Oletko sairas ja ypöyksinäinen?
Oletko sairas ja ypöyksin kotona? Haluaisitko tulla olemaan jonkun - vaikka minun - luona silloin tällöin?
Olisiko muita ihmisiä kuin minä, joka voisi ajatella ottavansa kotiinsa jonkun sairaan yksinäisen aina silloin tällöin - lyhyemmäksi tai pitemmäksi aikaa - ettei kenenkään sairaan tarttis olla yksin kotonaan. Uskoisin, että ypöyksin kotona ja jotenkin sairaana oleminen on jotakin aivan hirveetä. Kipuinen - varmaan monelle tulee jonkunlainen kuolemanpelkokin. Jos meillä on täällä tämmöisiä ihmisiä keskellämme, niin onhan se aivan kamalaa ja että emme muka voisi tehdä asialle yhtään mitään? Emmekö tosiaankin voisi kutsua heitä koteihimme ihan vaikka vaan olemaan ja lepäämään? Miten me voimme olla näin huonoja lähimmäisiä ja näin huonoja tekemään juuri yhtään mitään itse - tämän paskayhteiskunnanko tarttis tämmöinenkin hoitaa - ja rahalla rahasta. Eihän semmoisesta mitään tule - meidän se tämä homma tarttee tehdä!
Kommentit (6)
Reagoit liian nopsaa. Älä pelleile tällä aloituksella, sillä tämä ei ole mikään provo yhtään mistään.
Tässä on nyt tosi kysymyksessä!
Soisin sullekin, että olisit ensin onnettomuudessa ja katkaisisit jalkasi ja muut paikat ja sitten saisit vielä jonkun Noroviruksen. Sielläkö makaisit sitten yksin paskoissasi kun et pääse edes ylös sängystäsi.
Oikea enkeli kerrassaan. Olet pelle.
Loistava ajatus. Ja ne voi matkustaa julkisilla sinne teille. Olisiko hyvä ajatus, että lastentarhaankin menisi kaikki sairaanakin, ei tartte olla yksin.
Liity mukaan SPR:n ystävätoimintaan
Loistava ajatus. Ja ne voi matkustaa julkisilla sinne teille. Olisiko hyvä ajatus, että lastentarhaankin menisi kaikki sairaanakin, ei tartte olla yksin.
Oletko vähän yksinkertainen? Eiköhän tässä nyt ollut kyse kroonisista sairauksista yms. eikä mistään lyhytaikaisista, herkästi tarttuvista infektioista.
En todella haluaisi olla muualla kuin kotona rauhassa. En missään vieraiden nurkissa, en sairaana etenkään.