Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Tekeekö joku teillä juuri nyt lumitöitä?
30.01.2013 |
Meillä mies ahertaa tuolla.
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Omia pihoja on 4 kpl työstettävänä ja illalla kaksi naapuria soitti ja pyysi miestä ajamaan niiden pihat.
Meillä itsellä ei ole kiire mihinkään, mutta mies vie traktorin aamuksi huoltoon, niin sitä ennen on hommat tehtävä.
totesi vaan sisälle tullessa, että saman tien saisi mennä uudestaan kolaamaan...
minä olen tehnyt jo kahdet töiden jälkeen. Aamulla viideltä seuraavat, että päästään töihin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä mies ahertaa tuolla.
Koko rivitalon lumityöt.
Olen eläkkeellä ja kunto on kova eikä kukaan
vittuile:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
putsaamassa kujan ja kiersi pihan että sai auton maantieltä pihaan.
aamulla seuraavan kerran sitten
Alue: Aihe vapaa
kun noin paljon satanut ja paljonko tarkalleen?