Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Ihmiset rupeavat tulemaan järkiinsä pikkuhiljaa. Ruvetaan tajuamaan, että se on suomalainen yksityinen yrittäjä"

Vierailija
10.11.2024 |

Taas on löytynyt uusi yrittäjä pyörittämään kiltin venäläisen Oy Teboil Ab:n asemaa, joka ei siis liity Venäjään mitenkään. Ja "yksityiskohdista" ei luonnollisesti voi puhua.

"Viitasen mukaan Teboilin kanssa saatiin hiottua sopimus, joka miellytti molempia osapuolia. Sen yksityiskohtia hän ei voi tarkemmin avata."

https://www.is.fi/autot/art-2000010784205.html

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitasen olisi kannattanut pyrkiä jonkun muun öljy-yhtiön ketjumyymäläksi. Nyt en juuri onnea toivota.

Vierailija
2/46 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissa ketjuissa aukeaa jatkuvasti yrittäjän paikkoja, mutta ihan pakko oli mennä venäläiselle rengiksi. En käsitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioimalla McDonald'sissa tai Ikeassa ei asioida USA:n tai Ruotsin yhteiskunnan kanssa, koska molemmat ovat vapaita maita, eikä yritysten tarvitse palvoa maansa poliittista johtoa ja linjaa.

Sen sijaan asioimalla venäläisen yrityksen kanssa asioidaan Kremlin kanssa, koska yksikään yritys ei voi Venäjällä toimia, jollei ole lojaali Kremlille.

Tämä ei vissiin ole selvä asia Teboilin yrittäjille eikä asiakkaille.

Vierailija
4/46 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on ainoa länsimaa, jossa on venäläisen yrityksen hallinnassa oleva koko maan kattava huoltovarmuusverkosto. Ei tunnu kaikkia huolestuttavan, että Venäjän panssarivaunuille riittää polttoainetta koko Suomen päästä päähän.

Vierailija
5/46 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukapa yrittäjä puhuu sopimuksiensa yksityiskohdista julkisesti ? Eihän ne kuulu kellekkään muille kuin sopimuksen tekijöille. Tai näyttää kyllä uteliaita löytyvän, joiden pitäisi päästä sitten netissä vinkumaan asioista, jotka eivät heille kuulu. Ja kun tietoa ei saada, alkaa älytön arvuuttelu ja syyttely vailla mitään todisteita. Mielestäni on kunnioitettavaa, että joku uskaltaa yrittäjäksi ryhtyä tässä tilanteessa missä maamme nyt on.

Vierailija
6/46 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa väittää, ettei Teboilissa yrittäjänä oleminen liity Venäjään. Oy Teboil Ab on 100% venäläisessä omistuksessa ja tekemällä sopimuksia sen kanssa, liikesuhde liittyy Venäjään.

Vierailija
7/46 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ketjussa ei voi yrittää ilmaiseksi. Ja vaikka voisikin, kahvila ja huoltokorjaamo hankkivat liikevaihtoa polttoainepumpuille, jotka takovat rahaa venäläiselle Teboilille.

Vierailija
8/46 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa se on mikä kannattaa eikä tuo sota ikuisesti kestä. Tosin voi olla että vienti Venäjälle loppuu ikuisiksi ajoiksi mutta onhan meillä onneksi Viro minne voidaan viedä mustaa makkaraa 👌

Vierailija
9/46 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset alkavat tulla järkiinsä ja vähät välittävät Venäjän hirveistä teoista, sitähän tuo tarkoittaa.

Vierailija
10/46 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yksityiskohta" on se summa, jonka suomalainen yrittäjä tilittää venäläiselle yritykselle myytyään palveluita asiakkaille suomalaisuuspropaganda kulissina.

Vierailija
11/46 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosia käyttänyt vain Teboilia ja käytän edelleen. Ihan sama mitä nämä koulukiusaaja mielensäpahoittajat on mieltä asiasta. Valinnanvapaus on kaikilla, myös minulla.

Vierailija
12/46 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Teboilin kahvit ja pullatkin Venäjältä?

Vierailija
13/46 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vuosia käyttänyt vain Teboilia ja käytän edelleen. Ihan sama mitä nämä koulukiusaaja mielensäpahoittajat on mieltä asiasta. Valinnanvapaus on kaikilla, myös minulla.

Kyllä ne kiusaajat ja mielensäpahoittajat majailee Kremlissä. Ollaan niin herkkähipiäistä pienistäkin asioista ja toisella kädellä terr***soidaan täysin viattomia siviilejä.

Vierailija
14/46 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikkunasta heittäminen ei mielestäsi ole kiusaamista ja väkivaltaa vaan ihan ok valinta? Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
15/46 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikkunasta heittäminen ei mielestäsi ole kiusaamista ja väkivaltaa vaan ihan ok valinta? Onnea valitsemallasi tiellä.

Onko joku heitetty Teboilin ikkunasta ulos ? 

Vierailija
16/46 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitä tietää minkä kaikkien rakennusten ikkunoista niitä ihmisiä siellä venäjällä heitellään. Paljon mahdollista, että myös lukoilin ikkunasta (teboil)

Vierailija
17/46 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yksityiskohta" on se summa, jonka suomalainen yrittäjä tilittää venäläiselle yritykselle myytyään palveluita asiakkaille suomalaisuuspropaganda kulissina.

Puhutko kokemuksesta ?

Vierailija
18/46 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useita Teboilin omistavan Lukoilin johtajia on mvrhattu.

Vierailija
19/46 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko Teboilin kahvit ja pullatkin Venäjältä?

Ketju on venäläisessä omistuksessa, eli suomalaisilla pullakahveilla rahoitetaan Venäjää.

Vierailija
20/46 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin jo riemastua, kun Vihdintien varrelta vedettin Teboil matalaksi, mutta jumalauta siihen on nyt tulossa kokonaan uusi Teboil! Eikö näitä nyt saa jollain pakotesäännöksillä suljettua? Kaikki raha mene suoraan Putinin kassaan.