Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turun telakka konkurssin partaalla

Vierailija
12.01.2013 |

Omistaja ei halua laittaa rahaa sinne yhtään. Ei kannata.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinatalouteen kuuluu, että firmoja syntyy ja menestyy, taantuu ja kaatuu. Se on ainakin varma, että loistoristelijöitä tekemällä ei maailmassa pärjää yksikään telakka ilman veronmaksajien massiivista tukea. Se on niin umpi-sairasta bisnestä.

Vierailija
2/5 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lipusta mitään maksa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vaikka laivoja rakennettaisiin pienellä tappiolla, saattaisi kokonaisuus yhteiskunnalle olla vahvasti plussalla sitä tukevan teollisuuden myötä ja tietysti parempi on telakkaväki pitää työssä kuin kortistossa, jolloin varmasti tulee kalliiksi yhteiskunnalle.

Vierailija
4/5 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt veronmaksajat tukevat jenkkieläkeläisten risteilyitä.

Vierailija
5/5 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään edes suomen vesille ne laivat

Nyt veronmaksajat tukevat jenkkieläkeläisten risteilyitä.

Justiinhan sieltä putkahti ulos Vinking Linen uusi paatti.

Ja mitä väliä sillä oikeastaan on mihin laiva menee, jos lopputulos Suomen yhteiskunnalle on positiivinen (verotulot, tukeva teollisuus, osaamisen säilyminen maassa jne).