Näppylänaamainen farmaseutti!
Kävin apteekissa, ja voi kauhistus, mua tuli neuvomaan farmaseutti, jolla naamassa melkoiset näppylärykelmät. Ei siinä mitään, mutta vähän ihmettelen, kun kuitenkin on asiakaspalvelussa ja tuon alan ihmisiä, eikö olisi järkevää jotenkin hoitaa ja hienovaraisesti peittää tuollainen...Voi tietenkin olla ettei hän voi laittaa siihen mitään voiteita, mutta kyllä näytti pahalta ja "hoitamattomalta".
Kommentit (23)
Ap olet yksinkertainen.
Tarkoitatko ihan oikeesti ettei finninaamaiset saisi tehdä asiakaspalvelutyötä ihan vaan sen takia ettei kaltaisesti keskenkasvuiset omaa napaansa tuijottavat kuspäät saa traumoja? Oikeesti.... ota nyt jumalauta järki käteen, siis jos sulla edes sellaista on.Itse olen kohta 40v ja olen nuoruudesta asti kärsinyt huonosta ihosta ja finneistä. Ei auta voiteet, pesunesteet tai muut tökötit. Sitä kamalaa Roaccutan (vai mikä se nyt onkaan nimeltää) lääkettä en kokeile enää ikinä. Sain niin pahat sivuoireet siitä etten todellakaan kokeile sitä enää ikinä. Kosmetologikäynnin jälkeen naama siedettävässä kunnossa noin kolme viikkoa. Voit ap toki kustantaa minulle kosmetologikäynnit kaksi kertaa kuukaudessa ettet saa traumoja kun kohtaat minut siinä tiskillä. Ok? Niin tai vielä parempi, maksatko palkkaa minulle siitä etten liiku ulkona ollenkaan? Voit valita kumman haluat. Ilmoittele vaikka mailiosoitteesi niin sovitaan asiat tarkemmin.
t. huonoihoinen asiakaspalvelija
on jotenkin niin kohtalon ivaa, että tollainen narsistinen keuhkooja on asiakaspalvelija :D
teitä maailman välkkyjä!! Hiukset ja paha akne verrattavissa toisiinsa?
Mistä näitä idiootteja löytyy,...mistä näitä löytyy??? Ai joo, tältä palstalta!!!