Turun telakka konkurssin partaalla
Omistaja ei halua laittaa rahaa sinne yhtään. Ei kannata.
Kommentit (5)
eli vaikka laivoja rakennettaisiin pienellä tappiolla, saattaisi kokonaisuus yhteiskunnalle olla vahvasti plussalla sitä tukevan teollisuuden myötä ja tietysti parempi on telakkaväki pitää työssä kuin kortistossa, jolloin varmasti tulee kalliiksi yhteiskunnalle.
Nyt veronmaksajat tukevat jenkkieläkeläisten risteilyitä.
Tehdään edes suomen vesille ne laivat
Nyt veronmaksajat tukevat jenkkieläkeläisten risteilyitä.
Justiinhan sieltä putkahti ulos Vinking Linen uusi paatti.
Ja mitä väliä sillä oikeastaan on mihin laiva menee, jos lopputulos Suomen yhteiskunnalle on positiivinen (verotulot, tukeva teollisuus, osaamisen säilyminen maassa jne).
Markkinatalouteen kuuluu, että firmoja syntyy ja menestyy, taantuu ja kaatuu. Se on ainakin varma, että loistoristelijöitä tekemällä ei maailmassa pärjää yksikään telakka ilman veronmaksajien massiivista tukea. Se on niin umpi-sairasta bisnestä.