Listataan kaikki AV:n pakkomielteiset räkyttäjät
- ikäero-maanikko
- palstapersu
- videopelivihaaja
Mitäs muita täältä löytyikään, lisäyksiä kehiin.
Kommentit (100)
Wt-kirjoittajat (näitä on kyllä useita)
RKP-kaheli (epäilen että vain yksi)
Posliini-ylistäjät (kosmetologit luomassa kysyntää palveluilleen)
Peppuseksi-kieltäjä (jostakin syystä hiljentynyt - ehkä pitikin siitä kun kokeili?)
Wt-kirjoittajat (näitä on kyllä useita)
RKP-kaheli (epäilen että vain yksi)
Posliini-ylistäjät (kosmetologit luomassa kysyntää palveluilleen)
Peppuseksi-kieltäjä (jostakin syystä hiljentynyt - ehkä pitikin siitä kun kokeili?)
Peppuseksikieltäjä sai päätoimipisteessään seksipalstan puolella kiusakseen Ilonpilaajan ja aiheeesta provoaminen lakkasi pikkuhiljaa olemasta hauskaa.
t. Ilonpilaaja
1) Paljonko voin ottaa lainaa näillä tuloilla? - kyselijä, joka ei IKINÄ ilmoita onko kyseessä brutto- vai nettotulot eikä IKINÄ tajua kysyä pankista.
2)Töitä saa jos haluaa/s..tanan sosiaalipummit - räkyttäjä, joka tulee jokaikiseen työttömyysketjuun avautumaan ja haukkumaan ihmisiä, jotka yrittävät esim saada vinkkiä työnhakuun.
3)Pitkien naisten solvaaja, tulee pituusketjuihin räkyttämään yli 175 cm naisia h...vetin amazoneiksi yms
4) "MInä olen ansannut , joka sentin itse/ kotoa en matkaani mitään saanut ja hyvä niin räkyttäjä, jonka mielestä kaikki ne jotka saavat lahjoja/lastenhoitoapua tms ovat hyväksikäyttäjiä ja kermaperseitä.
Tyypillisesti sellainen joka johdattelee teurastustaan sanoilla minäkin olen alkoholistiperheestä ja katsokaa, minusta tuli aivan normaali ja hirmu hyvin menestynyt ja megaonnellinen, ja mieliharrastukseni on hyökätä heikkoutta osoittavien ihmisten kimppun kuin sika limppuun.
täydellinen av-mamma, joka on useimmissa tilanteissa juuri oikea heittämään sen ensimmäisen kiven =D
ja laihojen miesten vihaaja jonka mielestä muutkaan ei sais tykätä "vinttikoirista".
Samaa kastia on häpykarvafriikki. Ei itse tykkää niin ei kukaan muukaan sitten tai on wt. :D
Hän, jolla on muhkeat tissit ja tuuhea häpy?
Pitääpä keksiä jokin aihe, jota alan pakkomielteisesti jauhamaan viikosta toiseen tällä palstalla. Tyyliin: 70-luvun talot nyt vaan on arkkitehtoorisesti parempia kuin 2010 luvun massatalot.
Pitääpä keksiä jokin aihe, jota alan pakkomielteisesti jauhamaan viikosta toiseen tällä palstalla. Tyyliin: 70-luvun talot nyt vaan on arkkitehtoorisesti parempia kuin 2010 luvun massatalot.
Juup! Täälläkin on odotukset korkeilla tämän suhteen. Lupaavat ainekset.
ja niiden lapset.
Ja sitten nämä, jotka ynnäävät, että kaikki nuoret äidit ovat huonoja äitejä, polttavat raskausaikana ja juovat, koska tietävät yhden tai kahden nuoren äidin tekevän niin. Koska eihän nuoret voi olla juomatta ja polttamatta.
Se, joka tulee joka ketjuun sanomaan, että sulta pitäisi ottaa lapsi huostaan, kun vaan kysyt edes neuvoa johonkin.
Se, jonka mielestä olet välinpitämätön äiti, koska et vie lasta joka pienen flunssan takia lääkäriin.
Se, jonka mielestä olet mielenvikainen, kun katsot kauhuelokuvia.
Se, joka leveilee miehensä tuloilla, itse istuu kotona tekemättä yhtään mitään, hoidattaa lapset päiväkodissa ja valittaa, kuinka on rankkaa.
ilmoittaa muiden pilkku- ja kirjoitusvirheet.
Junantuoma idiootti, joka luulee koko Espoon olevan hienostoaluetta ja luulee koko Itä-Helsingin olevan huonomman aineksen asuttama.
Jumbo-mamma, joka yrittää saada ihmisiä Jumboon. Paras oli, kun joku kysyi isojen tyttöjen liikettä Stadin keskustassa ja mamma neuvoi menemään Jumboon.
pilkunnussija
ilmoittaa muiden pilkku- ja kirjoitusvirheet.
ei tarkoita kirjoitusvirheistä huomauttelevaa vaan saivartelijaa.
T. Pilkunnussija & kirjoitusnatsi
...takkuharjapervoa! :D
Ei toki oo ollut nyt aktiivisena mutta ansaitsee mielestäni päästä listalle.
Siiveton/siivekäs jankutti vammaisista
Katja Kiuru -stalkkeri aktivoitui aina välillä kyselemään
nostelee jatkuvasti noita Tauski-ketjuja
jauhaa pakkomielteisesti itsestään ja navastaan.
Huumorillakin on rajansa :)