa asiaa loputtomiin.