Onko ticketin baby baggie hyvä? Onko ok 2-vuotiaalle
eli kestääkö esim pyllymäkikulutuksen? Lisäks se pussimaisuus mietityttää. Ovat vaan niin nättejä!
Kommentit (12)
Pussimaisuus on varmasti hankala noin vanhalle ja jo liikkuvalle lapselle. En suosittele. Mieti nyt vähän käytännöllisyyttä ulkonäön sijaan. Tärkeintä haalarissa on, että se on lapselle mukava ja siinä on helppo liikkua. Sen jälkeen vasta katsotaan ulkonäköä.
:D Miksi luulet, että kysyn käyttäjäkokemuksia? Juuri siksi, että käytännöllisyys on tärkeintä! Onko sulla kokemusta ko.haalarista, eli tiedät mitä tarkoitin pussimaisuudella, vai ihan randomillako tulit riehumaan? Kyse on HAALARISTA, ei pussista. T. Ap
Pussimaisuus on varmasti hankala noin vanhalle ja jo liikkuvalle lapselle. En suosittele. Mieti nyt vähän käytännöllisyyttä ulkonäön sijaan. Tärkeintä haalarissa on, että se on lapselle mukava ja siinä on helppo liikkua. Sen jälkeen vasta katsotaan ulkonäköä.
:D Miksi luulet, että kysyn käyttäjäkokemuksia? Juuri siksi, että käytännöllisyys on tärkeintä! Onko sulla kokemusta ko.haalarista, eli tiedät mitä tarkoitin pussimaisuudella, vai ihan randomillako tulit riehumaan? Kyse on HAALARISTA, ei pussista. T. Ap
On kokemusta! Kaverin lapsella oli tuollainen, ja oli hankala, sillä se PUSSITTAA siitä vyötäröltä!
Ticket, tosin ei edes babymalli, eikä puku oikein istu silti. Suurin ongelma on tiukat hihansuut, en tiedä onko sama ongelma siinä baby mallissakin. Meidän lapsi 1 v 9 kk. Muut haalarit vaan sujahtaa päälle, Tickettiä pitää oikein pukemalla pukea että saa kädet hihansuista läpi. Ärsyttävää :(
Ok, pussittaa _vyötäröltä_, hm, oisin luullu että pyllystä. Ja kireät hihansuut ei kuulosta hyvältä kun hanskat pitää mahtua. Taidan passata! Kiitos vastauksista.
Meidän hoikka todella liikkuvainen 2 v ainakin on viihtynyt tuossa mallissa. Kestosta en osaa sanoa, kun haalari on käytettynä ja todella kuluneena saatu, mut puhki ei ole ainakaan meillä mennyt, vaikka poika laski mäkeä jo ennen lumien tuloa.
Meillä puku on reilun mittainen, joten pussittaa todella paljon, mut ei ole käyttöä haitannut, joten jos se silmää miellyttää, niin en näe mitään syytä olla hankkimatta. Puku on helppo saada päälle vaikka olis paksustikin vaatetta alla ja on tosi lämmin, kun on ilmatilaa sisällä.
Todella hyvä on. Kestävä, kaunis päällä, lämmin, tuulen ja vedenpitävä ja ne hihansuut on siksi tiukat, että lämpö pysyy sisällä.
Luulenpa, että jää aika pian meillä pois käytössä. Syynä on juuri tuo, että on väärän mallinen liikkuvalle lapselle. Haarukset roikkuu polvissa, joten kunnon askelia on hankala ottaa. Puku ei kuitenkaan numeroltaan ole liian iso, hihat sopivan mittaiset jne. Tyttö on nyt 82cm pitkä ja haalari kokoa 80.
Muutenkin nuo vyötäröttömät haalarit on vähän muodottomia. Vyötärömallinen Jonathanin haalari on selvästi mukavampi päällä.
2v3kk lapsella ollut ticketin baby-haalari. Liikkuu paljon ja reippaasti ulkona. Ei ole rajoittanut liikkumista.
Koko on 92cm ja lapsi on ehkä just 90cm. Hihansuissa on muuten nepparit. kannattaa avata pukemisessa, jos on liian tiukka.
Riippuu paljom lapsen mittasuhteista, miten puku toimii. Meillä ei toimi reiman tai jonathanin puvut, koska niissä on niin pitkät hihat ja lahkeet suhteessa selkämittaan. Tisket ja esim Remu toimivat taas paremmin meillä.
Pienten puolella suunnilleen kaikilla näyttää olevan se ja tädit sanovat että on maailman paras ja todella helppo pukea.
Hihan suissa on napit, tosi helppo pukea kädet. 80 cm koossa ei tainnut olla ja se oli vaikeaa!
Meillä 2 v saa näyttääkin vauvamaisen pyöreältä. Pallomaisuus ei ole ollenkaan häirinnyt. Parempi pukea pienelle kuin isompien malli. Ja isosiskolla on se isompien malli.
Ok, pussittaa _vyötäröltä_, hm, oisin luullu että pyllystä. Ja kireät hihansuut ei kuulosta hyvältä kun hanskat pitää mahtua. Taidan passata! Kiitos vastauksista.
Ok, pussittaa _vyötäröltä_, hm, oisin luullu että pyllystä. Ja kireät hihansuut ei kuulosta hyvältä kun hanskat pitää mahtua. Taidan passata! Kiitos vastauksista.
Pussimaisuus on varmasti hankala noin vanhalle ja jo liikkuvalle lapselle. En suosittele. Mieti nyt vähän käytännöllisyyttä ulkonäön sijaan. Tärkeintä haalarissa on, että se on lapselle mukava ja siinä on helppo liikkua. Sen jälkeen vasta katsotaan ulkonäköä.