Pelottaa, että musta on tullut miehelle "äiti"!
Se on alkanut kiukuttelemaan mulle, kuin teini-ikäinen ja osoittaa mieltään ihan ihmeellisistä asioista. Sellainen aina oikeassa -asenne, kuin kapinoisi vanhemmilleen.
Mies menee usein nukkumaan lapsen huoneeseen, jos tämä nukahtaa meidän sänkyyn tai lapsi kömpii yöllä meidän viereemme. Se on varmaan jotenkin taantunut ja alkaa kohta pitämään sitä omana huoneenaan.
Kaiken huippuna vahtii "omia" karkkejaan, keksejään tai jogurttejaan ikään kuin kaikki muu ruoka täällä ei olisi aina ollut yhteistä. Nauraisin, ellei melkein itkettäisi.
Ei todellakaan ollut tuollainen, kun menin sen kanssa naimisiin 6 vuotta sitten.
Apua! Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (8)
Mitään kipinää meidän välillä ei ainakaan ole ollut pitkään aikaan. Hyviä hetkiä kyllä, mutta ei niin, että olisin tuntenut oloni seksikkääksi vaimoksi. Toivottavasti sekin aika vielä tulee.
Harrastaa nykyään tosi lapsellisia mökötyksiä ja oven paiskomista, kaiken huippu oli kun kiukutteli minulle siitä että myöhästyi itse töistä..en kuulemma sanonut hänelle koska pitää lähteä:D
Minusta se on huvittavaa ja noloa käytöstä, olen kyllä sanonut asiasta ja hetkeksi mies ryhdistäytyy mutta sitten alkaa taas taantumaan. En tiedä mikä siihen auttaa, muuten kelpo mies joka tekee työnsä joten olen antanut olla.
äitinsä kanssa harvemmin harrastetaan seksiä, joten se puoli pitäisi olla kunnossa ainakin.
Harrastaa nykyään tosi lapsellisia mökötyksiä ja oven paiskomista, kaiken huippu oli kun kiukutteli minulle siitä että myöhästyi itse töistä..en kuulemma sanonut hänelle koska pitää lähteä:D
Minusta se on huvittavaa ja noloa käytöstä, olen kyllä sanonut asiasta ja hetkeksi mies ryhdistäytyy mutta sitten alkaa taas taantumaan. En tiedä mikä siihen auttaa, muuten kelpo mies joka tekee työnsä joten olen antanut olla.
Mies yrittää usein ulkoistaa syyn mistä tahansa epäonnistumisestä minulle, välillä melko humoristisin seurauksin. Tein jotakuinkin samaa äidilleni ollessani pahimmassa teiniangstissa.
että se viihtyisi perheessä lapsen kanssa paremmin ilman sinua, olet ylimääräinen.
Lapsi tuo läheisyyden ja olet ulkopuolinen perheessä. Noinhan yleensä naiset tekee, ovat perhe lapsen kanssa, ei niinkään miehen kanssa.
Omat ruuat todistaa että yrität kontrolloida häntä ja et anna aikuisen ihmisen ottaa edes omaa syömisaikaa tai omia herkkuja.
Kuin uhmiksen kanssa asuisi. Aina pitää olla askeleen edellä ja arvioida mistä herra taas keksii vetää itsensä solmuun. Aamupäivällä hirveä vinkuminen ja tunnin marina kun ei heti löytänyt liemikuutioita lähikaupan hyllystä. Taas huutoa ja ovien paiskimista kun ei osannut vaihtaa halogeenilamppua. Keskipäivällä onnistuin välttämään itkupotkuraivarit kinkkuvoileivällä lahjomalla. Illalla taas uskomaton draamakohtaus kun kalan fileointi ei hänen mielestä sujunut tarpeeksi hyvin.
Menisi jo nukkumaan. Ja seksin puutteesta ei ole kyse. Sai kahdesti aamulla.
Ehkä se tajuaa itsekin, miten käyttäytyy.