Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henry Laasasen nerokas teoria

Vierailija
19.01.2013 |

Perusteoriahan äijällä on se, että seurustelu on sitä, että nainen vaihtaa seksiä, miehen rahoihin, tavalla tai toisella. Alunperin teoria on varastettu nettikyynikko Danimalilta, joka uskoo myös, etteivät naiset ja miehet olisi missään tekemisissä toistensa kanssa, jossei seksiä olisi, joka on varsin outoa minulle, koska suurin osa kavereistani on ollut aina poikia/miehiä. Uudessa Suomessa, monet miehet arvostavat tätä teoriaa. Minusta se on järkijättöisin asia minkä olen koskaan kuullut. Mitä mieltä olette?

Kommentit (362)

Vierailija
161/362 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen valitsee tai naiselle on valittu. Ja miehen omaisuuden/ammatin/elatuskyvyn mukaan tosiaan. Ei liene kiistanalainen asia.

Miten miesten naiselle valitsema mies on osoitus siitä, että nainen haluaa mieheltään statusta ja valitsee hänet sen perusteella?

Vierailija
162/362 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen valitsee tai naiselle on valittu. Ja miehen omaisuuden/ammatin/elatuskyvyn mukaan tosiaan. Ei liene kiistanalainen asia.

Miten miesten naiselle valitsema mies on osoitus siitä, että nainen haluaa mieheltään statusta ja valitsee hänet sen perusteella?

Ei toiset miehet. Todella harvassa maassa naiset ei itse päätä aviomiestään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/362 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin kauan psykologian tutkijaksi, erikoistuen persoonallisuushäiriöisiin, mielestäni hän on narsisti, narsistit vihaavat naisia ja uskon myös, että hänen seksifantasiansa ovat värittyneet sovinismilla. Teoriani hänen persoonastaan on saanut vastakaikua alan ihmisiltä.

Vierailija
164/362 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Yhdysvaltain historiassa naiset on AINA valinnut kumppaninsa.

Samoin suurimmassa osassa Eurooppaa. Edes Roomassa naiset ei joutunut menemään naimisiin jos ei tahtonut.

Joskus väitteet ovat niin typeriä, ettei niitä jaksa ruveta edes kumoamaan. Perustelut pitäisi aloittaa niin kaukaa ala-asteen perustiedoista saakka.

Hallooo, jos täällä on yksisilmäisiä naisia inttämässä, niin on kyllä näköjään vastapuolella vielä typerämpiä :D.

Vierailija
165/362 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olen minäkin, se on ihan järkyttävää, miten typerinä nämä miehet naisia pitävät. Muutamaa miestä lukuunottamatta, olen alkanut vihaamaan miehiä, koska olen netissä kuullut, mitä he ajattelevat oikeasti naisista. Yök! Onneksi aviomies vihaa näitä juttuja vähintään yhtä paljon ja häntä hävettää näiden miesten puolesta.

koska ei voi sanoa sinulle mitä mieltä on asiasta. Näin on monessa liitossa

Vierailija
166/362 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laasas-ketjuja. Aina näitä kahlatessa tulee yhä suurempi varmuus siitä, että ei tosiaan halua olla miesten kanssa missään tekemisissä. Kuvottaa niin tämä kyynisyys.

Toisaalta harmittaa, ettei näistä asioista ole aiemmin puhuttu yhtä avoimesti. JOs olisin nuorena tajunnut, että mulla on mieletön markkina-arvo, en olisi ollut se ujo nyhverö, joka ei ikinä uskaltanut ottaa kontaktia kiinnostaviin poikiin.

Mistä muuten tulikin mieleen, että ne kerrat, kun lähestyin niitä hottispoikia, he torjuivat minut, ja se oli nöyryyttävää. Mutta jos Laasasen teoria toimisi, näin ei olisi pitänyt käydä? Mähän olin korkean markkina-arvon naaras, koska olin a. naaras ja b. nuori.

Yllämäinittu tosielämän torjunta todistaa kyllä pikemminkin sen puolesta, että kovan markkina-arvon omaavat sekä hottikset miehet että hottikset naiset. He ovat meidän tavisten yläpuolella, ja me tavikset emme itsestäänselvästi saa ketä tahansa, ei vaikka olisimme nuoria naisia. Siihen vaaditaan muutakin. Laasasen teoria ei päde sellaisenaan tosielämässä.

Mitäs yritit vain niitä suosittuja hotteja miehiä. Olisit kokeillut omantasoisiasiasi tai epäsuosittuja poikia, niin tuskin olisit tullut torjutuksi. Joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa.

Vierailija
167/362 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Yhdysvaltain historiassa naiset on AINA valinnut kumppaninsa. Samoin suurimmassa osassa Eurooppaa. Edes Roomassa naiset ei joutunut menemään naimisiin jos ei tahtonut.

Joskus väitteet ovat niin typeriä, ettei niitä jaksa ruveta edes kumoamaan. Perustelut pitäisi aloittaa niin kaukaa ala-asteen perustiedoista saakka. Hallooo, jos täällä on yksisilmäisiä naisia inttämässä, niin on kyllä näköjään vastapuolella vielä typerämpiä :D.

Koska Yhdysvalloissa on nainen pakotettu naimisiin?

Vierailija
168/362 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut vuosikausia ja voin sanoa, että suurimmassa osassa maailmaa on näin, eteei itse päätä...perheen vanhin mies päättää, mutta yleensä hän myös päättää miesten aviopuolisotkin.

Vierailija
169/362 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin kauan psykologian tutkijaksi, erikoistuen persoonallisuushäiriöisiin, mielestäni hän on narsisti, narsistit vihaavat naisia ja uskon myös, että hänen seksifantasiansa ovat värittyneet sovinismilla. Teoriani hänen persoonastaan on saanut vastakaikua alan ihmisiltä.

miten sä voit kirjoittaa noin älyttömän kömpelöä kieltä ja olla muka joku psykologian tutkija?

Kirjoitat kuin joku alkoholistimies, joka ei pysty muodostamaan kunnollisia lauseita ja joka ei ole ikinä opetellut kielioppia.

Kysyn tätä siis ihan neutraalisti uteliaana siitä, että kuinka huonolla ilmaisutaidolla yliopistossa oikein pärjää.

Vierailija
170/362 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät tee 20% pienempää työaikaa kuin

miehet.

<a href="http://www.tasa-arvo.com/u0-palkkatasa-arvokirja-net.pdf" alt="http://www.tasa-arvo.com/u0-palkkatasa-arvokirja-net.pdf">http://www.tasa-arvo.com/u0-palkkatasa-arvokirja-net.pdf</a&gt;

Kun mitkään omakustannetekeleet eivät edelleenkään kelpaa lähteeksi. Työministeriö, työmarkkinajärjestöt , tilastokeskus...

Vierailija
171/362 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa veikkaan.

-lähipiiri

Vierailija
172/362 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut vuosikausia ja voin sanoa, että suurimmassa osassa maailmaa on näin, eteei itse päätä...perheen vanhin mies päättää, mutta yleensä hän myös päättää miesten aviopuolisotkin.

Olen itse asunutkin kolmella mantereella ja missään ei naisia pakotetan naimisiin. Mitkä maat on kyseessä?

Vierailija
173/362 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin Laasanen on n kertaa viisaampi kuin yksikään av-palstalle kirjoittavista. Mitä voimme päätellä siitä?

Vierailija
174/362 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehen vastaus: Kuten moraali on terveillä ihmisillä sisäänrakennettu, niin tämäkin asia on aika selvä ja kun palikat on kohdallaan, puollan rehellisesti vaimoni mielipiteitä tästä jaksamatta edes sen enempää näin yksinkertaista asiaa miettiä. Markus

Vierailija
175/362 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät tee 20% pienempää työaikaa kuin miehet.

&lt;a href="<a href="http://www.tasa-arvo.com/u0-palkkatasa-arvokirja-net.pdf" alt="http://www.tasa-arvo.com/u0-palkkatasa-arvokirja-net.pdf">http://www.tasa-arvo.com/u0-palkkatasa-arvokirja-net.pdf</a&gt;" alt="<a href="http://www.tasa-arvo.com/u0-palkkatasa-arvokirja-net.pdf" alt="http://www.tasa-arvo.com/u0-palkkatasa-arvokirja-net.pdf">http://www.tasa-arvo.com/u0-palkkatasa-arvokirja-net.pdf</a&gt;"&gt;<a href="http://www.tasa-arvo.com/u0-palkkatasa-arvokirja-net.pdf&lt;/a&gt;" alt="http://www.tasa-arvo.com/u0-palkkatasa-arvokirja-net.pdf&lt;/a&gt;">http://www.tasa-arvo.com/u0-palkkatasa-arvokirja-net.pdf&lt;/a&gt;</a&gt;

Kun mitkään omakustannetekeleet eivät edelleenkään kelpaa lähteeksi. Työministeriö, työmarkkinajärjestöt , tilastokeskus...

Tiedätkö edes miten noi lasketaan? Niistä on poistettu KAIKKI. Poissaolot, ylityöt jne. Joten niillä ei ole mitään merkitystä.

Näissä naisten palkka on pienempi tutkimuksissa ei myöskään oteta huomioon eri töitä. Tietenkin sairaanhoitaja saa pienempää liksaa kuin insinööri. Niin pitääkin. Mutta tutkijat katsovat vain koulutuksen tasoa ja palkkaa. Ei muuta.

Miksi näin? Koska valtio ei halua tutkia asiaa. Kaikki valtion tutkimukset on poliittisia. Poliitikot määrää mitä tutkitaan ja miten tutkitaan.

Näissä "tutkimuksissa" sanotaan myös että miesten armeijan käyminen ei heikennä miesten asemaa työmarkkinoilla eikä ole tasa-arvo ongelma.

Jokainen aivot omaava tajuaa tuon olevan täyttä roskaa

Vierailija
176/362 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs yritit vain niitä suosittuja hotteja miehiä. Olisit kokeillut omantasoisiasiasi tai epäsuosittuja poikia, niin tuskin olisit tullut torjutuksi. Joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa.

että laasasen teoria yrittää väittää, että kaikilla naisilla on ihan tajuton markkina-arvo ja siksi he valitsevat miehet.

Tämähän on täyttä fuulaa, kuten itsekin osoitat kommentissasi. Nimenomaan on niin, että markkina-arvoltaan korkean statuksen miehet ja naiset muhinoivat keskenään. Laasanen sen sijaan syyllistää naisia siitä valikoivuudesta. Mutta totuus on että KAIKKI sukupuoleen ja rotuun katsomatta valikoivat jos siihen on varaa. Laasella itsellään ei tällaista varaa ole koskaan ilmeisesti ollut, joten siksi hän ei voi tajuta, että miehetkin valikoivat. HÄnelle mies on aina naisen valikoivuuden uhri, koska hän on itse kokenut asian omassa elämässään näin.

Ymmärsitkö nyt pointtini? Joka ei ollut oma markkina-arvoni vaan sen osoittaminen, että Laasasen teoria ei päde, koska se on niin yksisilmäinen ja kieltäytyy näkemästä, että myös miehet tekevät yhtä paljon valintaa ja kranttuilevat aina kun voivat.

Näin tekevät myös mamut ja vammaiset, JOS heillä on siihen varaa. Tämä ei ole sukupuolikysymys. Laasaselle se on, reaalimaailmalle se ei ole.

Vierailija
177/362 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehen vastaus: Kuten moraali on terveillä ihmisillä sisäänrakennettu, niin tämäkin asia on aika selvä ja kun palikat on kohdallaan, puollan rehellisesti vaimoni mielipiteitä tästä jaksamatta edes sen enempää näin yksinkertaista asiaa miettiä. Markus

Tiedätkö monesti tuon kuulee? Mitä hänen pitäisi sanoa? Että on eri mieltä? Ottaisit avioeron heti.

Vaarini jo aikanaan sanoi. Ainoa tapa pysyä naisen kanssa naimisissa Suomessa on olla samaa mieltä kuin se. Antaa kaiken tulla toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Sanoo vaan olet oikeassa kulta, olinpa tyhmä. Muistaa myös aina pyytää anteeksi virheitään eli kaikkia ongelmia parisuhteessa.

Hän oli todella oikeassa

Vierailija
178/362 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee näin näissä maissa: Kaikki arabimaat, Intia, Pakistan, Afganistan(en ole tosin käynyt)suurin osa Afrikkaa ja Aasiaa.

Vierailija
179/362 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henryä häpeää suvun lisäksi suurin osa lähipiiristä, johon itse myös kuulun.

Henryn katkeruus juontuu siitä, että hänen avioliittonsa kariutui omaan laiskuuteensa ja välinpitämättömyyteensä.

Hän kohteli vaimoaan kuin ilmaa, eikä välittänyt hänen hyvinvoinnistaan juurikaan.

Naisen lähdettyä Henry alkoi sitten keksimään näitä nerokkaita teorioitaan naisten markkina-arvoista sun muista. Koko teorian pohjana on pelkkä naisen menettämisen katkeruus. Että enpä pitäisi miehen tutkimustulospuheita kovin suuressa arvossa, ihmiset.

Ja Henry, jos luet tämän.. Lopeta hyvä ihminen, ennen kuin nolaat itsesi pahemmin. Ei sinun kanssasi kehtaa enää olla tekemisissä.

Suurmiehet harvoin ovat profeettoja omalla maallaan!

Vierailija
180/362 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummin päin sä kävelet? Terveisin Markus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi