Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henry Laasasen nerokas teoria

Vierailija
19.01.2013 |

Perusteoriahan äijällä on se, että seurustelu on sitä, että nainen vaihtaa seksiä, miehen rahoihin, tavalla tai toisella. Alunperin teoria on varastettu nettikyynikko Danimalilta, joka uskoo myös, etteivät naiset ja miehet olisi missään tekemisissä toistensa kanssa, jossei seksiä olisi, joka on varsin outoa minulle, koska suurin osa kavereistani on ollut aina poikia/miehiä. Uudessa Suomessa, monet miehet arvostavat tätä teoriaa. Minusta se on järkijättöisin asia minkä olen koskaan kuullut. Mitä mieltä olette?

Kommentit (362)

Vierailija
21/362 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka tajuaa taloudesta jotain tietää että Eurooppaa on syvällä kusessa. Tietää myös sen että koko ajan yritykset siirtyy aasian ja etelä-amerikkaan.

Maahanmuuttajat ei elätä itseään. Muista myös että ne äänestävät omien tapojensa mukaan. Jos esim. Suomeen tulee puoli miljoonaa muslimia niin lait muuttuvat aika paljon. Niin myös tavat. Silloin se sinun halveksimasi Islam saa valtaa Suomessa.

Eurooppa on saanut tämän itse aikaan. Kukaan ei viitsi tehdä työtä. Valitetaan jostain 40 viikkotunnista että on paljon. Halutaan koko ajan lomaa ja etuja. Yhdysvaltalaiset tekee paljon enemmän töitä ja nekin on kusessa.

Eurooppa ei ole tätä saanut aikaan, vaan Etelä-Euroopan vuosia jatkunut holtiton rahankäyttö ja veronkierto. Etelä-Eurooppa pitää erottaa eurosta.

Vierailija
22/362 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se armeija nyt vaan on pakollinen. Googlaa Suomen laki, jos muuten usko. Ne, jotka ovat saaneet vapautuksen ovat joko jehovan todistajia tai sairauden vuoksi C/D-miehiä.

Jos on olemassa vaihtoehtoja, niin silloin asia ei ole pakollinen. Ei tämä uskon asia ole.

siviilipalvelus tai vankila? Tosi vaihtoehdot. Mitkä ovat naisten vaihtoehdot?

Naisten vaihtoehto on saada 20 % pienempää palkkaa. Vaikka kävisit armeijan, niin tämä fakta ei muutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/362 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se tuottaa rahaa.

Miksi päiväkodit tai sairaalat ei irtisano? Koska valtio ylläpitää niitä. Mutta se ei sitä voi kauaa tehdä sillä valtiolla ei ole rahaa(valtio, kunta, kaupunki tässä sama asia).

Työ on aina tärkein. Ihminen joka vinkuu että ei ole rahaa on velvollinen sitten laittamaan se työ ensimmäiseksi.

Se että tekee lapsia ei tarkoita sitä että niiden mukaan pitää elää. Yksi hoitaja voi hoitaa 20 lasta. Lapsien mukaan ei ikinä pidä elää.

Se on miesten ongelma. Kuolkoot. Ketä kiinnostaa jonkun kuolema? Kunhan yritykset tai valtio ei siitä joudu maksamaan. Itse asiassa yhteiskunnalle on hyvä jos ihminen kuolee heti eläkkeelle päästyään. Huono jos se elää pitkään koska se ei tuota mitään.

Poliisin työhön tarvitaan kaikista parhaimmat. Poliisin pitää olla fyysisesti ylivoimainen keskiverto ihmiseen verrattuna. Koska hän joutuu näiden kanssa fyysiseen kamppailuun.

Todellinen tasa-arvo on tasaveroisuutta. Jokainen saa sen minkä ansaitsee. Vahvemmat voittaa heikot. Viisaat voittaa tyhmät. Terveet voittaa sairaat, ahkerat voittaa laiskat.

Jos tekee päätöksiä jotka heikentää sun tilannetta niin se on oma vika. Työssä ei pidä olla mukavaa vaan sen kuuluu tuottaa rahaa.

Jos naiset haluaa arvostusta niin tehkää sama mitä miehet. Menkää armeijaan. Tehkää enemmän töitä, kilpailkaa miesten kanssa, urheilkaa samaa aikaa miesten kanssa jne.

Irtisanomisia on jatkuvasti ja ammattikorkeakoulut vähentävät insinöörien aloituspaikkoja. Terveydenhuoltoalan paikkoja lisätään. Tiedän insinöörejä, jotka ovat kouluttautuneet sairaanhoitajaksi, koska töitä ei enää ole teknisella alalla.

Työ ei ole tärkein. Minulla on tarpeeksi rahaa, mutta työ ei silti ole minulle tärkein, eikä tule koskaan olemaan.

Poliisin työ ei ole pelkkää fyysistä kamppailua. Monesti se fyysinen kamppailu voidaan välttää sillä, että partiossa on naispoliisi. Toisaalta en tajua, miksi kukaan haluaa poliisiksi. Surkeaa palkkaa ja surkeat työajat.

Minua ei kiinnosta kilpailla miesten kanssa. Elän mieluummin mukavaa yhteiselämää elämäni miesten kanssa. Näin ajattelee myös monet tuntemani naiset.

Vierailija
24/362 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus ei tarkoita ammattitaitoa. Monesti työssä oppiminen on paljon tehokkaampaa kuin kirjojen lukeminen.

Työehtosopimus on joka alalla eri. Nyt tosin sovitaan nekin työpaikkakohtaisesti

Työehtosopimukset noudattavat työlakeja. En tiedä yhtäkään työehtosopimusta, jossa heikommin koulutettu saisi lähtökohtaisesti parempaa palkkaa kuin korkeammin koulutettu.

Vierailija
25/362 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinut pakotetaan armeijaan tai sivariin niin se on pakko. Miehen on jompi kumpi käytävä tai joutuu vankilaan. Ellei ole sairas. Lue lakia. Työssä tai valtion oikeuksissa biologialla ei ole väliä. Sillä ei saa olla väliä. Jokaisen on maksettava omista teoista. Jokaisen on saatava hyöty omista eduista. Mies ei päätä tuleeko nainen raskaaksi. Nainen voi varastaa sperman jopa kondomista. Nykyään on myös spermapankkeja. Ei ole yrityksen asia maksaa jonkun lasta. Eikä valtionkaan. Se joka sen tekee maksaa siitä. Muista että voit myös antaa lapsen pois jos sitä et halua hoitaa. Raskauden kustannuksia ei tulla jakamaan. Koko Eurooppa on konkurssissa. Nyt on leikkausten aika eikä nostojen. Muista että Kokoomus on isoin puolue ja sen kannatus nousee. Mitä syvemmäksi kriisi menee sitä enemmän se saa kannatusta. Lastenpsykologeilla ei ole merkitystä. Heillä ei ole mitään valtaa yhteiskunnassa. Miksi isä jäisi kotiin? Miksi mies olisi niin tyhmä että heikentäisi tilannettaan jäämällä kotiin? Siinä ei ole mitään järkeä. Hallitus tulee heikentämään oikeuksia. Nyt ajetaan läpi eläkeiän pidennystä. Neuvotellaan palkkojen leikkauksista, etujen pienentämisestä, irtisanomissuojan pienentämisestä jne. Ne on pakko mennä läpi tai yhteiskunta kaatuu. Yrityksillä ei ole varaa palkata näillä ehdoilla ketään. Valtio on velkaa niin paljon että sillä ei ole vara sitä maksaa. Iso osa kunnista on konkurssissa. Ei ole rahaa. Ymmärrätkö? Yrityksen pitää tietää tarkka päivä. Mutta nyt nainen voi tulla uudestaan raskaaksi ollessaan äitiyslomalla. Äitiysloma pitäisi purkaa kokonaan. Naisen ei pidä saada päivääkään enempää kuin miesten. Miksi mies olisi kotona? Eihän siinä ole järkeä? Työ on kuitenkin se kaikista tärkein asia. Olen naimisissa suomalaisen naisen kanssa. Olemme maksaneet varmasti paljon enemmän veroja kuin sinä. Emmekä kuluta sitä juuri ollenkaan. Toisin kuin sinä.

Velvollisuus ei ole sama asia kuin pakko. Suomessa on oppivelvollisuus, mutta ei koulupakkoa. Kukaan ei pakota menemään armeijaan tai kouluun. Vaihtoehtoja on. Mies on mukana tekemässä sitä lasta, joten hän ihan yhtä lailla päättämässä siitä lapsen tekemisestä. Siksi kulut tullaan jakamaan tulevaisuudessa. Tästä puhutaan säännöllisin väliajoin mediassa. Miehellä on myös velvollisuus hoitaa ja elättää tekemäänsä lasta. Tämä ei tule ikinä muuttumaan. Äitiyslomaa ei tulla ikinä purkamaan, sillä kyse on ihmisoikeuksista. Työ ei ole kaikille tärkein asia. Oma mieheni sanoo, että hänelle työ on vain keino rahoittaa vapaa-aikaa. Ei mitään muuta. Minulla sama juttu. Lastenpsykologeilla on sen verran valtaa tässä maassa, että kotihoitoa tullaan tukemaan siihen asti, että lapsi on kolmivuotias. Sille et mahda mitään. Se valta riittää heille aivan hyvin. Lapsia tekevät ovat maksaneet veroja, joten heillä on oikeus saada myös yhteiskunnalta tukea. Jos yhteiskunta haluaa saada uusia veronmaksajia ja kuluttujia, niin nykyiset tuet säilytetään. Eikä niitä tukia olla leikkaamassa mihinkään. Itsehän vasta itkit sitä, että isyysloma on lyhyempi kuin äitiysloma. Ettei ole tasa-arvoa, byhyy. No, äitiysloma on 105 päivää ja sen jälkeen saa ihan kumpi tahansa olla kotona. Jos ei itse halua, niin saa syyttää vain itseään, ei mitään abstraksia "tasa-arvoa". Sain muuten itse ylennyksen, kun palasin kolmen vuoden perhevapailta kotiin, että se siitä tilanteen heikkenemisestä. Palkkoja ei tulla leikkaamaan, sillä se olisi tässä taloustilanteessa typerää. Kun miehinen vientiala ei vedä, niin ainoa toivo on, että yksityinen kulutus vetää. Ymmärrätkö? Et ole naimisissa. Se, että thaihuorasi on Suomen kansalainen, ei tee hänestä suomalaista. Veroja et maksa, koska et tee töitäkään. Päivystät jollakin vauvapalstalla vinkumassa omasta surkeasta elämästäsi ja kuvittelet, että kaikki johtuu jostain naisten seksuaalisesta vallasta, jota ei itse asiassa sitten olekaan, kun biologialla ei ole merkitystä. Kulutan juuri sen verran kuin tarvitsen, sillä tuotan tälle yhteiskunnalle enemmän kuin sinä ja thaihuorasi.

tai siviilipalvelukseen terveenä? Sinne on pakko mennä.

Europppa tulee menemään enemmän ja enemmän Yhdysvaltojen suuntaan. Kovaan ja raakaan kapitalismiin. Katso maailman tilannetta ja sitä minkä puolueen mies on presidentti ja pääministeri?

Miksi joku jäisi kotiin? Kun siinä ei tienaa rahaa?

Kotihoitoa ei todellakaan tulla tukemaan kauaa. Jos tuetaan niin se on kuolemaksi tälle maalle. Sillä kansainväliset yritykset lähtee pois.

Lapsia tekevät ei maksa niin paljoa veroja että ne kattaisivat kulut.

Raha ei ole syy siihen että lapsia ei tehdä. Ei ole koskaan ollut. Mitä rikkaampia ihmiset on sitä vähemmän ne tekee lapsia.

Palkkoja ei voi nostaa. Mistä nostat? Yrityksillä ei ole rahaa. Valtiolla ei ole rahaa? Palkkojen nosto lisää työttömyyttä Yritykset vaan potkii ihmisiä ulos sitä mukaan kun palkat nousee.

