Miesten hiukset, mitä mieltä pitkistä?
Kommentit (26)
Jos ei ole varaa käydä parturissa, niin on pitkä hompsuinen tukka niin kuin pultsareilla.
tiedätte mitä tarkoitan: roikkuu yliopistolla lukemassa jotain täysin työllistämätöntä, syrjäytymistä tukevaa ainetta. Yleensä ulkomuoto pitkä, laiha, ranneluut törröttää ällösti liian lyhythihaisen kirpparinahatakin alta. Kalja maistuu, erityisesti tarjottaessa. On olevinaan "älykkö" tai "muusikko" tai "runoilija" ja siksi ei voi ajatella varsinaisesti töihin menoa, kun oikeastaan hänet keksitään ihan juuri kohta toteuttamaan erityislahjakkuuttaan, sitä jota tavismiehillä ei ole.
Hyi... nämä ovat niitä miehiä, joille sillä on todellakin väliä, mitä akka tienaa, sen kun pitää tienata kahden edestä. Laasaslaiset ovat siinäkin väärässä, etteikö sellaisia miehiä olisi.
Ja nämä siipiveikot tuntee kirppisnahkatakin ja mustien farkkujen lisäksi
pitkästä liimalettitukasta.
Varokaa.
Hyväksytään pitkä tukka ja iso maha, mutta pahalta näyttää. Lyhyt tukka miehellä on parasta :)
kuulostaa uutistenlukijalta. Vähän persoonallisempaa minulle.
Varsinkin jos on Paul Stanley hiukset. Toki silläkin on puolet tukasta peruukkia nykyään, mutta on ikääkin 60+
kuin pitkät, hyväkuntoiset hiukset miehellä. Tykkään todella paljon.
Jos hiukset ovat huonokuntoiset tai kaljuuntumaan päin, ei mikään heviletti tietysti näytä hyvältä. Mut ei sellaisissa hiuksissa kyllä näytä yhtään sen paremmalta mikään lyhytkään leikkaus (ellei vedä kaikkea pois, eikä sekään sovi kaikille pään muotoon ja kasvoihin ollenkaan).
Hyvillä pitkillä hiuksilla saa mies multa anteeksi jo aika paljon muita ulkonäön epäkohtia, esim. vaikkapa sen kaljamahan tai vähän rumemmanpuoleisen naaman, jotka lyhythiuksisella oisivat ehdoton turn off.
Oli auki tai kiinni ponnarilla, niin en tykkää jos miehellä on pitkät hiukset.
ihan sama, kunhan kokonaisuus toimii.
Mitä kertoo miehestä jolla on olkapäille ulottuvat hiukset?
Mulla on vielä korvakorutkin. Ruskeat silmät 185cm 83kg.
Vastaan silti: ei mitään erityistä.
Voi olla homo tai pultsari.
Voi olla homo tai pultsari.
onko olkapäille ylettyvät hiukset nykyään muotia homo- ja pultsaripiireissä, mutta pannassa hetero- ja ei-rappioalkoholistipiireissä?
Ootko sä muuten homo tai pultsari?
kerro vielä, oletko
"älykkö"
"muusikko"
vai
"runoilija"
liuhun väri on arvatenkin purkista ja sävyksi veikkaan... musta? Olinko oikeassa :D
mut jos nähdään daarissa niin ookoo, kyllä mä sulle sen ison tuopin tarjoon.
kerro vielä, oletko
"älykkö"
"muusikko"
vai
"runoilija"liuhun väri on arvatenkin purkista ja sävyksi veikkaan... musta? Olinko oikeassa :D
tunnistavani tämän tyypin kirjoitustyylin! Tää on se goottivihaaja!
Pitkä tukka tai kokonaan kalju on mun mieleen. Tunnen monta jommalla kummalla "tukkatyypillä" varustettua miestä, fiksua ja vastuullista sellaista. Ulkonäössä pitää olla jotain särmää, pikeepaitaiset unelmavävyt ei vaan oikein iske.
Onneksi makuja on monia..! Tuskin munkaan ulkonäköni tai tyylinin on kaikkien miesten mieleen. Ei ole tarkoitustkaan. :)
Hyvin bongasit, mä todella olen!
Tosin täsmennys: en vihaa vaan halveksin ja säälin. Tosin en ole ainoa, kuten ylikypsä goottimamma -ketjusta saattoi huomata.
Jos nyt edes siihen ketjuun viittasit... mä siis pilkkasin gootteja siellä.
Hyvin bongasit, mä todella olen!
Tosin täsmennys: en vihaa vaan halveksin ja säälin. Tosin en ole ainoa, kuten ylikypsä goottimamma -ketjusta saattoi huomata.
Jos nyt edes siihen ketjuun viittasit... mä siis pilkkasin gootteja siellä.
Oon törmännyt suhun jossain muualla. Mä taas säälin vähän ihmisiä, jotka ottaa ulkonäkö- ja pukeutumisseikat niin hirveän tosissaan. Ja tuollaiset toisten ihmisten pilkkaamisesta jotain kiksejä saavat tekevät mulle kylmiä väreitä.
(Nyt varmaan seuraavaksi tarjoat, että olen itse gootti, mutta kerrottakoon, etten ole.)
kerro vielä, oletko
"älykkö"
"muusikko"
vai
"runoilija"liuhun väri on arvatenkin purkista ja sävyksi veikkaan... musta? Olinko oikeassa :D
Eikä ole purkista, olen vähän, noita kaikkia.
Mä tykkään sellaisista boheemisti ylikasvaneista mutta en varsinaisesti pitkistä. Heviletit on tosi yök, olkapäille yltävätkin on liikaa.
Tää vielä menee, ainakin jos on Johnny Depp
http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://madameguillotine.files.wordpr…