Suihkussa käyminen on alkanut tuntua ylivoimaiselta. Onko tällaisessa yleensä masennus kysymyksessä vai mikä.
Hajuhaitta kohdistuu vain itseeni. Jos olen lähdössä jonnekin niin sitten pakottaudun suihkuun.
Kommentit (46)
Mä en tykkää käydä vaan suihkussa. Jos on sauna kuuma,sitten menen. Nyt oleskelen kotona loppuviikon vapailla. Kävin eilen saunassa, seuraavan kerran lauantaina saunaan. Ja sillä maanantaina töihin. Tiistai ja keskiviikko menee samoilla kai aloilla,kunnes ke sauna. Sit jään taas vapaille.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää käydä vaan suihkussa. Jos on sauna kuuma,sitten menen. Nyt oleskelen kotona loppuviikon vapailla. Kävin eilen saunassa, seuraavan kerran lauantaina saunaan. Ja sillä maanantaina töihin. Tiistai ja keskiviikko menee samoilla kai aloilla,kunnes ke sauna. Sit jään taas vapaille.
Kai aloilla= kainaloilla
Masennus tai uupumus tai molemmat. Kokemusta on vastaavasta.
Jos mä olen kotosalla, en käy " turhaan" pesulla. Nytkin se vaan näin kylmällä kuivattaa ihoa turhaan. Jos mäkin lähen jonnekki ( no en kauppaa varten laita puhtaita alkkareita) ,mut töihin tai reissuun lähden,niin siistiydyn.
Tällä palstalla tuntuu olevan paljon vastenmielisiä ja paskasia laiskureita.
En ole käynyt missään enkä suihkussakaan ainakaan 2 viikkoon enkä haista mitään häiritsevää. Haaroväliä nyt välillä huljuttelen kun sieltä alkaa pallokalahajua aina ekana tunkemaan.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi on myös niitä, joille tuntuu olevan tärkeää päästä solvaamaan muita.
Vierailija kirjoitti:
🤣 Kotona olen ja laitan metrin verran vaatetta päälle kun käyn kaupassa,älä tuu haistelee mun persvakoa jos kävin kaks päivää sit pesulla. Kenelle mä täällä kotona tuoksun raikkaalle? Sit pitää vaan alkaa rasvaamaan kun taas iho kuivuu suihkusta.
Mulla on diagnosoitu masennus, ja nautin suihkussa käymisestä. Käyn aamuin illoin, saan siitä jotain voimaa kun tunnen olevani puhdas edes fyysisesti. Mutta yleisempää masentuneilla on juuri tuo huono hygienia.
Täällä Vauvalla on ketjukaupalla aloituksia kaltaisistasi sonta-Saaroista ja lika-Lasseista.
Oikein kilpaillaan kuka saastapesä on käynyt vähiten suihkussa
Vierailija kirjoitti:
Täällä Vauvalla on ketjukaupalla aloituksia kaltaisistasi sonta-Saaroista ja lika-Lasseista.
Oikein kilpaillaan kuka saastapesä on käynyt vähiten suihkussa
Tuskin sentään. Ihmiset nyt koettavat itse kukin selvitä elämässään omalla tavallaan. Joillekin siihen kuuluu yritys alentaa muita ja kokea siten olevansa jotenkin parempi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on diagnosoitu masennus, ja nautin suihkussa käymisestä. Käyn aamuin illoin, saan siitä jotain voimaa kun tunnen olevani puhdas edes fyysisesti. Mutta yleisempää masentuneilla on juuri tuo huono hygienia.
Moni ei kantasuomalainen sitten masentunut kun ei ne dödöstä tiedä?
Mä, olen näköjään käynyt viimeksi suihkussa reilut kolme viikkoa sitten. Millään en jaksaisi mennä vieläkään, mutta kai se on pakko.
Pakko käydä joka päivä tai vähintään joka toinen kun en kestä tissihien pistävää hajua ja sitä märkyyttä. Ehkä joku sieni-ihottuma syynä. Vaikka ei muuten hikoilisi niin tissien alla aina haisee. Olen harkinnut jopa plastiikka kirurgiaa tämän takia, en kestä sitä dunkkista.
Voi johtua myös elimellisistä syistä kuten kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Käy ihmeessä tarkistamassa.
En enää muista, jäikö suihkussa käynti ensiksi pois, vai astioiden tiskaaminen. Siinä vaiheessa kun oli molempien kanssa vaikeuksia hakeuduin lääkärin pakeille.
Luultavasti suihkussa käynti jäi pois ensimmäisenä, sillä kun on neljä lautasta ja kolme lasia, ne on vaan tiskattava, vaikkei millään haluaisi.
Keskivaikea masennus hoidettu lääkkeillä ja muulla yrittämisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi on myös niitä, joille tuntuu olevan tärkeää päästä solvaamaan muita.
Molempiin ryhmiin kuuluvana haluaisin huomauttaa että kyseessä on hyvin pitkälti päällekkäiset ryhmät.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Tuskin siivoavat kotonaan muutenkaan.
Luulisi suihkun tekevän juurikin hyvää, jos olo masentunut.
Käyttekö te muut suihkussa päivittäin?