Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatiin miehen kanssa todella suuri perintö, lähes 7 miljoonaa euroa

Vierailija
19.01.2013 |

Vähän pistää tuota päätä sekaisin tuo summa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Oikeasti rahaa perinyt viitsisi kertoa vähän enemmän yksityiskohtia, eikä käyttäisi sanontaa "me perimme yhdessä" jos vain itse sai rahat. Sitä paitsi jos se oli 7 miljoonaa kruunua, niin eihän se nyt niin paljon edes ole.

Vierailija
22/35 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhiä ihmisiä, koska saitte vähän kuin lottovoiton. Jos minä saisin, niin jakaisin sukulaisille ja kavereille isot potit ja pienempiä sitten vieraille köyhille.

Minkä ilon siitä saa itselleenkin kun voi itselle pienellä summalla vaikuttaa jonkun elämään ratkaisevasti, sillä voi olla arvaamattomat seuraukset kun laitetaan hyvä kiertämään.

Minkä ilon siitä saakaan itselleen kun saa maksaa lahjoituksistaan lahjaveroa. Eikä ole muuten mikään pikkusumma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole avioehtoa tai testamentti ei sisällä ehtoa tuo on nimenomaan avioikeuden kautta yhteistä omaisuutta

mitään merkitystä avioliiton aikana, sitä ei silloin tavallaan ole edes olemassa. Avio-oikeus toteutuu vasta eron tai kuoleman tullessa. Silloin omaisuudet puolitetaan. Avioliiton aikana kumpikin omistaa oman omaisuutensa ihan itse. Eli vaimo tai mies ei voi vaatia avioliiton aikana toisen perinnöstä itselleen senttiäkään avio-oikeuteen vetoamalla. Tai voihan sitä vaatia, mutta mitään ei saa :)

Tämä "kaikki on avioliitossa yhteistä" on kumman sitkeä harhaluulo, varsinkin naisten keskuudessa. Naiset kuvittelee, että kun on sanottu tahdon, on nainen saanut kaikesta miehensä omaisuudesta puolet itselleen. Ei ei, kyllä sen naisen omaisuus on edelleen tasan se mitä oli ennen avioliittoa.

Vierailija
24/35 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku läheisesi kuoli, sait perinnön. Ei käy kateeksi, voi kunpa mun läheiset ei kuolis pois.

Vierailija
25/35 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Huima summa. Menis ittelläki kyllä pää sekasin. Älkää alkako humputella! Käyttäytykää mahd. normaalisti ja tehkää fiksuja hankintoja. Sitä vaan että ei se summa varmaan ikuisesti kestä jos heti pistää uusiksi autot, talon, lomailut, jättää työelämän jne. Ootteko aatellu antaa hyväntekeväisyyteen? Katsokaa tarkkaan mille järjestölle/kelle annatte (jos annatte) että menee mahd. suuri osa oikeasti sitä tarvitseville. Onnea vaan kovasti ja samalla osanottoni sukulaisen poismenosta.

Vierailija
26/35 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 700 000 euroa, eli ei nyt kovin paljoa.

Vierailija
27/35 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 miljoonaa mut voi vittu asun Kuupassa.

Et voikin käydä huono tuuri! Jukupätkä!

Vierailija
28/35 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole avioehtoa tai testamentti ei sisällä ehtoa tuo on nimenomaan avioikeuden kautta yhteistä omaisuutta

mitään merkitystä avioliiton aikana, sitä ei silloin tavallaan ole edes olemassa. Avio-oikeus toteutuu vasta eron tai kuoleman tullessa. Silloin omaisuudet puolitetaan. Avioliiton aikana kumpikin omistaa oman omaisuutensa ihan itse. Eli vaimo tai mies ei voi vaatia avioliiton aikana toisen perinnöstä itselleen senttiäkään avio-oikeuteen vetoamalla. Tai voihan sitä vaatia, mutta mitään ei saa :)

Tämä "kaikki on avioliitossa yhteistä" on kumman sitkeä harhaluulo, varsinkin naisten keskuudessa. Naiset kuvittelee, että kun on sanottu tahdon, on nainen saanut kaikesta miehensä omaisuudesta puolet itselleen. Ei ei, kyllä sen naisen omaisuus on edelleen tasan se mitä oli ennen avioliittoa.

elatusvelvollisuutene avioliitossa. Saatat yllättyä.

Vierailija
29/35 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan mieluummin järjestöjen kautta tuntemattomille.

Ja sitten ne lahjoitukset häviävätkin suurimmaksi osaksi kasvottomien ökypomojen perseeseen.

Vierailija
30/35 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäville ja sukulaisille en myöskään anna, paitsi omille lapsille asunnot ostetaan ja autot ja tietty saavat sitten aina käyttörahaa vähän enemmän. Niin ja yhdelle tytölle ostetaan kunnon hevonen.

Vierailija
31/35 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku läheisesi kuoli, sait perinnön. Ei käy kateeksi, voi kunpa mun läheiset ei kuolis pois.

Vierailija
32/35 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette anna mihinkään rahaa, siis hyväntekev. tai tuttaville? Miksi ette halua jakaa hyvää mieltä eteenpäin vaan haluatte pitää kaiken itsellänne? Kun ettehän te ole edes tienanneet niitä rahoja?

Vierailija
33/35 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintö 7 milj euroa ja asutte Ruotsissa?

Vaikka asuisitte Ruotsissa mutta peritte suomalaisen, maksatte perintöveron Suomeen.

Sitten taas, jos se peritnö olisikin 7 milj kruunua, ei ole paljoa.

Niin tai näin, tämä on provo!

Vierailija
34/35 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö rahat antaa pois, jos ei ole niitä itse tienannut.

En minä ole mikään Äiti Teresa tms.

Vierailija
35/35 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettelepa lukemaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan