Lihoin joulukuussa 8 kiloa!
Itkettää oikein kun olen parissa vuodessa laihduttanut 14 kiloa ja nyt sit hervottoman mässäämisen takia paino nousi ennätysnopeasti. Kohtalotovereita?
Kommentit (15)
mulla taitaa olla sama juttu. Syöminen alkoi jo marraskuussa. no ei hätää ap, kyllä se lähtee yhtä nopeesti, kuin on tullutkin .
no huh huh! miulla nous 1,5 kg ja siihen sai kyllä mässätä niin että napa paukku..uskomatonta et joku voi lihoa noin :o joka päiväkö mässäsit ja koko ajan?
nopeesti laskettuna:
8 kg on 56000 kaloria
56000 kaloria jaettuna 31 päivälle on 1806 kaloria extraa per päivä. Ei lainkaan hankalaa syödä joka päivä vaikka karkkia, suklaata, sipsejä tuon edestä.
Mä laskeskelin että olen joulukuussa syönyt keskimäärin 1000 kaloria yli kulutuksen, mutta paino ei ole noussut vähääkään.
Kun lihoo, myös peruskulutus kasvaa, joten ylimääräisten kalorienkin määrän pitäisi kasvaa samassa suhteessa.
Asiakkaiden kanssa joululounaita, kotona leipomuksia jne. Kahdeksan kiloa tasan tuli. Ap
Puolet olen saanut nyt taas pois tammikuun aikana.
Mä lihoin 1,5 kg ja siihen mahtuu jo muutama kilo marsipaania ja suklaata, hunajakuorrutettuja ja tavallisia pähkinöitä, viiniä, mätiä ja smetanaa, jouluruuat x 4 eri versiota, paljon suklaakakkuja ja jälkiruokia päivittäin, uudenvuoden herkuttelut ja viikon matka hyvän ruuan merkeissä.
Viikon kuluttua tuokin pitäisi olla poissa, suurin osa turvotusta.
En ymmärrä miten tuo on mahdollista?? Olen normaalipainoinen ja syön normaalisti 1200-1500 kaloria, joululomalla reilusti tuplat!
Itse en ole edes uskaltanut punnita. Kaiken ruuan ja punaviinin lisäksi tauotta suklaata, juustoja, leivonnaisia, karkkia...
Vaatteet eivät mahdu päälle ja kaiken huipuksi jouduin sairaslomalle enkä pääse lenkille. ainoa vaihtoehto on istua sisällä liikkumatta. Ainoa lohtu siihen on syöminen. Voi kyynel.
mutta kuinka paljon tuo oli prosentteina? Sehän vaikuttaa myös kun sitä koittaa suhteuttaa. 8 kilon nousu 50 kiloisella on aivan eri juttu kuin 8 kilon nousu 100 kiloisella. Eli mikä oli alkupaino?
88kg ja pahimmillaan 95kg joulun jälkeen. Ehdottomasti iso osa on suolaisen ruuan tuomaa nesteturvotusta. Nyt se lähteekin nopeasti pois, kun olen salaattilinjalla ja suola ihan minimissä, samoin alkoholi.
Nyt on tosiaan pakko ryhdistäytyä. Lähtöpaino oli ennen lihomista 70 kiloa ja pituuteni on 167cm. Ap
Olen raskaana ja valmiiksi lihava, eli ei tarvitsisi yhtään kerätä lisää painoa...
Mä kans laihdutin sen 14 kiloa, ja olin tosi timmissä kunnossa. En ihan pelkästään joulukuussa, mutta syksyn aikana ja viimeistään nyt joulun aikaan olen lihonut 8 kg. Ottaa kaaliin.
Huomenna alkaa dieetti, meillä töissä kimppahaaste, joten eiköhän noi kilot lähde taas.
jos mässäisin noin sairaasti...