Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten tulkitsisitte tämän miehen käytöstä, itse en ymmärrä.

Vierailija
08.12.2012 |

tapasin kesällä juhlissa miehen, jonka kanssa tulin hyvin juttuun. sain yhteystiedot tuttavan kautta ja lähetin hänelle viestiä. vastaus tuli heti ja kirjoitimme sähköposteja aika tiiviisti. k

kerran tapasimme sattumalta kaupungilla ja kävimme kahvilla.

miehen viestit on aika neutraaleja, kertoo juttuja itsestään ja mitä tekee. viestejä tulee harvoin mutta säännöllisesti kuitenkin.

mies ei kuitenkaan pyydä mua ulos enkä uskalla itse ehdottaa mitään koska mielestäni se, että otin itse eka yhteyttä selväksi kiinnostuksen osoitukseksi, ja mies voisi halutessaan pyytää mua ulos. ei ilmeisesti halua kuitenkaan

oletteko tavanneet vastaavaa? mistä tässä on oikein kysymys?

en halua tiukata asiaa suoraan mieheltä, koska koen, ettei mulla ole siihen tuollaisen viestien vaihdon takia oikeutta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä omaa heikot sosiaaliset taidoit ja jännittää. Taidat tietää itse parhaiten.

Vierailija
2/13 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithan vähän ehdottaa jotain ja katsoa reaktiota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olen väärässä.

Vierailija
4/13 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää sinua ystävänä. Suurin osa ihmisten välilisistä ihmmissuhteista on sellaisia.

Vierailija
5/13 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota härkää sarvista ja pyydä toista vaikka syömään/kahville. Ei siinä tarvitse sen enempää alleviivata "sinä ja minä, nainen ja mies, yhdessä, intiimisti", vaan anna tilanteen kehittyä. Itse olen aikanaan "iskenyt" muutaman ujon miehen, ja jos olisin heidän aloitettaan odottanut, odottaisin vieläkin :) jossain vaiheessa voi sitten kautta rantain alkaa utelemaan, että "miten sinä koet sinun ja minun välisen suhteen?" ;D

Vierailija
6/13 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen mies. Ujostelen ja kirjoitan sen takia diibadaabaa ihastukselleni, enkä saa aikaiseksi pyytää neitoa ulos. Sitten kun viimein uskallan lähestyä niin ollaankin ajauduttu "vain kavereiksi". Perkl. Kysy siis itse, ennenkuin on liian myöhäistä.

Vierailija
7/13 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos näkemyksistä.

olen miettinyt tuota näkökulmaa, ettei miestä kiinnosta ja ollut vastaamatta johonkin viestiin, mutta aina hän ottaa taas yhteyttä uudestaan. jos ei kiinnostaisi miksi tekisi niin.

toisaalta kavari-näkökulma on tullut myös mieleen, mutta en jaksa uskoa että silloin yhteydenpito olisi tuollaista, siis että joku mies haluaisi tuntemattoman naisen sähköpostien vaihtoon ystäväksi.

itse näen asian jotenkin niin mies ei ole jostain syystä varma haluaako pyytää mua ulos. se syy olisi kiinnostava tietää. mutta tuntuu vaikealta kysyä.

Vierailija
8/13 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pimppaasi ei tarvita ainakaan nyt.

Vierailija
9/13 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen mies. Ujostelen ja kirjoitan sen takia diibadaabaa ihastukselleni, enkä saa aikaiseksi pyytää neitoa ulos. Sitten kun viimein uskallan lähestyä niin ollaankin ajauduttu "vain kavereiksi". Perkl. Kysy siis itse, ennenkuin on liian myöhäistä.

miehenä voisit valaista mistä ne pitkät tauot viestien välillä johtuu? palaa kuitenkin aina asiaan.

mulle ne tarkoittaa sitä, että en ole niin kovin kiinnostava kuitenkaan. ja siksipä koen vaikeaksi ehdottaa mitään, oletus on jo että tulee lunta tupaan :)

Vierailija
10/13 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai voi olla että sillä on vaimo, jonka kanssa ei mene ihan kauhean hyvin

Vierailija
11/13 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä voisit valaista mistä ne pitkät tauot viestien välillä johtuu? palaa kuitenkin aina asiaan.

mulle ne tarkoittaa sitä, että en ole niin kovin kiinnostava kuitenkaan. ja siksipä koen vaikeaksi ehdottaa mitään, oletus on jo että tulee lunta tupaan :)

Ei ne oikeastaan tarkoita muuta kuin sitä, ettei miehelle ole välttämättä tapahtunut mitään maininnan arvoista. Joku raja siinä diibadaaban suoltamisessakin tulee. Ei ihan kaikkea hampaidenpesusta lumenkolaukseen viitsi kertoa :)

Ja se mieskin voi pelätä, että tulee lunta tupaan, eikä siksi uskalla ottaa sitä askelta ja ottaa muka rauhallisesti ;)

Vierailija
12/13 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i

Ei ne oikeastaan tarkoita muuta kuin sitä, ettei miehelle ole välttämättä tapahtunut mitään maininnan arvoista. Joku raja siinä diibadaaban suoltamisessakin tulee. Ei ihan kaikkea hampaidenpesusta lumenkolaukseen viitsi kertoa :)

Ja se mieskin voi pelätä, että tulee lunta tupaan, eikä siksi uskalla ottaa sitä askelta ja ottaa muka rauhallisesti ;)

voi taivas, että voi olla vaikeaa. :) syytän itseäni myös saamattomuudesta: olen aika ujo tällaisissa jutuissa, ja luulen, ettei tämä mies sitä tajua. toivottomalta näyttää siis. jos mies hieman olisi aktiivisempi yhteydenpidossa varmistuisin siitä, että kiinnostus on molemminpuolista ja keksisin jotain.

Vierailija
13/13 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän olisi pyytänyt sun numeroasi tms. jo siellä kesän juhlissa kun tapasitte. Nythän kontaktin otto tapahtui sun aloitteestasi saatuasi yhteystiedot tuttavalta. Mies on ilmeisesti hyvin kohtelias, eikä sen vuoksi ilmaise itseään selkeästi. Ts. suostuu tapaamisiin muttei itse tee niihin aloitetta johtuen ilmeisesti sellaisen kiinnostuksen puutteesta, joka tarvittaisiin vakavampaan deittailuun.

Sanoisin, että ajan haaskausta sekä sinun että miehen taholta. Suuntaa katseesi muualle.