Olen naimisissa suomessa syntyneet naisen kanssa. Teen töitä enemmän kuin sinä ikinä. Mutta en maksata valtiolla sitä että istun kotona niin kuin sinä.

Julkinen työ on hyödytöntä. Se on syy euroopan ongelmiin. Tuottamaton, joustamaton työ jota ylläpidetään verorahoin.

Töissä sukupuolella ei ole merkitystä. Tai ei saisi olla. Sinä itse vaadit naisille alempia fyysisiä tasoja sen takia että ne ei rehellisessä kilpailussa pärjää.

Minä tienaan vuodessa enemmän kun sinä kymmenessä. Siksi minä itse maksan lapsieni elämän enkä maksata niitä muilla.

Sinun kaltaisesi ihmiset ovat syypää tämän maan ongelmiin. Ruvetaan nyhjäämään yhden pennun kanssa himassa ja vaaditaan että muut maksaa kulut.

Vierailija
26/362 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus ei tarkoita ammattitaitoa. Monesti työssä oppiminen on paljon tehokkaampaa kuin kirjojen lukeminen. Työehtosopimus on joka alalla eri. Nyt tosin sovitaan nekin työpaikkakohtaisesti

Työehtosopimukset noudattavat työlakeja. En tiedä yhtäkään työehtosopimusta, jossa heikommin koulutettu saisi lähtökohtaisesti parempaa palkkaa kuin korkeammin koulutettu.

Mennään ylöspäin. Ihminen voi mennä 20 vuotiaana yritykseen hanttihommiin, oppia työt ja lopuksi olla asiantuntija ilman koulutusta.

Varsinkin korkeakoulun käyneet ovat sellaisia jotka eivät tiedä oikeasta työnteosta mitään. Kun taas saman ajan työssä olleet teknikot osaavat asiat perinpohjin

Vierailija
27/362 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siviilipalvelukseen terveenä? Sinne on pakko mennä.

Europppa tulee menemään enemmän ja enemmän Yhdysvaltojen suuntaan. Kovaan ja raakaan kapitalismiin. Katso maailman tilannetta ja sitä minkä puolueen mies on presidentti ja pääministeri?

Miksi joku jäisi kotiin? Kun siinä ei tienaa rahaa?

Kotihoitoa ei todellakaan tulla tukemaan kauaa. Jos tuetaan niin se on kuolemaksi tälle maalle. Sillä kansainväliset yritykset lähtee pois.

Lapsia tekevät ei maksa niin paljoa veroja että ne kattaisivat kulut.

Raha ei ole syy siihen että lapsia ei tehdä. Ei ole koskaan ollut. Mitä rikkaampia ihmiset on sitä vähemmän ne tekee lapsia.

Palkkoja ei voi nostaa. Mistä nostat? Yrityksillä ei ole rahaa. Valtiolla ei ole rahaa? Palkkojen nosto lisää työttömyyttä Yritykset vaan potkii ihmisiä ulos sitä mukaan kun palkat nousee.

Olen naimisissa suomessa syntyneet naisen kanssa. Teen töitä enemmän kuin sinä ikinä. Mutta en maksata valtiolla sitä että istun kotona niin kuin sinä.

Julkinen työ on hyödytöntä. Se on syy euroopan ongelmiin. Tuottamaton, joustamaton työ jota ylläpidetään verorahoin.

Töissä sukupuolella ei ole merkitystä. Tai ei saisi olla. Sinä itse vaadit naisille alempia fyysisiä tasoja sen takia että ne ei rehellisessä kilpailussa pärjää.

Minä tienaan vuodessa enemmän kun sinä kymmenessä. Siksi minä itse maksan lapsieni elämän enkä maksata niitä muilla.

Sinun kaltaisesi ihmiset ovat syypää tämän maan ongelmiin. Ruvetaan nyhjäämään yhden pennun kanssa himassa ja vaaditaan että muut maksaa kulut.

Aina on vaihtoehtoja.

Yhdysvallat ovat tulossa lähemmäs Euroopan mallia, esim. ObamaCare on askel samankaltaista terveydenhuoltojärjestelmää kohti.

Joku jää siksi kotiin, että se on lapselle parasta. On valmis tinkimään hetkellisesti omasta taloudellisesta tilanteestaan, että voi olla lapsen kanssa ensimmäiset vuodet kotona. Sitä ennen voi säästää ja toinen vanhempi käy töissä. Taloudellisia menetyksiä tulee jonkin verran, mutta niistä selviää hyvällä talouden suunnittelulla. Tätä et selkeästikään hallitse. Ja tiedoksi, että rikkaat tekevät myös lapsia, jolloin taatusti tuottaa enemmän kuin kuluttaa.

En ole sanonut, että palkkoja pitäisi nostaa. Niitä ei voi laskea. Koska miehinen vientiala ei vedä, niin ollaan yksityisen kulutuksen varassa. Juuri niin. Ne julkisen alan työntekijät vastaavat tämän maan kulutuksesta, kun yksityissektori pistää porukkaa pihalle.

Thaihuorasi ei ole syntynyt Suomessa. Etkä käy myöskään töissä. Olet pelkkä menoerä yhteiskunnalle, kun et käy töissä, kiikutat rahaa Thaimaahan huorasi vanhemmille etkä tee edes lapsia, joista saisimme veronmaksajia.

Julkinen työ mahdollistaa yksityisen sektorin toiminnan. Ilman toista ei olisi toista.

Tienaat siis 500 000 euroa vuodessa. Uskomatonta, että näin hyvin tienaavia ihmisiä on av-palstalla. Mistä saat aikaan tälle jatkuvalle päivystämiselle? Eikö sinun pitäisi tehdä töitä? Ei se thaihuorakaan ala tuollaista työtöntä kovinkaan kauan katsomaan.

Vierailija
28/362 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään ylöspäin. Ihminen voi mennä 20 vuotiaana yritykseen hanttihommiin, oppia työt ja lopuksi olla asiantuntija ilman koulutusta.

Varsinkin korkeakoulun käyneet ovat sellaisia jotka eivät tiedä oikeasta työnteosta mitään. Kun taas saman ajan työssä olleet teknikot osaavat asiat perinpohjin

Tämä oli yleistä vielä joskus 50-luvulla, mutta ei nykyään. Yritysten johtajat ovat järjestään akateemisesti koulutettuja. Teknikot sopivat suorittavaan työhön, korkeastikoulutetut johtamaan.

Vierailija
29/362 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään ylöspäin. Ihminen voi mennä 20 vuotiaana yritykseen hanttihommiin, oppia työt ja lopuksi olla asiantuntija ilman koulutusta. Varsinkin korkeakoulun käyneet ovat sellaisia jotka eivät tiedä oikeasta työnteosta mitään. Kun taas saman ajan työssä olleet teknikot osaavat asiat perinpohjin

Tämä oli yleistä vielä joskus 50-luvulla, mutta ei nykyään. Yritysten johtajat ovat järjestään akateemisesti koulutettuja. Teknikot sopivat suorittavaan työhön, korkeastikoulutetut johtamaan.

Et voi johtaa asiaa mistä et mitään tajua. Työn voi osata vaan tekemällä sitä.

Edelleen monet johtajat ei tajua ollenkaan työstä mitään.

Eri asia nämä jotka ovat perustajia ja johtajia.

Vierailija
30/362 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siviilipalvelukseen terveenä? Sinne on pakko mennä. Europppa tulee menemään enemmän ja enemmän Yhdysvaltojen suuntaan. Kovaan ja raakaan kapitalismiin. Katso maailman tilannetta ja sitä minkä puolueen mies on presidentti ja pääministeri? Miksi joku jäisi kotiin? Kun siinä ei tienaa rahaa? Kotihoitoa ei todellakaan tulla tukemaan kauaa. Jos tuetaan niin se on kuolemaksi tälle maalle. Sillä kansainväliset yritykset lähtee pois. Lapsia tekevät ei maksa niin paljoa veroja että ne kattaisivat kulut. Raha ei ole syy siihen että lapsia ei tehdä. Ei ole koskaan ollut. Mitä rikkaampia ihmiset on sitä vähemmän ne tekee lapsia. Palkkoja ei voi nostaa. Mistä nostat? Yrityksillä ei ole rahaa. Valtiolla ei ole rahaa? Palkkojen nosto lisää työttömyyttä Yritykset vaan potkii ihmisiä ulos sitä mukaan kun palkat nousee. Olen naimisissa suomessa syntyneet naisen kanssa. Teen töitä enemmän kuin sinä ikinä. Mutta en maksata valtiolla sitä että istun kotona niin kuin sinä. Julkinen työ on hyödytöntä. Se on syy euroopan ongelmiin. Tuottamaton, joustamaton työ jota ylläpidetään verorahoin. Töissä sukupuolella ei ole merkitystä. Tai ei saisi olla. Sinä itse vaadit naisille alempia fyysisiä tasoja sen takia että ne ei rehellisessä kilpailussa pärjää. Minä tienaan vuodessa enemmän kun sinä kymmenessä. Siksi minä itse maksan lapsieni elämän enkä maksata niitä muilla. Sinun kaltaisesi ihmiset ovat syypää tämän maan ongelmiin. Ruvetaan nyhjäämään yhden pennun kanssa himassa ja vaaditaan että muut maksaa kulut.

Aina on vaihtoehtoja. Yhdysvallat ovat tulossa lähemmäs Euroopan mallia, esim. ObamaCare on askel samankaltaista terveydenhuoltojärjestelmää kohti. Joku jää siksi kotiin, että se on lapselle parasta. On valmis tinkimään hetkellisesti omasta taloudellisesta tilanteestaan, että voi olla lapsen kanssa ensimmäiset vuodet kotona. Sitä ennen voi säästää ja toinen vanhempi käy töissä. Taloudellisia menetyksiä tulee jonkin verran, mutta niistä selviää hyvällä talouden suunnittelulla. Tätä et selkeästikään hallitse. Ja tiedoksi, että rikkaat tekevät myös lapsia, jolloin taatusti tuottaa enemmän kuin kuluttaa. En ole sanonut, että palkkoja pitäisi nostaa. Niitä ei voi laskea. Koska miehinen vientiala ei vedä, niin ollaan yksityisen kulutuksen varassa. Juuri niin. Ne julkisen alan työntekijät vastaavat tämän maan kulutuksesta, kun yksityissektori pistää porukkaa pihalle. Thaihuorasi ei ole syntynyt Suomessa. Etkä käy myöskään töissä. Olet pelkkä menoerä yhteiskunnalle, kun et käy töissä, kiikutat rahaa Thaimaahan huorasi vanhemmille etkä tee edes lapsia, joista saisimme veronmaksajia. Julkinen työ mahdollistaa yksityisen sektorin toiminnan. Ilman toista ei olisi toista. Tienaat siis 500 000 euroa vuodessa. Uskomatonta, että näin hyvin tienaavia ihmisiä on av-palstalla. Mistä saat aikaan tälle jatkuvalle päivystämiselle? Eikö sinun pitäisi tehdä töitä? Ei se thaihuorakaan ala tuollaista työtöntä kovinkaan kauan katsomaan.

Toi on jo aika hauskaa.

ObamaCare on täysi floppi ja erittäin vastustettu Yhdysvalloissa.

Yhdysvallat ei koskaan suostuisi eurooppalaiseen systeemiin eikä varsinkaan Suomalaiseen. Ei ikinä. Sinä sanot siellä sanan sosiaallinen etu tai veronkorotukset niin saat heti halveksuntaa päällesi.

Rikkaat tekevät lapsia mutta todella vähän.

