Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla vakaumuksena ei seksiä ennen avioliittoa, asiallinen kysymys?

Vierailija
19.01.2013 |

Minkä aikaa olette seurustelleet ennen naimisiin menoa ja miten vakaumuksenne on käytännössä vaikuttanut seurusteluunne?

Asiallisia vastauksia kiitos!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
42/49 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen, että koskematon tyttäreni löysi koskemattoman pojan. Heistä tuli ihana pari! Arvostan todella sitä, että tämä mies ei ollut ollut aiemmi n naisten kanssa. UPEAA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOtta kai äiti saa olla kiinnostunut tyttärensä elämästä? Ööö mitä tuo 38 räyhää?

Vierailija
44/49 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 16:38"]

TOtta kai äiti saa olla kiinnostunut tyttärensä elämästä? Ööö mitä tuo 38 räyhää?

[/quote]

No, jos nyt kuitenkin pidetään jotain rajaa. Minusta aikuisten lasten seksielämä ei kuulu vanhemmille sen enempää kuin vanhempien seksielämä lapsille. Vai jutteletko sinä äitisi kanssa kummankin seksin harrastamisesta?

Vierailija
45/49 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 16:25"]

Olen onnellinen, että koskematon tyttäreni löysi koskemattoman pojan. Heistä tuli ihana pari! Arvostan todella sitä, että tämä mies ei ollut ollut aiemmi n naisten kanssa. UPEAA!

[/quote]

Lieneekö provo? Mun mielestä on ympäristön kiinnostus toisten seksielämään on perverssiä. Miten jonkun seksinharrastaminen tai harrastamattajättäminen kuuluu jollekin anopille?

Ovatko vanhemmatkin sukupolvet tilivelvollisia seksielämästään nuoremmille?

Vierailija
46/49 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

41. tarkentaa vielä ajatustaan:

Mun mielestä on ympäristön kiinnostus toisten _aikuisten_ seksielämään on perverssiä.

Aikuiset ihan vaan selvennykseksi, tarkoitan kypsiä aikuisia ihmisiä joilla on älyä ja omaa harkintakykyä.

Vierailija
47/49 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 16:25"]

[/quote]

Eihän tuossa mitään vikaa ole. Onhan se ihan kauheaa kun pariskunta voi harrastaa seksiä huoletta ilman pelkoa taudeista.

Vierailija
48/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä sikaa säkistä tarvitse ottaa vaikka ei seksiä ennen avioliittoa harrastakkaan!Käy läpi puhumalla kumppanin kanssa asioita niin kyllä siitä käsityksen saa mistä kukin tykkää!

Vierailija
49/49 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin uskovainen vielä teininä, mutta jäin siitä sitten pois. Uskovaiset ikätoverini ovat naimisissa edelleen nuoruuden seurustelukumppaninsa kanssa. Osa vaikuttaa elävän elämäänsä ihan onnellisesti, mutta valitettavasti puolet kavereistani on masennuksen takia pois työelämästä tai lääkityksellä kotioloissa. He eivät voi erota puolisostaan, joka kohtelee kavereita kuin roskaa, koska uskonto kieltää. Julkisesti kaikki on tietysti ihanaa ja onnellista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme