Henry Laasasen nerokas teoria
Perusteoriahan äijällä on se, että seurustelu on sitä, että nainen vaihtaa seksiä, miehen rahoihin, tavalla tai toisella. Alunperin teoria on varastettu nettikyynikko Danimalilta, joka uskoo myös, etteivät naiset ja miehet olisi missään tekemisissä toistensa kanssa, jossei seksiä olisi, joka on varsin outoa minulle, koska suurin osa kavereistani on ollut aina poikia/miehiä. Uudessa Suomessa, monet miehet arvostavat tätä teoriaa. Minusta se on järkijättöisin asia minkä olen koskaan kuullut. Mitä mieltä olette?
Kommentit (362)
esittänet pikimmiten.
"Naisen pitää olla paljon parempi kuin mies ansaitakseen saman. Tämähän se ongelma on."
ja fanaattinen salaliittoteoreetikko.Rikkaat tekevät plajon lapsia. Missäköhän. Kaksi lasta ei edes lisää väkeä vaan lapsia pitäisi tehdä aina enemmän kuin kaksi.
Suurimassa osassa maailmaa julkinen sektori on paljon pienempi kuin Suomessa.
Kyllä vaimoni vaan Suomalainen on. Katsos on naisia jotka halveksivat Feminismiä. Jotka eivät halua apuja eikä helpotuksia sen takia että on nainen.
Lähes kaiken pystyy maailmassa teetättää yksityisellä ja paljon paremmin kuin julkisella. Lapseni on käynyt yliopiston mutta ei Suomessa. Täällä kun ei hyviä sellaisia ole.
Minkä hemmetin takia laittaisin lapseni päivähoitoon? Jonkun ammattitaidottoman luuserin hoidettavaksi. Mielummin palkkaan lastenhoitajan omille lapsille.
Kukaan ei kunnioita ihmistä joka vinkuu jostain feminismistä ja naisten huonoista palkoista. Koska ainoa syy naisten huonoihin palkkoihin on naiset itse.
Kukaan täysijärkinen ihminen ei pidä ihmisestä joka makaa kotona monta vuotta. Itse taidat olla ilman miestä kun noin vaahtoat? Kukaan oikea mies ei kuuntelisi tuollaista valitusta. Olisit jo saanut turpaasi oikealta mieheltä jos tuollaista roskaa sille selität.
Mutta taidat olla niitä naisia jotka aivopesevät lapsensa sosialistiselle roskalle. Pojillensa lässyttää tasa-arvosta ja siitä että naisia ei saa jyrätä. Samall estää poikia saavuttamasta todellisia kykyjään.
Rikkaat tekevät paljon lapsia, tästä on ollut mediassakin juttu. Tiedän esim. lääkäri + juristi-perheen, jossa on viisi lasta. Ei ole taustalla mitään uskonnollista vakaumusta, vaan lapsia on tehty, kun on varaa. Muutenkin eletään leveästi.
Julkinen sektori on melko suuri länsimaissa, kuten kuuluu ollakin. Kehitysmaissa ei ole julkista sektoria ja se näkyykin. Ei siellä yksityinenkään sektori kukoista, vain rikollisuus.
Vaimosi ei ole suomalainen, vaan thaihuora.
Päivähoitoko oli nyt ainoa, johon tartuit? Entäs synnytys? Neuvola? Lääkärissäkäynti? Pidätkö lapsesi myös kotikoulussa? Entä yliopisto? Käytättekö teitä, kirjastoa? Lastensuojeluilmoitus pitäisi tehdä tuollaisesta perheestä, jossa lapsia ei päästetä sosiaalistumaan.
Minulla on aviomies, enkä ole koskaan saanut turpaan miehiltä. Tunnen nimittäin vain oikeita miehiä, en mitään thaihuorien kanssa asuvia, naisia hakkaavia luusereita. Oikea mies ei hakkaa ketään. Kotona en ole maannut, vaan olen hoitanut lapsiamme kotona. Nyt olen töissä ja sen mukaan mitä tienaan vuodessa, niin sinä tienaat 10 vuodessa 500 000 euroa. Huh huh.
En ole sosialisti, vaan oikealle kallellaan. Poikani ja tyttäreni opetan kunnioittamaan kaikkia ihmisiä. Paitsi thaihuoraavia.
Tai aasialaisia ylipäänsä, kun noin halveksivasti heistä puhut?
Oletko rasisti?
On yhteiskunnallisesti todettu kaikissa yhteiskunnissa että rikkaat tekevät keskimäärin vähemmän lapsia kuin köyhät. Heillä on muutakin elämää. Sama toistuu myös valtioiden kesken. Rikkaissa maissa ei tehdä juurikaan lapsia.Keski euroopassa ei ole läheskään niin suuri julkinen sektori kuin Suomessa. Mutta liian suuri sielläkin. Siksi siellä on ongelmia.
Olet selvästi rasisti ja hyvin vastenmielinen henkilö. Haukut tuntematta toisia ihmisiä ja haukut ehitä vielä rasistisesti.
Julkiselle lääkäri ei vie kuin idiootit lapsiaan. Täysin ammattitaidotonta porukkaa.
Kuka käyttää kirjastoa? Minä ostan kirjat mitä tarvitsen. Katso joillakin on rahaa maksaa tuotteistaan eikä pummita valtiolta.
Oikea mies ei kuuntelisi tuollaista roskaa sekunttiakaan.
Eli olet maannut kotona. Viisikin lasta hoitaa ilman mitään ongelmaa. Ei sitä työksi voi kutsua.
Minulla ei ole rahasta pulaa eikä koskaan ole ollutkaan.
Sinä et ole oikealle kallellaan. Muuten tukisit Kokoomuksen kaikkia ehdotuksia.
Kukaan mies eikä edes itseään kunnioittava nainen voi kunnioittaa feministejä. He vaativat etuoikeuksia mutta mitään eivät viitsi tehdä asioille. Opettaisit lapsillesi työnteon merkityksen. Se tarkoittaa sitä että ei hoideta lapsia kotona ja työtä tehdään paljon enemmän kuin 40 tuntia viikossa
Samoin sosiaalitapaukset. Keskiluokkaiset tekevät max kaksi lasta, koska ei ole muuhun varaa.
Keski-Euroopassa on suht suuri julkinen talous. Kehitysmaissa ei ole julkista taloutta ollenkaan. Muuta sinne.
Edelleen on vastaamatta: miten hoiditte oletetut synnytykset? Entä neuvolat? Entä koulu? Yliopisto tai muu jatkokoulutus? Käytättekö yleisiä teitä, julkista liikennettä? Käyttekö uimahalleissa? Miten käytännössä toteutat sellaista elämää, jossa et hyödynnä mitään julkisia palveluita? Valtiot eivät ylläpidä yhtäkään kirjastoa tässä maassa.
Lasten hoitaminen kotona ei onnistu makuulta käsin. Ymmärrän toki, että thaihuorasi ei muuta osaa tehdäkään kuin maata lahnana, mutta minä olen hoitanut omat lapseni kotona kolmivuotiaaksi kuten kuuluukin ja mennyt sitten töihin. Kustannan sinunkin thaihuorasi elämäntapaa omilla verorahoillani.
Minä en ole Kokoomuksen enkä minkään muunkaan puolueen talutusnuorassa. Mene itse kuin pässi vain Kokoomuksen mukana, jos et osaa omia ajatuksia tuottaa yhtään. Minä osaan.
Sinä et osaa opettaa lapsillesi mitään. Me olemme opettaneet, että lapsi voi saada hyvän kotihoidon ja sitten tehdään töitä.
Tutustu suomalaiseen työlainsäädäntöön. Työaika on korkeintaan 40 h viikossa. Kerro se työttömälle thaihuorallesikin.
Ei ainakaan tilastojen mukaan missään maassa.
Otappa mallia keski-euroopan työmarkkinoista. Tosin sielläkin on vielä sitä sosialismi roskaa joka on tuhonnut koko Euroopan talouden.
Synnytykset hoidettiin ulkomailla. Luuletko oikeasti että ansaisin vaimoni mennä johonkin naistenklinikan tasoiseen homeiseen roskaan synnyttämään?
Koulut on käyty yksityiskouluissa. Oikeissa kouluissa. Yliopiston ne kävi ulkomailla.
Ei käytetä julkista liikennettä. Teitä kyllä mutta se ei käsitä edes puolta promillea veroista. Se ei todellakaan ole syynä miksi täällä on niin naurettavan korkeat verot.
Miksi kävisin jossain uimahallissa? Ylitäynnä olevassa ja surkea kuntoisissa halleissa. Kiitos ei.
Valtio, kunta, kaupungit ovat samaa roskaa.
Muutaman lapsen hoitaminen ei ole vaativaa. Kaikkea muuta.
Sinä et kustanna mitään. Me emme sinun senttejäsi tarvitse.
Lapsi voi saada kotihoidon jos se raha tulee vanhemmilta ei yhteiskunnalta eikä yritykseltä.
Suomalainen työlainsäädäntö on syynä tähän tilanteeseen.
Maailma on globaali. Meidän pitää pystyä kilpailemaan niin Yhdysvaltojen kuin Kiinan ja Intian kanssa. Hinnoissa, työn laadussa, määrässä jne.
Sitä ei voi tehdä jos toiset tekee parempaa työtä, kolme kertaa enemmän ja viidesosan hinnalla.
Et näytä tajuavan taloudesta mitään. Se on jatkuvaa kilpailua. Jos jossain tehdään asiat halvemmalla niin yritykset ja sijoittajat siirtyvät sinne. Jos jossain on pienempi vero niin yritykset menee sinne.
Tänne ei maksa kohta enää kukaan veroja. Miksi maksaa kun se menee kaiken näköisille sosiaalitapauksille?
Edelleenkään vaimoni ei ole thaimaalainen eikä todellakaan huora. Tienaa sinua huomattavasti enemmän palkkaa. Mutta hän ei olekkaan pummi eikä sosialisti.
varsin hupaisaa, että joku nainen imitoi Laasasen nyrkkiä-pöytään-ja äijää-kehiin -tyyliä tekstillään, ainoa ero taitaa olla siinä, että real laasaslainen on valehtelija tai miljonääri, kun ei yhteiskuntaa lainkaan tarvi kasvattamaan lapsi-lassukoitaan, vaan omin hartiavoimin kaikki tiet, koulut, terveydenhuollon ym. vääntää ihan sata marttyyrinä koko ajan. Mielipiteitä riittää kyllä ja ennustuksia ja peloitteluita ( miksi näitä, lienee valehtelija alusta loppuun asti, isä olisi jo tajunnut sen asian, minkä vaikka julkinen sektori tarjoaa ilmaisena lapsille). Paksua paskaa kai, kuten kaikki opetuslapset tällä syrjäytyneellä. Mutta asianomainen hyvä, kerro toki mielipiteesi perhesurmista vielä.
käytännössä todistettu, että naiset ja miehet usein arvostavat erilaisia asioita työelämässä ja että naisten työaika on lyhyempi?
Miehissä on myös ns. menestyjiä yrityspuolella (taloudellisesti mitaten) merkittävästi naisia enemmän ja sekin "vääristää" palkkatilastoja. Jopa kiintiöitä suunnitellaan näihin miesten rakentamiin yrityksiin kun ei muuten oikein onnistu. Valmiiseen pöytään on helppo tulla.
Mm näistä seikoista johtuvat palkkaerot, ei niinkään miesten vittumaisuudesta. Tällaisia väitteitä itse olen esittänyt ja taitavat suht kiistattomasti olla myös todistettuja.
Sinun vuoro.
Missä viipyy lassukoiden todistusaineistot?
esittänet pikimmiten.
"Naisen pitää olla paljon parempi kuin mies ansaitakseen saman. Tämähän se ongelma on."
käytännössä todistettu, että naiset ja miehet usein arvostavat erilaisia asioita työelämässä ja että naisten työaika on lyhyempi?
Miehissä on myös ns. menestyjiä yrityspuolella (taloudellisesti mitaten) merkittävästi naisia enemmän ja sekin "vääristää" palkkatilastoja. Jopa kiintiöitä suunnitellaan näihin miesten rakentamiin yrityksiin kun ei muuten oikein onnistu. Valmiiseen pöytään on helppo tulla.
Mm näistä seikoista johtuvat palkkaerot, ei niinkään miesten vittumaisuudesta. Tällaisia väitteitä itse olen esittänyt ja taitavat suht kiistattomasti olla myös todistettuja.
Sinun vuoro.
esittänet pikimmiten.
Eivät mitenkään. Naisten työaika on 10 % lyhyempi kuin miesten, joten 20 % pienempi palkka ei sillä saada perusteltua. Lisäksi monet naiset tekevät tahtomattaan osa-aikatöitä. Kiintiöitä suunnitellaan julkisen sektorin hallituksiin, ei yksityiselle sektorille.
sitten suosiolla sanoutuisivat irti tälläisestä hankalasta sukupuolesta ja naisivat toisiaan tai Thaimaan tuliaisia? Maailma varmaan siten parempi kaikille, etenkin suomalaiselle naisella, jolle odotukset eivät tällöin ole luokkaa: keisarileikkauksesta suoraan töihin ja niille miehille, jotka sattuvat löytämään alansa vaikka opetuksen puolelta. Koko kansaa ei voi pakottaa kellokortilla toimiviksi insinööreiksi ja lapsia jättää tienposkeen ruinaamaan äitiä/opettajaa/lastentarhan opea tms. Ulkoistettu lienee oikea sana näille hölmöille ainoa oikea.
Ei ainakaan tilastojen mukaan missään maassa.Otappa mallia keski-euroopan työmarkkinoista. Tosin sielläkin on vielä sitä sosialismi roskaa joka on tuhonnut koko Euroopan talouden.
Synnytykset hoidettiin ulkomailla. Luuletko oikeasti että ansaisin vaimoni mennä johonkin naistenklinikan tasoiseen homeiseen roskaan synnyttämään?
Koulut on käyty yksityiskouluissa. Oikeissa kouluissa. Yliopiston ne kävi ulkomailla.
Ei käytetä julkista liikennettä. Teitä kyllä mutta se ei käsitä edes puolta promillea veroista. Se ei todellakaan ole syynä miksi täällä on niin naurettavan korkeat verot.
Miksi kävisin jossain uimahallissa? Ylitäynnä olevassa ja surkea kuntoisissa halleissa. Kiitos ei.
Lapsi voi saada kotihoidon jos se raha tulee vanhemmilta ei yhteiskunnalta eikä yritykseltä.
Maailma on globaali. Meidän pitää pystyä kilpailemaan niin Yhdysvaltojen kuin Kiinan ja Intian kanssa. Hinnoissa, työn laadussa, määrässä jne.
Sitä ei voi tehdä jos toiset tekee parempaa työtä, kolme kertaa enemmän ja viidesosan hinnalla.
Et näytä tajuavan taloudesta mitään. Se on jatkuvaa kilpailua. Jos jossain tehdään asiat halvemmalla niin yritykset ja sijoittajat siirtyvät sinne. Jos jossain on pienempi vero niin yritykset menee sinne.
Tänne ei maksa kohta enää kukaan veroja. Miksi maksaa kun se menee kaiken näköisille sosiaalitapauksille?
Edelleenkään vaimoni ei ole thaimaalainen eikä todellakaan huora. Tienaa sinua huomattavasti enemmän palkkaa. Mutta hän ei olekkaan pummi eikä sosialisti.
En tiedä miksi vaivaudun edes vastaamaan, koska kuka tahansa osaa lukea rivien välistä että tällä maanikolla ei ole lapsia eikä vaimoakaan.
Silti,yksi kysymys: mistä sinä tiedät kuinka helppoa/rankkaa "muutaman" lapsen hoitaminen on? Ethän sitä selvästikään ole päivääkään tehnyt, ja vaimosikin palasi jälkivuotoineen töihin viimeistään pari viikkoa synnytyksestä?
sitten suosiolla sanoutuisivat irti tälläisestä hankalasta sukupuolesta ja naisivat toisiaan tai Thaimaan tuliaisia? Maailma varmaan siten parempi kaikille, etenkin suomalaiselle naisella, jolle odotukset eivät tällöin ole luokkaa: keisarileikkauksesta suoraan töihin ja niille miehille, jotka sattuvat löytämään alansa vaikka opetuksen puolelta. Koko kansaa ei voi pakottaa kellokortilla toimiviksi insinööreiksi ja lapsia jättää tienposkeen ruinaamaan äitiä/opettajaa/lastentarhan opea tms. Ulkoistettu lienee oikea sana näille hölmöille ainoa oikea.
että jos naiset ovat niin kamalia niin miksi sitten haluta niitä? Tämä nimenomainen yhtälö tuo mieleen sen ketun kiroilemassa rypäleköynnöksen alla.
"Happamia."
Ei ainakaan tilastojen mukaan missään maassa.Otappa mallia keski-euroopan työmarkkinoista. Tosin sielläkin on vielä sitä sosialismi roskaa joka on tuhonnut koko Euroopan talouden.
En tiedä miksi vaivaudun edes vastaamaan, koska kuka tahansa osaa lukea rivien välistä että tällä maanikolla ei ole lapsia eikä vaimoakaan.
Silti,yksi kysymys: mistä sinä tiedät kuinka helppoa/rankkaa "muutaman" lapsen hoitaminen on? Ethän sitä selvästikään ole päivääkään tehnyt, ja vaimosikin palasi jälkivuotoineen töihin viimeistään pari viikkoa synnytyksestä?
viikonloppuja. Tunnen myös useita ihmisiä jotka hoitavat toisten lapsia kotonaan omiensa rinnalla. Niitä voi olla 5-7 samaa aikaa ja kuitenkin voi katsella telkkaria ja surffata netissä.
Mistä sinä tiedät toisten perheistä? Olet haukkunut vaimoani thaihuoraksi vaikka hän ei ole edes thaimaalainen eikä tosiaankaan huora.
Itse tunnut olevan maanikko ja rasisti kun tunnut olevan noin vittuuntunut thaimaalaisiin.
Ei ainakaan tilastojen mukaan missään maassa.
Otappa mallia keski-euroopan työmarkkinoista. Tosin sielläkin on vielä sitä sosialismi roskaa joka on tuhonnut koko Euroopan talouden.
On yhteiskunnallisesti todettu kaikissa yhteiskunnissa että rikkaat tekevät keskimäärin vähemmän lapsia kuin köyhät. Heillä on muutakin elämää. Sama toistuu myös valtioiden kesken. Rikkaissa maissa ei tehdä juurikaan lapsia.Keski euroopassa ei ole läheskään niin suuri julkinen sektori kuin Suomessa. Mutta liian suuri sielläkin. Siksi siellä on ongelmia.
Olet selvästi rasisti ja hyvin vastenmielinen henkilö. Haukut tuntematta toisia ihmisiä ja haukut ehitä vielä rasistisesti.
Julkiselle lääkäri ei vie kuin idiootit lapsiaan. Täysin ammattitaidotonta porukkaa.
Kuka käyttää kirjastoa? Minä ostan kirjat mitä tarvitsen. Katso joillakin on rahaa maksaa tuotteistaan eikä pummita valtiolta.
Oikea mies ei kuuntelisi tuollaista roskaa sekunttiakaan.
Eli olet maannut kotona. Viisikin lasta hoitaa ilman mitään ongelmaa. Ei sitä työksi voi kutsua.
Minulla ei ole rahasta pulaa eikä koskaan ole ollutkaan.
Sinä et ole oikealle kallellaan. Muuten tukisit Kokoomuksen kaikkia ehdotuksia.
Kukaan mies eikä edes itseään kunnioittava nainen voi kunnioittaa feministejä. He vaativat etuoikeuksia mutta mitään eivät viitsi tehdä asioille. Opettaisit lapsillesi työnteon merkityksen. Se tarkoittaa sitä että ei hoideta lapsia kotona ja työtä tehdään paljon enemmän kuin 40 tuntia viikossa
Samoin sosiaalitapaukset. Keskiluokkaiset tekevät max kaksi lasta, koska ei ole muuhun varaa.
Keski-Euroopassa on suht suuri julkinen talous. Kehitysmaissa ei ole julkista taloutta ollenkaan. Muuta sinne.
Edelleen on vastaamatta: miten hoiditte oletetut synnytykset? Entä neuvolat? Entä koulu? Yliopisto tai muu jatkokoulutus? Käytättekö yleisiä teitä, julkista liikennettä? Käyttekö uimahalleissa? Miten käytännössä toteutat sellaista elämää, jossa et hyödynnä mitään julkisia palveluita? Valtiot eivät ylläpidä yhtäkään kirjastoa tässä maassa.
Lasten hoitaminen kotona ei onnistu makuulta käsin. Ymmärrän toki, että thaihuorasi ei muuta osaa tehdäkään kuin maata lahnana, mutta minä olen hoitanut omat lapseni kotona kolmivuotiaaksi kuten kuuluukin ja mennyt sitten töihin. Kustannan sinunkin thaihuorasi elämäntapaa omilla verorahoillani.
Minä en ole Kokoomuksen enkä minkään muunkaan puolueen talutusnuorassa. Mene itse kuin pässi vain Kokoomuksen mukana, jos et osaa omia ajatuksia tuottaa yhtään. Minä osaan.
Sinä et osaa opettaa lapsillesi mitään. Me olemme opettaneet, että lapsi voi saada hyvän kotihoidon ja sitten tehdään töitä.
Tutustu suomalaiseen työlainsäädäntöön. Työaika on korkeintaan 40 h viikossa. Kerro se työttömälle thaihuorallesikin.
Keski-Euroopassa on tiukemmat irtisanomislait. Siksi Suomessa irtisanotaan aina ensin, sitten vasta Keski-Euroopan toimipisteistä.
Niin tietysti, ulkomailla synnytitte. Eli Thaimaassa. Entä neuvola? Koulu? Jatkokoulutus? Tiet? Kerro nyt. Olet siis lihava, koska et harrasta liikuntaa.
En ole väittänytkään, että lapsen hoitaminen olisi vaativaa. Kasvattaminen sen sijaan on, ja siihen sinä et ikinä kykene.
Maksamme enemmän veroja kuin sinä ja työtön thaihuorasi. Katsokin, ettet eroa siitä huorasta, ettei se jää suomalaisten veronmaksajien rasitteeksi.
Lasten kotihoito kustannetaan pääosin vanhempien omilla rahoilla. Kotihoito on myös halvempaa kuin päivähoito.
Sinä et tajua taloudesta yhtään mitään. Muuta kehitysmaahan, siellä ei ole julkista sektoria eikä makseta veroja. Tuollainen ruikuttaja ei pärjäisi siellä sodan keskellä sekuntiakaan.
Vaimosi on thaihuora. Parempaa et saanut, etkä tule saamaan.
koska arvostavat erilaisia asioita. Tätä et kommentoinut mitenkään tai arvioinut sen vaikutusta palkkaeroihin. Myöskin huippumenestyjät jätit kommentoimatta. Nämä ovat melkein poikkeuksetta miehiä kaikilla aloilla. Miehelle esim. parinmuodostuksessa on eri tavalla tärkeää tienatakin jotain, naiselle usein riittää tissit (pienemmätkin)ja tämä sitten vaikuttaa työelämässä.
Kiintiöitä julkiselle sektorille ja muuten vaan painetta yksityiselle. Kummassakaan naiset eivät omin ansioin ole saaneet paikkoja vallattua tai ole yrittäjinä nousseet suurten joukkoon esim. työllistäjinä. Se on tietty miesten vika myös.
Nimimerkillä Still waiting...
Sinun vuoro.
esittänet pikimmiten.
Eivät mitenkään. Naisten työaika on 10 % lyhyempi kuin miesten, joten 20 % pienempi palkka ei sillä saada perusteltua. Lisäksi monet naiset tekevät tahtomattaan osa-aikatöitä. Kiintiöitä suunnitellaan julkisen sektorin hallituksiin, ei yksityiselle sektorille.
vaikkapa kun on aikoinaan jäänyt eläkkeelle kun ollut 58 v ja nyt on vaikkapa 85 vuotias....ja elää yli 90 vuotiaaksi toisin kuin miehet. Tuohon päälle leskeneläke miehen kuoltua ja joka kuukausi tulee eläkettä 4000 e vaikka olisi työuransa tehnyt lähinnä kotona ja sairaalassa.
kaikilta joilla ei ole alle 18 v lapsia. On aika kornia että miehen tulojen takia lisärahaa maksamme vielä 90 v mummoillekin.
koska arvostavat erilaisia asioita. Tätä et kommentoinut mitenkään tai arvioinut sen vaikutusta palkkaeroihin. Myöskin huippumenestyjät jätit kommentoimatta. Nämä ovat melkein poikkeuksetta miehiä kaikilla aloilla. Miehelle esim. parinmuodostuksessa on eri tavalla tärkeää tienatakin jotain, naiselle usein riittää tissit (pienemmätkin)ja tämä sitten vaikuttaa työelämässä.
Kiintiöitä julkiselle sektorille ja muuten vaan painetta yksityiselle. Kummassakaan naiset eivät omin ansioin ole saaneet paikkoja vallattua tai ole yrittäjinä nousseet suurten joukkoon esim. työllistäjinä. Se on tietty miesten vika myös.
Sinun vuoro.
esittänet pikimmiten.
harhaisen typeryksen kanssa?
Sitäpaitsi Henry, sä olet jäänyt konkreettisestikin kiinni av:n käytöstä. Enkä nyt tarkoita sitä että täällä olisi joku arvannut. ;)
Miksi kännykkäpeliä koodaava inssi saa parempaa palkkaa kuin syöpäpotilasta hoitava sairaanhoitaja? Asian pitäisi olla juuri päinvastoin.
Samantasoiset ihmiset pariutuvat keskenään. Esim. lääkärit usein toisten lääkäreiden kanssa, juristit toisten juristien kanssa. Ajattelumalli, että mies tarvitsee rahaa parisuhdemarkkinoilla ja nainen tissit on 50-luvulta. Tervetuloa nykyaikaan.
Kyse on tasa-arvokiintiöistä. Tiedän, että eräässä oppilaitoksessa piti ottaa apulaisrehtoriksi mies, kun kaikki muut johdon jäsenet olivat naisia. Tämä mies sitten päästelee aivopieruja, että ei voida vaatia opiskelijoita luku- tai kirjoitustaitoa.
Naisia on yrittäjinä ja työllistäjinä myös.
vaikkapa kun on aikoinaan jäänyt eläkkeelle kun ollut 58 v ja nyt on vaikkapa 85 vuotias....ja elää yli 90 vuotiaaksi toisin kuin miehet. Tuohon päälle leskeneläke miehen kuoltua ja joka kuukausi tulee eläkettä 4000 e vaikka olisi työuransa tehnyt lähinnä kotona ja sairaalassa.