Niitä palkkoja pitää laskea. Julkinen sektori ei kuluta muuta kuin valtion varoja. Katsos maailma ei mene niin että otat rahaa toisesta taskusta ja laitat toiseen. Valtio ei hyödy ollenkaan julkisen sektorin kulutuksesta. He ostavat tuotteita josta maksetaan veroa. Niillä veroilla maksetaan palkkaa jotta voidaan samaa asiaa ostaa. Se ei tuota mitään.

Tämä on sama asia kuin työttömät sanovat että nekin maksavat veroja. Siis rahasta minkä he savat valtiolta ????

Minä en ole naimisissa minkään Thaimaalaisen kanssa.

Töissä olen ja lapsia on. Mutta toisin kuin sinä minä itse elätän ne. Eikä lapsistani tule mitään viherkommunisti kusipäitä niin kuin sinun lapsistasi.

Et voi ymmärtää sitä että kaikki ihmiset ei maksata kulujaan muilla. Kaikki ei vaadi etuoikeuksia että saisi hoitaa jotain paskakonetta.

Juuri sinun kaltaistesi takia naiset eivät saa kunnioitusta.

Vierailija
32/362 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

profeetta tai Jouko Piho lienee lukenut Waltaria, tulee ihan mieleen Johannes Angelos tästä länsimaiden tuhosta kaikella pateettisuudellaan. Esiintyy yksinäisenä "viisaana" miehenä tämän linnakkeen nurkassa ja syyttää naisia siitä, että syntyvyys on alhainen, tuottavaa työtä ei ole tarpeeksi tai tekijöitä ( päättäisitkö jo?). Ja kaikki kuten muinoin Roomassa jo, ainoa asia, mikä voi pelastaa länsimaisen kulttuurin lienee, että länsimainen nainen hyväksyisi asemansa siinä kuin thai-rassukka bordellissa eli sama vanha lopun tuhon virsi ja synkistely, jossa vika ulkoistettu pois länsimaisista miehistä.

Vierailija
33/362 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

profeetta tai Jouko Piho lienee lukenut Waltaria, tulee ihan mieleen Johannes Angelos tästä länsimaiden tuhosta kaikella pateettisuudellaan. Esiintyy yksinäisenä "viisaana" miehenä tämän linnakkeen nurkassa ja syyttää naisia siitä, että syntyvyys on alhainen, tuottavaa työtä ei ole tarpeeksi tai tekijöitä ( päättäisitkö jo?). Ja kaikki kuten muinoin Roomassa jo, ainoa asia, mikä voi pelastaa länsimaisen kulttuurin lienee, että länsimainen nainen hyväksyisi asemansa siinä kuin thai-rassukka bordellissa eli sama vanha lopun tuhon virsi ja synkistely, jossa vika ulkoistettu pois länsimaisista miehistä.

Vierailija
34/362 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi johtaa asiaa mistä et mitään tajua. Työn voi osata vaan tekemällä sitä.

Edelleen monet johtajat ei tajua ollenkaan työstä mitään.

Eri asia nämä jotka ovat perustajia ja johtajia.

Osaako Vehviläinen lentää lentokonetta? Tärkeintä on johtamistaidot.

Vierailija
35/362 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on jo aika hauskaa.

Yhdysvallat ei koskaan suostuisi eurooppalaiseen systeemiin eikä varsinkaan Suomalaiseen. Ei ikinä. Sinä sanot siellä sanan sosiaallinen etu tai veronkorotukset niin saat heti halveksuntaa päällesi.

Niitä palkkoja pitää laskea. Julkinen sektori ei kuluta muuta kuin valtion varoja. Katsos maailma ei mene niin että otat rahaa toisesta taskusta ja laitat toiseen. Valtio ei hyödy ollenkaan julkisen sektorin kulutuksesta. He ostavat tuotteita josta maksetaan veroa. Niillä veroilla maksetaan palkkaa jotta voidaan samaa asiaa ostaa. Se ei tuota mitään.

Tämä on sama asia kuin työttömät sanovat että nekin maksavat veroja. Siis rahasta minkä he savat valtiolta ????

Töissä olen ja lapsia on. Mutta toisin kuin sinä minä itse elätän ne. Eikä lapsistani tule mitään viherkommunisti kusipäitä niin kuin sinun lapsistasi.

Et voi ymmärtää sitä että kaikki ihmiset ei maksata kulujaan muilla. Kaikki ei vaadi etuoikeuksia että saisi hoitaa jotain paskakonetta.

Koulutettu, sivistynyt väestönosa haluaa yleisen terveydenhuoltojärjestelmän. Katso Michael Mooren dokumentti Sicko. Euroopassa asuvat amerikkalaiset ihailevat Euroopan terveydenhuoltojärjestelmää. Rikkaimpien veroja on juuri korotettu Yhdysvalloissa.

Rikkaat tekevät paljon lapsia, samoin köyhät. Rikkaat, koska heillä on varaa, köyhät, koska sossu maksaa. Keskiluokka tekee kaksi lasta, koska ei ole varaa enempään.

Ilman julkista sektoria ei yksityinen sektori pysty toimimaan. Yksityinen vientiteollisuus on tällä hetkellä aivan tukossa, vain kulutus pitää taloutta pystyssä. Siksi palkkoja ei voi laskea. Tosin ei ole nostovaraakaan. Nollalinjalla tullaan menemään, sen tulet näkemään.

Sinulla ei ole suomalaista naista, eikä tule ikinä olemaan. Saat ainoastaan Thaimaasta tuodun thaihuoran itsellesi, joka tulee yhteiskunnalle aivan saatanan kalliiksi, kun teille tulee ero. Pitäisi säätää laki, että nämä thaihuorien tuojat itse elättävät loppuun asti huoransa, ettei tarvitse yhteiskunnan varoista maksaa. Töissä et käy. Työn tekoa varten vaaditaan edes jonkinlaista järjen käyttöä, mikä ei sinulta onnistu.

Miten käytännössä tämä oletettujen lasten elättäminen näkyy? Hoiditte synnytykset yksityissairaalassa? Ette käy neuvolassa? Ette ota yleisen rokotusohjelman mukaisia rokotteita? Ette käytä lasta lääkärillä? Ette pidä lasta päivähoidossa? Ette aio laittaa lapsia kouluun? Yliopistoon? Lapsi ei varmaan kävelekään missään, sillä tiet on rakennettu yhteiskunnan rahoilla. Sinä et elätä lastasi, vaan yhteiskunta.

Minua kunnioitetaan ja minusta pidetään. Kukaan ei sen sijaan kunnioita tuollaista thaihuoran ylläpitäjää. Sinulle nauretaan.

Vierailija
36/362 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

esittänet pikimmiten.

"Naisen pitää olla paljon parempi kuin mies ansaitakseen saman. Tämähän se ongelma on."

Vierailija
37/362 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siviilipalvelukseen terveenä? Sinne on pakko mennä. Europppa tulee menemään enemmän ja enemmän Yhdysvaltojen suuntaan. Kovaan ja raakaan kapitalismiin. Katso maailman tilannetta ja sitä minkä puolueen mies on presidentti ja pääministeri? Miksi joku jäisi kotiin? Kun siinä ei tienaa rahaa? Kotihoitoa ei todellakaan tulla tukemaan kauaa. Jos tuetaan niin se on kuolemaksi tälle maalle. Sillä kansainväliset yritykset lähtee pois. Lapsia tekevät ei maksa niin paljoa veroja että ne kattaisivat kulut. Raha ei ole syy siihen että lapsia ei tehdä. Ei ole koskaan ollut. Mitä rikkaampia ihmiset on sitä vähemmän ne tekee lapsia. Palkkoja ei voi nostaa. Mistä nostat? Yrityksillä ei ole rahaa. Valtiolla ei ole rahaa? Palkkojen nosto lisää työttömyyttä Yritykset vaan potkii ihmisiä ulos sitä mukaan kun palkat nousee. Olen naimisissa suomessa syntyneet naisen kanssa. Teen töitä enemmän kuin sinä ikinä. Mutta en maksata valtiolla sitä että istun kotona niin kuin sinä. Julkinen työ on hyödytöntä. Se on syy euroopan ongelmiin. Tuottamaton, joustamaton työ jota ylläpidetään verorahoin. Töissä sukupuolella ei ole merkitystä. Tai ei saisi olla. Sinä itse vaadit naisille alempia fyysisiä tasoja sen takia että ne ei rehellisessä kilpailussa pärjää. Minä tienaan vuodessa enemmän kun sinä kymmenessä. Siksi minä itse maksan lapsieni elämän enkä maksata niitä muilla. Sinun kaltaisesi ihmiset ovat syypää tämän maan ongelmiin. Ruvetaan nyhjäämään yhden pennun kanssa himassa ja vaaditaan että muut maksaa kulut.

Aina on vaihtoehtoja. Yhdysvallat ovat tulossa lähemmäs Euroopan mallia, esim. ObamaCare on askel samankaltaista terveydenhuoltojärjestelmää kohti. Joku jää siksi kotiin, että se on lapselle parasta. On valmis tinkimään hetkellisesti omasta taloudellisesta tilanteestaan, että voi olla lapsen kanssa ensimmäiset vuodet kotona. Sitä ennen voi säästää ja toinen vanhempi käy töissä. Taloudellisia menetyksiä tulee jonkin verran, mutta niistä selviää hyvällä talouden suunnittelulla. Tätä et selkeästikään hallitse. Ja tiedoksi, että rikkaat tekevät myös lapsia, jolloin taatusti tuottaa enemmän kuin kuluttaa. En ole sanonut, että palkkoja pitäisi nostaa. Niitä ei voi laskea. Koska miehinen vientiala ei vedä, niin ollaan yksityisen kulutuksen varassa. Juuri niin. Ne julkisen alan työntekijät vastaavat tämän maan kulutuksesta, kun yksityissektori pistää porukkaa pihalle. Thaihuorasi ei ole syntynyt Suomessa. Etkä käy myöskään töissä. Olet pelkkä menoerä yhteiskunnalle, kun et käy töissä, kiikutat rahaa Thaimaahan huorasi vanhemmille etkä tee edes lapsia, joista saisimme veronmaksajia. Julkinen työ mahdollistaa yksityisen sektorin toiminnan. Ilman toista ei olisi toista. Tienaat siis 500 000 euroa vuodessa. Uskomatonta, että näin hyvin tienaavia ihmisiä on av-palstalla. Mistä saat aikaan tälle jatkuvalle päivystämiselle? Eikö sinun pitäisi tehdä töitä? Ei se thaihuorakaan ala tuollaista työtöntä kovinkaan kauan katsomaan.

Toi on jo aika hauskaa.

Esität asiasi niin vastenmielisesti, että oikeasti oksettaa.

Ainoa mihin oikeastaan viitsin edes kommentoida, on tuo " minun lapsistani ei tule mitään viherkommunisti kusipäitä"... tuolla asenteella ja kasvatuksella mä näkisin sen enemmän kuin todennäköisenä, että tulee. Tuon tason kusipäisyyttä mitä sinä edustat, sitä vaan alkaa vastustamaan automaattisesti.

Mutta sinun lääkkeesi siihen varmasti olisi kyseisen lapsen hylkääminen ja perinnöttömyydellä uhkailu...

Miten muuten jos oma lapsesi haluaa jäädä kotiin hoitamaan omaa paskakonettaan joskus? Kai teet silloinkin mielipiteesi selväksi?

Ja ei, kalikka ei kalahtanut. Mä olen aina tehnyt töitä, myös kolmen lapseni vanhempainvapailla.

Niin ja on kyllä vaikea uskoa, että jos sinä olet todella lapsia tässä maassa tehnyt, puolisosi ei olisi nostanut hänelle kuuluvia äitiysrahoja? Ja että teille ei tulisi lapsilisiä, vaan olisitte niistä hienosti kieltäytyneet??

Vierailija
38/362 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta hyvin voisi tuoda takaisin taannoisen lääketieteellisen diagnoosin "female hysteria" kun kirjoituksiasi thaihuorista lukee. Siis ihan huoletta.

http://en.wikipedia.org/wiki/Female_hysteria

"Sinä et elätä lastasi, vaan yhteiskunta."

Niin, yhteiskunta eli julkinen sektori on se osa jossa ne yksityisen sektorin tuottamat verorahat kulutetaan. Julkinen sektori ei siinä mielessä tuota mitään (kuluttaa vaan)ja sellaista ongelmaa ei ensinkään edes ole kuin liian suuri yksityinen sektori mutta sellainen on monissakin paikoissa kuin liian suuri ja kallis julkinen sektori. Liian suuri siis yksityisen sektorin ylläpidettäväksi. Kreikka on tästä yksi esimerkki vain.

Naisista 41% työskentelee julkisella sektorilla, miehistä vain 16%. Opettaja on yksi hyvä esimerkki ammatista jossa miesten osuus on merkittävästi laskenut viime vuosikymmeninä. Tienaavat vissiin paremmin muissa hommissa ja tätä neuvoa voisivat ne hysteeriset naisetkin noudattaa näiden tantrumeiden ja "ei ne miehet meille maksa"- vinkumiseen sijaan.

USAn terveydenhoitojärjestelmä on noin 45% julkista erilaisine Medicare (eläkeläiset) ja Medicaid (köyhät) sekä VA-sairaalat sun muut sotaveteraaneille.

Koulutettu, sivistynyt väestönosa haluaa yleisen terveydenhuoltojärjestelmän. Katso Michael Mooren dokumentti Sicko. Euroopassa asuvat amerikkalaiset ihailevat Euroopan terveydenhuoltojärjestelmää. Rikkaimpien veroja on juuri korotettu Yhdysvalloissa.

Rikkaat tekevät paljon lapsia, samoin köyhät. Rikkaat, koska heillä on varaa, köyhät, koska sossu maksaa. Keskiluokka tekee kaksi lasta, koska ei ole varaa enempään.

Ilman julkista sektoria ei yksityinen sektori pysty toimimaan. Yksityinen vientiteollisuus on tällä hetkellä aivan tukossa, vain kulutus pitää taloutta pystyssä. Siksi palkkoja ei voi laskea. Tosin ei ole nostovaraakaan. Nollalinjalla tullaan menemään, sen tulet näkemään.

Sinulla ei ole suomalaista naista, eikä tule ikinä olemaan. Saat ainoastaan Thaimaasta tuodun thaihuoran itsellesi, joka tulee yhteiskunnalle aivan saatanan kalliiksi, kun teille tulee ero. Pitäisi säätää laki, että nämä thaihuorien tuojat itse elättävät loppuun asti huoransa, ettei tarvitse yhteiskunnan varoista maksaa. Töissä et käy. Työn tekoa varten vaaditaan edes jonkinlaista järjen käyttöä, mikä ei sinulta onnistu.

Miten käytännössä tämä oletettujen lasten elättäminen näkyy? Hoiditte synnytykset yksityissairaalassa? Ette käy neuvolassa? Ette ota yleisen rokotusohjelman mukaisia rokotteita? Ette käytä lasta lääkärillä? Ette pidä lasta päivähoidossa? Ette aio laittaa lapsia kouluun? Yliopistoon? Lapsi ei varmaan kävelekään missään, sillä tiet on rakennettu yhteiskunnan rahoilla. Sinä et elätä lastasi, vaan yhteiskunta.

Minua kunnioitetaan ja minusta pidetään. Kukaan ei sen sijaan kunnioita tuollaista thaihuoran ylläpitäjää. Sinulle nauretaan.

Vierailija
39/362 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on jo aika hauskaa. ObamaCare on täysi floppi ja erittäin vastustettu Yhdysvalloissa. Yhdysvallat ei koskaan suostuisi eurooppalaiseen systeemiin eikä varsinkaan Suomalaiseen. Ei ikinä. Sinä sanot siellä sanan sosiaallinen etu tai veronkorotukset niin saat heti halveksuntaa päällesi. Rikkaat tekevät lapsia mutta todella vähän. Niitä palkkoja pitää laskea. Julkinen sektori ei kuluta muuta kuin valtion varoja. Katsos maailma ei mene niin että otat rahaa toisesta taskusta ja laitat toiseen. Valtio ei hyödy ollenkaan julkisen sektorin kulutuksesta. He ostavat tuotteita josta maksetaan veroa. Niillä veroilla maksetaan palkkaa jotta voidaan samaa asiaa ostaa. Se ei tuota mitään. Tämä on sama asia kuin työttömät sanovat että nekin maksavat veroja. Siis rahasta minkä he savat valtiolta ???? Minä en ole naimisissa minkään Thaimaalaisen kanssa. Töissä olen ja lapsia on. Mutta toisin kuin sinä minä itse elätän ne. Eikä lapsistani tule mitään viherkommunisti kusipäitä niin kuin sinun lapsistasi. Et voi ymmärtää sitä että kaikki ihmiset ei maksata kulujaan muilla. Kaikki ei vaadi etuoikeuksia että saisi hoitaa jotain paskakonetta. Juuri sinun kaltaistesi takia naiset eivät saa kunnioitusta.

Koulutettu, sivistynyt väestönosa haluaa yleisen terveydenhuoltojärjestelmän. Katso Michael Mooren dokumentti Sicko. Euroopassa asuvat amerikkalaiset ihailevat Euroopan terveydenhuoltojärjestelmää. Rikkaimpien veroja on juuri korotettu Yhdysvalloissa. Rikkaat tekevät paljon lapsia, samoin köyhät. Rikkaat, koska heillä on varaa, köyhät, koska sossu maksaa. Keskiluokka tekee kaksi lasta, koska ei ole varaa enempään. Ilman julkista sektoria ei yksityinen sektori pysty toimimaan. Yksityinen vientiteollisuus on tällä hetkellä aivan tukossa, vain kulutus pitää taloutta pystyssä. Siksi palkkoja ei voi laskea. Tosin ei ole nostovaraakaan. Nollalinjalla tullaan menemään, sen tulet näkemään. Sinulla ei ole suomalaista naista, eikä tule ikinä olemaan. Saat ainoastaan Thaimaasta tuodun thaihuoran itsellesi, joka tulee yhteiskunnalle aivan saatanan kalliiksi, kun teille tulee ero. Pitäisi säätää laki, että nämä thaihuorien tuojat itse elättävät loppuun asti huoransa, ettei tarvitse yhteiskunnan varoista maksaa. Töissä et käy. Työn tekoa varten vaaditaan edes jonkinlaista järjen käyttöä, mikä ei sinulta onnistu. Miten käytännössä tämä oletettujen lasten elättäminen näkyy? Hoiditte synnytykset yksityissairaalassa? Ette käy neuvolassa? Ette ota yleisen rokotusohjelman mukaisia rokotteita? Ette käytä lasta lääkärillä? Ette pidä lasta päivähoidossa? Ette aio laittaa lapsia kouluun? Yliopistoon? Lapsi ei varmaan kävelekään missään, sillä tiet on rakennettu yhteiskunnan rahoilla. Sinä et elätä lastasi, vaan yhteiskunta. Minua kunnioitetaan ja minusta pidetään. Kukaan ei sen sijaan kunnioita tuollaista thaihuoran ylläpitäjää. Sinulle nauretaan.

ja fanaattinen salaliittoteoreetikko.

Rikkaat tekevät plajon lapsia. Missäköhän. Kaksi lasta ei edes lisää väkeä vaan lapsia pitäisi tehdä aina enemmän kuin kaksi.

Suurimassa osassa maailmaa julkinen sektori on paljon pienempi kuin Suomessa.

Kyllä vaimoni vaan Suomalainen on. Katsos on naisia jotka halveksivat Feminismiä. Jotka eivät halua apuja eikä helpotuksia sen takia että on nainen.

Lähes kaiken pystyy maailmassa teetättää yksityisellä ja paljon paremmin kuin julkisella. Lapseni on käynyt yliopiston mutta ei Suomessa. Täällä kun ei hyviä sellaisia ole.

Minkä hemmetin takia laittaisin lapseni päivähoitoon? Jonkun ammattitaidottoman luuserin hoidettavaksi. Mielummin palkkaan lastenhoitajan omille lapsille.

Kukaan ei kunnioita ihmistä joka vinkuu jostain feminismistä ja naisten huonoista palkoista. Koska ainoa syy naisten huonoihin palkkoihin on naiset itse.

Kukaan täysijärkinen ihminen ei pidä ihmisestä joka makaa kotona monta vuotta. Itse taidat olla ilman miestä kun noin vaahtoat? Kukaan oikea mies ei kuuntelisi tuollaista valitusta. Olisit jo saanut turpaasi oikealta mieheltä jos tuollaista roskaa sille selität.

Mutta taidat olla niitä naisia jotka aivopesevät lapsensa sosialistiselle roskalle. Pojillensa lässyttää tasa-arvosta ja siitä että naisia ei saa jyrätä. Samall estää poikia saavuttamasta todellisia kykyjään.

Vierailija
40/362 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on jo aika hauskaa. ObamaCare on täysi floppi ja erittäin vastustettu Yhdysvalloissa. Yhdysvallat ei koskaan suostuisi eurooppalaiseen systeemiin eikä varsinkaan Suomalaiseen. Ei ikinä. Sinä sanot siellä sanan sosiaallinen etu tai veronkorotukset niin saat heti halveksuntaa päällesi. Rikkaat tekevät lapsia mutta todella vähän. Niitä palkkoja pitää laskea. Julkinen sektori ei kuluta muuta kuin valtion varoja. Katsos maailma ei mene niin että otat rahaa toisesta taskusta ja laitat toiseen. Valtio ei hyödy ollenkaan julkisen sektorin kulutuksesta. He ostavat tuotteita josta maksetaan veroa. Niillä veroilla maksetaan palkkaa jotta voidaan samaa asiaa ostaa. Se ei tuota mitään. Tämä on sama asia kuin työttömät sanovat että nekin maksavat veroja. Siis rahasta minkä he savat valtiolta ???? Minä en ole naimisissa minkään Thaimaalaisen kanssa. Töissä olen ja lapsia on. Mutta toisin kuin sinä minä itse elätän ne. Eikä lapsistani tule mitään viherkommunisti kusipäitä niin kuin sinun lapsistasi. Et voi ymmärtää sitä että kaikki ihmiset ei maksata kulujaan muilla. Kaikki ei vaadi etuoikeuksia että saisi hoitaa jotain paskakonetta. Juuri sinun kaltaistesi takia naiset eivät saa kunnioitusta.

Esität asiasi niin vastenmielisesti, että oikeasti oksettaa. Ainoa mihin oikeastaan viitsin edes kommentoida, on tuo " minun lapsistani ei tule mitään viherkommunisti kusipäitä"... tuolla asenteella ja kasvatuksella mä näkisin sen enemmän kuin todennäköisenä, että tulee. Tuon tason kusipäisyyttä mitä sinä edustat, sitä vaan alkaa vastustamaan automaattisesti. Mutta sinun lääkkeesi siihen varmasti olisi kyseisen lapsen hylkääminen ja perinnöttömyydellä uhkailu... Miten muuten jos oma lapsesi haluaa jäädä kotiin hoitamaan omaa paskakonettaan joskus? Kai teet silloinkin mielipiteesi selväksi? Ja ei, kalikka ei kalahtanut. Mä olen aina tehnyt töitä, myös kolmen lapseni vanhempainvapailla. Niin ja on kyllä vaikea uskoa, että jos sinä olet todella lapsia tässä maassa tehnyt, puolisosi ei olisi nostanut hänelle kuuluvia äitiysrahoja? Ja että teille ei tulisi lapsilisiä, vaan olisitte niistä hienosti kieltäytyneet??

rupesit täällä haukkumaan vaimoani thaihuoraksi vaikka hän ei ole edes Thaimaalainen. Sinä rupesit haukkumaan toisia ihmisiä en minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan